Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم افتتاح واحد استحصال و بسته بندی خاویار پرورشی تالش، ظهر پنچ شنبه با حضور محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی، فرماندار و مسئولان دستگاه‌های اجرایی تالش در منطقه قرق این شهرستان برگزار شد.

این واحد به ظرفیت ۱۰۰ کیلوگرم روزانه و عمل آوری و بسته بندی گوشت ماهیان خاویاری به ظرفیت ۱۰۰۰ کیلوگرم در روز با کل سرمایه گذاری بخش خصوصی و با حدود ۳ میلیارد تومان و اشتغالزایی مستقیم برای ۱۵ نفر فعالیت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر جهاد کشاورزی در جریان افتتاح این واحد استحصال و بسته بندی خاویار پرورشی، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهرستان تالش از ظرفیت بالایی در حوزه کشاورزی، کاشت برنج و همچنین صید و صیادی و پرورش ماهیان خاویاری برخوردار است.

محمود حجتی با بیان اینکه باید از ثروت عظیم منابع طبیعی و دریا برای کشور به نحو احسن استفاده کرد، گفت: طرح‌های خوبی نظیر پرورش ماهیان خاویاری در زمینه اشتغالزایی پایدار اثرگذار هستند.

وی عمده اشتغال گیلان را در حوزه کشاورزی عنوان کرد و افزود: هدف کلی وزارت جهاد کشاورزی توسعه بخش‌های مختلف کشاورزی، آبخیزداری، صید و صیادی و همچنین پرورش ماهیان خاویاری است.

وزیر جهاد کشاورزی افزود: در سفر هیئت دولت به استان گیلان دیدارها و افتتاح‌های بسیار خوبی در حوزه‌های مختلف مرتبط با وزارتخانه داشتیم.

کد خبر 4561844

منبع: مهر

کلیدواژه: محمود حجتی وزیر کشاورزی تالش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۲۰۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ خانه بهداشت روستایی در تالش افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با هفته ملی سلامت با حضور مسؤولان تالش صبح پنجشنبه ۲ خانه بهداشت در روستاهای مسجد قاباقی چوبر و بره پشت و تنگاب افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

«ایرج مؤذن» فرماندار تالش به تشریح جزئیات این طرح‌ها اشاره کرد و افزود: این خانه‌های بهداشت به مساحت ۱۴۴ متر مربع با اعتبار هر خانه ۴۶ میلیارد ریال افتتاح شد تا به مردم و خانوارهای تحت پوشش این مناطق خدمات رسانی کند.

حضور پزشکان عمومی برای ویزیت رایگان در خانه‌های بهداشت

«سعید رستمی» مدیر شبکه بهداشت و درمان تالش با بیان اینکه امکانات اولیه برای ارائه خدمات کنترل بهداشت و سلامت مادران باردار و امکانات لازم برای واکسیناسیون اطفال نیز در این خانه‌های بهداشت قرار دارد، گفت: یک روز در هفته پزشکان عمومی برای ویزیت رایگان اهالی روستا نیز در خانه بهداشت مستقر هستند.

کد خبر 6088304

دیگر خبرها

  • داورزن هزار و ۷۰۰ نفر شتر دارد
  • ثبت ۵۷۴ واحد پرورش طیور از قزوین در سامانه سماصط
  • افتتاح ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش
  • ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش افتتاح شد
  • پرورش شتر؛ ظرفیت مغفول مانده در داورزن است
  • افتتاح پایگاه تجمیعی سلامت خانواده شماره یک تالش
  • جهاد کشاورزی نیشابور رتبه نخست ارزیابی عملکرد در خراسان رضوی
  • واحد تولید و بسته بندی غیر استاندارد زعفران در مرکزی محکوم شد
  • واحد تولید و بسته بندی زعفران غیر استاندارد در مرکزی محکوم شد
  • گیلان، تأمین کننده جوجه یکروزه کشور