Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-05@22:06:12 GMT

استقبال از بهار با کاشت نهال

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۱۸۵۴۱

استقبال از بهار با کاشت نهال

 

 

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ مهندس حسین  رنجی شهردار نصیرشهر در این باره گفت: ۳۵۰۰ اصله نهال طی  روزهای ۱۵ الی ۲۲ اسفندماه که به عنوان هفته منابع طبیعی نامگذاری شده است در نصیرشهر کاشته خواهد شد.

 

وی اظهار داشت،  کاشت  این نهال ها در دو مرحله انجام می پزیرد که  تعدادی از این نهال ها در بوستان شهید فرمانی ( تپه دوقلو) با مشارکت اقشار مختلف مردم ، مسولین و  دانش آموزان انجام خواهد پذیرفت و  تعداد دیگری از این نهالها نیز پس از اقامه نماز جمعه در بوستان شهید رجایی بین شهروندان توزیع می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شهردار نصیرشهر در پایان از توزیع تعدادی بروشورهای آموزشی جهت کاشت بهینه درختان در بین مردم خبر دادند .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دانش آموزان نماز جمعه هفته منابع طبیعی نهال برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۱۸۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه استقبال شد

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم باشکوه استقبال از پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» (دشتی نظری) با حضور خانواده این شهید والامقام، جمعی از مسئولان، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و اقشار مختلف مردم قدرشناس و ولایتمدار عصر جمعه در ورودی شهر گناوه برگزار شد.

سپس پیکر مطهر شهید به منزل پدری این شهید والامقام منتقل شد و مورد استقبال مردم قرار گرفت.

آئین‌های ویژه ای برای حضور این شهید دوران دفاع مقدس در گناوه تدارک دیده شده است که از جمله آنها برگزاری برنامه ویژه استقبال در مسجد امیرالمومنین (ع) با سخنرانی و مداحی بعد از نماز مغرب و عشا برگزار خواهد شد.

همچنین بعد از ظهر روز شنبه همزمان با سالگرد شهادت امام جعفر صادق (ع) مراسم تجدید میثاق و وداع با شهید والامقام در مصلی جمعه برگزار می‌شود و سپس پیکر مطهر شهید تا گلزار شهدای گناوه بر دستان مردم قدرشناس شهرستان تشییع خواهد شد و در کنار همرزمان شهیدش به خاک سپرده خواهد شد.

شهید والامقام «مرتضی غلامی» (دشتی نظری) متولد ۱۳۴۳ که در زمان شهادت ۲۰ سال سن داشت در گناوه جز شهدای جاویدالاثر تا قبل از احراز هویت به شمار می‌آمد.

شهید غلامی در سال ۱۳۶۲ جمعی تیپ ۵۵ هوابرد شیراز به منطقه عملیاتی جنوب اعزام شده بود که در ۲۶ اسفند ۱۳۶۳ در عملیات بدر در منطقه شرق دجله جاده العماره - بصره به شهادت رسید.

پیکر مطهر این شهید در جریان تفحص سال ۸۸ در منطقه عملیاتی پیدا و در نجف آباد اصفهان به عنوان شهید جاویدالاثر در میان شهدای گمنام به خاک سپاری شد و پس از گذشت ۳۷ سال انتظار، هویت این شهید گرانقدر از طریق آزمایش DNA در سال ۱۴۰۰ شناسایی شد.

شهید غلامی (دشتی نظری) متولد روستای «خواجه گیر» شهرستان دیلم است که روز گذشته مراسم تشییع در این روستا و همچنین در شهرستان دیلم برگزار شد.

کد خبر 6095945

دیگر خبرها

  • ساماندهی و بهسازی بلوار شهید دشتی در دست انجام است
  • نهال‌کاری در ۵۰ هکتار از اراضی تفرجگاه عینالی تبریز
  • انجام نخستین عمل جراحی نخاع در خرمشهر
  • خانه خود را در بهار سبز کنید
  • جمع‌آوری ۱۵۰ سگ بدون صاحب از سطح نصیرشهر
  • برگزاری مراسم تشییع شهید تازه تفحص شده «محمدشفیع فیضی‌زاده» در ایلام
  • فیلم/ استقبال بی‌نظیر مردم نوق رفسنجان از شهید گمنام
  • ببینید | واکنش جدید زاکانی به حواشی قرارداد چینی: شهردار تهران طلبکار شد!
  • استقبال از پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه
  • پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه استقبال شد