Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-29@06:36:04 GMT

همه عزت و افتخار معنوی به برکت خون شهداست

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۱۹۲۵۴

همه عزت و افتخار معنوی به برکت خون شهداست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،  محمدعلی جعفری،  افزود: اگر دقت کنید، تمامی عوامل موفقیت‌های ایران اسلامی به این حیات معنوی مربوط می‌شود، شهدا تا زنده هستند، با جسم خود با جهاد، جنگ و خدمت از اسلام دفاع می‌‎کنند و وقتی شهید شدند، با جان‌شان به اسلام خدمت می‌کنند تا به جامعه حیات معنوی بخشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه «مردم ایران در 40 سال گذشته با اتکا به قرآن با ناملایمت‌ها، سختی‌‎ها، فشارها و تحریم‌های اقتصادی مقابله می‌کنند»، تصریح کرد: ملت ما محکم و استوار در این راه حرکت می‌کنند. این مقاومت ما، دنیا را شگفت‌زده کرده است. این هم اثر تاثیرگذاری شهدا بر این ملت است.
سردار جعفری ادامه داد: احترام مردم به شهید و شهادت، استقامت و مقاومت در برابر فشارها، تحریم‌ها، ضعف مدیریت و از خودباختگی در برابر دشمن به خاطر شنیدن همین پیام‌هاست. اگر ما پیام شهدا را نمی‌شنیدیم، کار انقلاب‌مان چندین بار تمام شده بود.
وی یادآور شد: ما در هر 22 بهمن، شاهد این هستیم که با وجود افزایش مشکلات و دشمنی دشمنان، مردم با اعتقاد به انقلاب و انگیزه در میدان حاضر می‌‎شود و از انقلاب خود دفاع می‎کنند. این بخاطر اثرگذاری خون شهدا و حرف‌‎هایی است که شهدا با ما می‌زنند.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماندگار شدن فرهنگ شهادت را لازمه شکست ناپذیری در مقابل دشمنان دانست و عنوان کرد: تا زمانی که فرهنگ و منطق شهادت و نصرت دین خدا در جامعه وجود دارد، شکست معنا نخواهد داشت. به خواست خدا این اتفاق حالا در جامعه ما افتاده و فرهنگ از خود گذشتگی نیز روز به روز بیشتر و عمیق‌تر می‎شود.
سردار  جعفری با اشاره به احترام مردم به شهدا، خاطرنشان کرد: مردم ما به شهدای خود علاقه قلبی دارند. ما این را در مراسم تشییع شهدا هم می‌‎بینیم؛ می‎بینیم که مردم با اعتقاد به استقبال شهدا می‎آیند و این نشان می‎دهد که آنها آمادگی دریافت پیام شهیدان را دارند.
وی تصریح کرد: علت اینکه این نظام در 40 سال باقی ماند و این نهال به یک درخت تناور تبدیل شد، فداکاری‎ها، ایثارگری‎ها و شهادت‌ها و وارد میدان شدن‌ها بود که باید اینها را نگه داشت. همین ایثار عامل نصرت خداوند است. تاوقتی شهادت و فرهنگ شهادت را نگه داریم، هیچ قدرتی نخواهند توانست بر جمهوری اسلامی و ملت ایران غلبه کند.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد تاثیر فرهنگ شهادت در طول هشت سال دفاع مقدس، یادآور شد:همین دوران دفاع مقدس را به خاطر بیاورید؛ در آن مقطع همه دنیا بسیج شده بودند که به ایران ضربه بزنند و انقلاب نو پای ما را در نطفه خفه کنند، اما چه شد؟ با ایثار و از خودگذشتگی مردم، فرماندهی و مدیریت امثال شهید باکری این حماسه بزرگ آفریده شد.
اگر می بینید که مردم عراق، سوریه، یمن، لبنان مقاومت کرده و از مقاومت نتیجه می‌گیرند، به خاطر تبعیت از تجربه ایران و پیام استقامت ایران است که می‌توان با دست خالی، با اتکا به خداوند متعال، اعتماد به مردم و نگاه به توان داخلی در برابر دنیا مقاومت کرد. این راه به دنیا اثبات شده است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۱۹۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: جانباز ۷۰ درصد  عبدالزهرا سیلاوی  پس از سال‌ها جراحت‌های ناشی از جنگ تحمیلی دعوت حق را لبیک گفت و به خیل شهدا پیوست.

حسن نورانی افزود: جانباز  سرفراز عبدالزهرا سیلاوی در یکم فروردین سال ۱۳۴۳ متولد شد و  در ۲۵  آذر ماه ۱۳۶۱ بر اثر اصابت تیر مستقیم دشمن بعثی در منطقه عملیاتی جنوب  به درجه جانبازی نائل آمد و در تاریخ ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ به همرزمان شهیدش پیوست.

وی ادامه داد: پیکر مطهر این جانباز شهید روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵ با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و مسئولان و فرماندهان نظامی از مقابل منزل شهید واقع در اهواز کمپلوی جنوبی خیابان باهنر بین انقلاب و بنی هاشم  پلاک ۷۵ تشییع و در قطعه یک گلزار شهدای اهواز، به خاک سپرده خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برگرفته از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • به برکت نگاه اسلام، شاهد ارتقای جایگاه کار و کارگر پس از انقلاب هستیم
  • اربعین به برکت انقلاب اسلامی جهانی شده است
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • سفر رییس جمهور به پاکستان و سریلانکا با برکت بود
  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا
  • سپردن امور به دست مردم افتخار انقلاب اسلامی است