Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-06@22:18:10 GMT

نمایش دستاوردهای دفاعی در نمایشگاه هوا ، فضای سپاه

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۱۹۸۳۷

نمایشگاه دستاوردهای هوا، فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در پادگان شهید حبیب الهی اهواز گشایش یافت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در  مراسم گشایش این نمایشگاه گفت: خوزستان سرزمین دفاع مقدس و سرزمین اثبات وفاداری این ملت به ارزش ها و اعتقادات انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گشایش نمایشگاه دستاوردهای هوا ، فضای سپاه در اهواز

سردار حسین سلامی افزود: در دوران دفاع مقدس در خوزستان قهرمان ، رزمندگان اسلام شجاعانه و دلیرانه در مقابل دشمنان ایستادند و با اهدای خون خود موجب استحکام انقلاب شدند و دشمنان این ملت را از سرزمین اسلامیمان بیرون کردند.

معاون هماهنگ کننده نیروی هوای فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در این مراسم با اشاره به  اینکه این سال سومی است که نمایشگاه دستاوردهای هوا ، فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خوزستان برپا  می شود  افزود : آخرین دستاوردهای نیروی هوا فضای سپاه در معرض دید مردم شریف و کاروان های راهیان نور قرار می گیرد.

سردار سقایی افزود: پارسال حدود سه هزار نفر از این نمایشگاه استقبال و بازدید کردند.  دانلود  

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: نمایشگاه هوا فضا دستاورد سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۱۹۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسلامی: برای مبارزه با سلطه کشورهای استکباری آماده هستیم

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسلامی رییس سازمان انرژی اتمی در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای، با حضور جمع خبرنگاران اظهار کرد: اگر چه فشار نظام سلطه در جهت این است که اجازه ندهد هدف صلح آمیز برنامه هسته‌ای ایران محقق شود، اما با همه این محدودیت‌ها و هزینه‌های تحمیلی استقبال از این اجلاس علمی خوب بوده است و شخصیت‌های با سابقه‌ای با وجود مانع تراشی‌ها در آن شرکت کرده و مقالات خوبی ارائه شده است.

وی ادامه داد: این مقالات به صورت شفاهی و ویدئو کنفرانسی ارائه می‌شود.

اسلامی تصریح کرد: هدف ما این است که این مقالات و دستاوردها تراز علم و فناوری ایران را به دنیا نشان دهد. ما برای مبارزه با سلطه کشورهای استکباری آماده هستیم این فناوری‌ها را به سایر کشورها منتقل کنیم تا حصارها شکسته شده و یک نظام علمی متفاوتی ظهور کند.

وی افزود: این امر نیازمند لوازمی است و یکی از قدم‌های آن برگزاری نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای بود و امیدوارم اهداف تعیین شده به محقق شود.

کد خبر 6098080

دیگر خبرها

  • خسروپناه: دستاوردهای دانش‌آموزان سمپادی تمدن نوین اسلامی را محقق کرده است
  • اسلامی: برای مبارزه با سلطه کشورهای استکباری آماده هستیم
  • اطلاعیه سپاه پاسداران درباره شهدای حمله تروریستی اسرائیل
  • اسلامی از نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای ایران بازدید کرد
  • نمایش دستاوردهای هسته‌ای بومی ایران در حاشیه کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان