Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تبريز-ايرنا- سخنگوي شوراي اسلامي شهر اهر از تصويب کليات بودجه سال 98 شهرداري اهر خبر داد گفت: در بودجه 90 ميليارد توماني سال آينده شهر، اجراي طرح هاي عمراني اولويت دارد.

به گزارش پنجشنبه ايرنا، راضيه عباسي‌ معروفان در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: اعضاي شوراي اسلامي شهر اهر از اين پس پروژه‌هاي اولويت‌داري را که در زندگي مردم تاثير زيادي دارد، بررسي مي‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: شوراي اسلامي شهر اهر سعي مي‌کند تا پروژه‌هاي اساسي را بر اساس بودجه سال 98 و با توجه به کاهش کمک‌هاي مالي دولت به شهرداري‌ها، اولويت‌بندي کند.
عباسي‌معروفان ادامه داد: شهرداري اهر بودجه سال 98 را 45 ميليارد تومان پيشنهاد کرده بود ولي با موافقت اعضاي شوراي شهر کليات لايحه بودجه شهرداري اهر بر 40 ميليارد تومان به تصويب رسيد.
سخنگوي شوراي اسلامي شهر اهر تشريح کرد: طبق قانون مي‌بايست لايحه بودجه بر پايه ميانگين بودجه تحقق يافته 5 سال گذشته پايه‌ريزي و با افزايش 20 درصدي تدوين شود.
وي با بيان اين‌ که بودجه پيشنهادي 45 ميليارد توماني شهرداري اهر تحقق نمي‌يافت، گفت: در لايحه بودجه سال 98 شهرداري اهر عملاً نمي‌شود از حقوق پرسنل يا هزينه‌هاي جاري کاست.
عباسي‌معروفان در ارتباط با افزايش حقوق کارکنان شهرداري اهر نيز گفت: در ارتباط با افزايش حقوق کارکنان شهرداري اهر منتظر ابلاغ دولت هستيم و هر ميزان که به تصويب مجلس رسيده و دولت آن را ابلاغ کند، ملزم به اجرا هستيم.
شهردار اهر نيز با تاکيد بر لزوم بهره‌گيري از ظرفيت‌ها و پتانسيل‌هاي اهر به جهت ميزباني از ميهمانان و گردشگران نوروزي 98 گفت: از اصحاب فرهنگ و هنر و صاحب‌نظران درخواست داريم تا شهرداري اهر را در برگزاري جشنواره نوروزي 98 ياري کنند تا بتوانيم ايرادات و کاستي‌ها را جبران کنيم.
کمال اميد از آماده‌سازي پارک‌هاي شيخ شهاب‌الدين اهري، ولايت و آنالار براي استفاده و اقامت احتمالي مسافران و گردشگران نوروزي خبر داد و گفت: در صورت مساعد بودن شرايط جوي پارک‌هاي مذکور براي اقامت مسافران نوروزي آماده مي‌شود.
وي افزود: شهرداري اهر اقدامات لازم را براي برگزاري جشنواره نوروز 98 از قبيل هماهنگي با گروه‌هاي نمايشي و شناسايي محل دائمي جشنواره انجام داده و سعي دارد تا ايرادات نخستين جشنواره نوروزي تکرار نشود.
شهرستان اهر با 135 هزار نفر جمعيت در 90 کيلومتري شمال شرق تبريز واقع شده است.
7225/518
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۱۸۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص عوارض آلایندگی به کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، علی محمد روستا در نشست با شهرداران شهرهای یاسوج، دهدشت و دوگنبدان گفت: وصول عوارض آلایندگی کار سخت و طاقت فرسایی است و انتظار مردم از مسئولان هزینه کرد این اعتبارات در حوزه عمرانی و مبلمان شهری توسط شهرداری های استان است. وی افزود: سال گذشته از محل عوارض، مالیات و حق آلایندگی مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان به شهرداری های استان پرداخت شد.
معاون عمرانی استانداری با اشاره به اینکه گاهی مبالغ پرداخته شده صرف پرداخت حقوق کارگران شده است، ادامه داد: دغدغه ما مصرف بهینه این تخصیص‌ها و جهت دهی به سمت طرح های عمرانی است.
روستا بیان کرد: انتظار می رود شهرداری های سه شهر بزرگ استان فهرستی از طرح های عمرانی برای بهبود فضای شهری ارائه دهند تا از محل آلایندگی، اعتبارات اختصاص یابد.

دیگر خبرها

  • هزینه ۱۲ هزار میلیارد تومانی منوریل قم / چالش عبور از مقابل حرم حضرت معصومه (س) حل نشد
  • اعتبارات طرح‌های عمرانی استان‌ها در بودجه ۱۴۰۳ سی درصد افزایش یافت
  • توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر از اولویت‌ها است
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای یک‌هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی
  • خیابان صنایع اهواز آسفالت می‌شود
  • پرداخت ۲۰۰ میلیاردتومان مالیات و حق آلایندگی به شهرداری های استان
  • این گروه از کارکنان دولت فوق‌العاده خاص دریافت می‌کنند/ اعلام جزییات
  • اختصاص عوارض آلایندگی به کهگیلویه و بویراحمد
  • پیشنهاد انتقال اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومانی به جهاد دانشگاهی