Web Analytics Made Easy - Statcounter

کولاک شدید در شهرستان چالدران راه ارتباطی ۶۰ روستا در این شهرستان مسدود نمود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز،  این کولاک از دیروز در شهرستان چالدران شروع شده و تا به امروز نیز ادامه دارد مشکلاتی را در محورهای ارتباطی این شهرستان برای رانندگان به وجود آورد.

در حال حاضر در تمامی محورهای ارتباطی این شهرستان عوامل راهداری و جمیعت هلال احمر حضور داشته و مشغول برف روبی و امداد رسانی هستند

محمد زاده فرماندار و رئیش شورای هماهنگی مدیریت بحران چالدران در گفتگو با اروم نیوز گفت: متاسفانه در تمامی محورهای ارتباطی چالدران کولاک شدیدی وجود دارد که باعث شده است جاده های این شهرستان یخبندان بشود و امکان تردد فقط با زنجیر چرخ انجام گیرد که بر اثر این کولاک راه ارتباطی بیش از ۶۰ روستا با مرکز شهرستان مسدود شده است که به محض قطع شدن این کولاک راههای مسدود شده روستایی باز گشایی خواهد شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاطویی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای در گفتگو با اروم نیوز گفت : به دنبال بارش برف روز گذشته و کولاک شدید بوجود آمده در محورهای چالدران به طرف خوی ، چالدران به طرف ماکو ، چالدران به طرف شوط و چالدران به طرف چایپاره ۹ اکیپ راهداری مشغول برف روبی هستند

حسن زاده رئیس جمیعت هلال احمر چالدران در گفتگو با اروم نیوز گفت : در حال حاضر ۵ تیم امداد و نجات با تجهیزات لازم در محورهای ارتباطی این شهرستان مشغول ارائه خدمات امدادی به گرفتار شدگان در کولاک هستند

تا کنون به بیش از ۲۰ خودروی گرفتار شده در کولاک در محورهای ارتباطی این شهرستان توسط اعضای شورای مدیریت بحران چالدران امداد رسانی انجام گرفته است.

به رانندگانی که قصد سفر به شهرستان چالدران را دارند توصیه می شود به علت وجود کولاک شدید مجهز به زنجیر چرخ بوده باشند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۱۸۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن محور سربندر به آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، رییس پلیس راه خوزستان گفت:به علت آبگرفتگی و سقوط پایه‌های برق در محور سربندر به آبادان در محدوده شادگان این مسیر مسدود شد.

سرهنگ سعید رحیمی افزود:همکاران ما در پلیس راه از منطقه خوردورق مسیر را یک طرفه کرده اند تا عوامل امدادی نسبت به جمع آوری پایه‌ها و کنترل برق اقدام کنند.

وی ادامه داد: به علت بارش شدید باران در چند نقطه در محور ایذه به دهدز ریزش کوه صورت گرفت که توسط عوامل راهداری پاکسازی و مسیر باز شده است.

رئیس پلیس راه خوزستان اظهار کرد: همچنین در محور اندیکا در منطقه تاراز مه گرفتگی و ریزش باران شدید داسته ایم و ریزش کوه در چند نقطه انجام که با همکاری عوامل راهداری و پلیس راه مسیر پاکسازی شد. 

سرهنگ رحیمی گفت:با توجه با بارش شدید باران در محور‌های استان رانندگان در هنگام تردد با رعایت قوانین و احتیاط کامل رانندگی نمایند.

دیگر خبرها

  • مسدود شدن محور سربندر - آبادان
  • مسدود شدن محور سربندر به آبادان
  • انسداد بعضی محورهای مواصلاتی استان خراسان جنوبی در اثر بارش شدید باران و سیلاب
  • بارش شدید برخی راه‌های ارتباطی دشتی را مسدود کرد
  • ترافیک در محورهای ارتباطی مازندران سنگین شد
  • انسداد سه مقطع از محورهای شریانی هرمزگان
  • ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی/جاده چالوس مسدود شد
  • ارامنه معترض به مرزبندی جدید ارمنستان و آذربایجان، بزرگراهی را مسدود کردند
  • شوراها پل ارتباطی میان مردم و مسوولان هستند
  • رفع مشکلات ارتباطی روستای گنجگان با نصب سایت جدید