Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: پسر دایی و پسر عمه جوان که متهم هستند پس از آشنایی اینستاگرامی با یک دختر وی را مورد آزار قرار داده‌اند دیروز پای میز محاکمه ایستادند .

به گزارش گروه حوادث رکنا، زمستان امسال دختر جوانی به نام شیدا به پلیس آگاهی رفت و از دو پسر که وی را آزار داده بودند شکایت کرد . دختر 21ساله به ماموران گفت: مدتی پیش با پسر جوانی به نام جواد در اینستاگرام آشنا شدم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به من ابراز علاقه کرد و گفت قصد ازدواج دارد. جواد به من گفت لیسانس شیمی دارد و بعد از پیدا کردن کار می خواهد با من ازدواج کند.

من که وابسته او شده بودم و به او اعتماد داشتم یک روز به خانه عمویش رفتم اما او به همراه پسر عمه اش مرا آزار داد .

با شکایت این دختر وی به پزشکی قانونی معرفی شد .وقتی پزشکی قانونی ادعای وی مبنی بر آزار و اذیت را تایید کرد جواد و پسر عمه اش به نام افشین بازداشت شدند اما خودشان را بی‌گناه خواندند .

دو پسر جوان ادعا کردند با میل دختر جوان با او رابطه برقرار کرده اند.در این میان و با تکمیل تحقیقات پلیسی تعداد زیادی عکس و فیلم سیاه که بین آنها رد و بدل شده بود نیز به دست آمد و دو متهم با قرار دو میلیارد تومانی آزاد شدند .

انها دیروز در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستادند. در ابتدای این جلسه شیدا برای متهمان اشد مجازات خواست .

سپس جواد درجایگاه ویژه ایستاد و گفت :من لیسانس شیمی دارم .تازه خدمت سربازی ام تمام شده بود و با اسنپ کار می‌کردم و میخواستم آتش نشان شوم. من از طریق اینستاگرام با شیدا آشنا شدم و او را فالو کردم .من گاهی اوقات برایش پیام می فرستادم تا اینکه بعد از مدتی با او قرار ملاقات گذاشتم و به دیدنش رفتم. رابطه ما با هم نزدیک تر شد تا اینکه او را به خانه عمویم در حوالی خیابان نیروی هوایی تهران دعوت کردم .

وی ادامه داد: عمویم در یکی از خانه هایی که پدرم دارد اجاره نشین است. به همین خاطر شیدا را به آنجا دعوت کردم. من و شیدا در خانه عمویم تنها شدیم ومن با میل خودش با او رابطه برقرار کردم .عکس ها و فیلم های رد و بدل شده بین ما نیز نشان می‌دهد او خودش به برقراری این رابطه تمایل داشته اما حالا علیه من شکایت کرده و ادعا می کند من او را آزار داده ام .

سپس افشین 20ساله روبه روی قضات ایستاد و گفت: من هم با اسنپ کار می‌کردم و می دانستم مدتی است پسر دایی ام جواد با دختر جوانی از طریق اینستاگرام آشنا شده است .من هم اولین بار از طریق اینستاگرام با شیدا آشنا شدم و پس از مدتی او را ملاقات کردم .او از من خواست تا با هم رابطه داشته باشیم .به همین خاطر او را به خانه مان دعوت کردم .من آدرس خانه پدری ام را به شیدا دادم و او با اسنپ به آنجا آمد .حتی او از طریق اینستاگرام با چند نفر از دوستانم هم آشنا شده و از من خواسته بود تا آنها را هم به خانه مان دعوت کنم .ولی حالا ادعا می کند من و جواد به زور او را آزار داده ایم. او این ادعا را به دروغ مطرح کرده تا ما را به دردسر بیاندازد.

با پایان دفاعیات دو متهم هیات قضایی وارد شور شدند تا رای صادر کنند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: حوادث پلیس اینستاگرام پزشکی فیلم حوادث پلیس اینستاگرام پزشکی فیلم اخبار حوادث متهم دختر جوان تهران کیفری دوست فیلم عکس زن دختر فضای مجازی مرد قتل کشت ماه بازداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۱۶۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران جان می‌دهد تا عزت ایران و ایرانی باقی بماند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به هفته عقیدتی سیاسی در سپاه تاکید کرد: سپاه مکتبی الهی و خدایی است که مولود انقلاب، اسلام و قرآن بوده و جان و آبرو می‌دهد تا زندگی، آبرو و عزت ایران و ایرانی باقی بماند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، حجت‌الاسلام حسن بیگدلی در خطبه‌های پیش از نماز جمعه امروز ضمن تبریک فرارسیدن هفته کار و کارگر گفت:کارگران عزت آفرین و قدرت آفرین بوده و تامین کننده استقلال، امنیت اقتصادی و غذایی کشور هستند.

وی با اشاره به فرارسیدن هفته معلم و سالگرد شهادت شهید مطهری تصریح کرد: هر آنچه داریم، مدیون معلمان هستیم چرا که مطابق فرموده خداوند متعال "اللَّهُ وَلِیُّ الَّذینَ آمَنوا یُخرِجُهُم مِنَ الظُّلُماتِ إِلَى النّورِ ۖ وَالَّذینَ كَفَروا أَولِیاؤُهُمُ الطّاغوتُ یُخرِجونَهُم مِنَ النّورِ إِلَى الظُّلُماتِ ۗ أُولٰئِكَ أَصحابُ النّارِ ۖ هُم فیها خالِدونَ"آیه 257 سوره بقره، معلم و مربی جهل‌ها را می‌زداید و به سمت نورانیت انسان را هدایت می‌کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زنجان ادامه داد: اگر ما می‌توانیم دانشی داشته باشیم همه اینها به برکت وجود معلمان و استادان است که متربی خود را آموزش می‌دهد.

وی در ادامه با اشاره به هفته عقیدتی سیاسی در سپاه تاکید کرد: سپاه مکتبی الهی و خدایی است که مولود انقلاب، اسلام و قرآن بوده که جان و آبرو می‌دهد تا زندگی، آبرو و عزت بماند.

حجت‌الاسلام بیگدلی با بیان اینکه سپاه با عزت و قدرت توانسته است خدمات رسانی و فعالیت کند، خاطرنشان کرد: فرماندهان و پاسداران ما مکتبی قرآنی و حسینی هستند و این رمز بقای این عظمت است که امروز می‌بینیم.

وی با اشاره به نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران افزود: تا زمانی که جان بر کفان نیروهای مسلح هستند، عزت و عظمت و قدرت مضاعف می‌شود، زیرا این عزیزان در راستای عظمت و عزت الهی تلاش می‌کنند.

حجت الاسلام بیگدلی در ادامه با اشاره به وظایف نهاد نمایندگی در سپاه پاسداران گفت: ارتقا و تعمیق بصیرت و معرفت دینی، رواج اندیشه ارزش‌ها و نمادها و سبک زندگی اسلامی و دینی و شئونات فرهنگی و اسلامی، پاسداری از پاسداری و حفظ و حراست از پاسداران، تعمیق رواج معارف، روحیه و عمل انقلابی و جهادی یکی برخی از این وظایف است.

وی تاکید کرد: سپاه خود به تنهایی حرکت نمی‌کند بلکه همراه و همسو با سایر دستگاه‌هاست، زیرا سپاه از مردم و برای مردم است.

این مسئول با بیان اینکه سال گذشته بیش از 23 هزار نشست بصیرتی و معرفتی در پایگاه‌های مقاومت در نهادهای مختلف مجموعه‌های مرتبط برگزار شد، اذعان کرد: بیش از یک میلیون نفر در مجموع کل در این جلسات حضور یافتند.

حجت الاسلام بیگدلی با بیان اینکه بیش از 400 برنامه در هفته عقیدتی امسال در زنجان اجرا می شود، ادامه داد:گلباران و عطرافشانی مزار و تجدید میثاق با شهدا، برگزاری همایش حکمت مطهر در راستای تبیین اندیشه‌های شهید مطهری، سخنرانی قبل از خطبه در نماز جمعه، سرکشی از خانواده‌های شهدا و معلمین و مربیان ، برگزاری مسابقات قرآن و کتابخوانی آثار شهید مطهری برخی از برنامه هاست.

وی در پایان بابیان اینکه پاسداران و بسیجیان تربیت شده مکتب امام حسین(ع) و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی هستند، یادآور شد: عزت و امنیت و اقتدار امروزمان را مرهون رشادت‌های این عزیزان و شهدا هستیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ضربه چاقو به جوان کاشمری به دلیل حمایت از چند دختر در برابر ۳ مزاحم
  • همسر سرمربی سپاهان کیست؟ این دختر ایرانی دل و دین ژوزه مورایس را برد!
  • مشکلات ثبت نام وام ازدواج در سامانه از زبان زوجین جوان تهرانی
  • سپاه پاسداران جان می‌دهد تا عزت ایران و ایرانی باقی بماند
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • آزار زنان در مراسم ترحیم؛ متهم به مادرمرده هم رحم نکرد | مرد موطلایی از طعمه‌ها فیلم سیاه می‌گرفت
  • خانه همه تهرانی‌ها اینجاست!
  • «س.ق» زن بازیگر ایرانی است که تتلو در اعترافاتش از او نام برد
  • حکم اعدام برای ۳ پسر به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان در بیابان‌های ورامین!
  • تتلو؛ این‌بار مثل قبل نبود!