Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@20:19:34 GMT

نهال کاری وزیر جهاد کشاورزی در طرح زراعت چوب تالش 

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۲۰۶۸۱

نهال کاری وزیر جهاد کشاورزی در طرح زراعت چوب تالش 

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم کاشت نهال در طرح زراعت چوب حفظ آباد تالش، ظهر پنجشنبه با حضور محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی و با هدف کاشت گونه‌های توسکا و صنوبر و حفاظت و حصارکشی از جنگل‌ها دست کاشت با عملیات مراقبتی ۱۰ ساله انجام و چند نهال صنوبر و توسکا در محوطه این طرح توسط وزیر جهاد کشاورزی غرس شد.

حجتی در جریان افتتاح این طرح در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با کاشت چنین درختانی نیاز چوبی کشور را در مناطق مختلف و در صنعت پالت سازی تأمین خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر گسترش زراعت چوب، افزود: شهرستان تالش در حوزه زراعت چوب عملکرد خوبی دارد.

وزیر جهاد کشاورزی به ظرفیت ممتاز شهرستان تالش در زمینه محصول کیوی اشاره کرد و گفت: باغات کیوی در تالش بسیار خوب محصول می‌دهند و با صادرات در بازارهای جهانی سود خوبی برای کشور و کشاورزان می‌شود.

کد خبر 4561880

منبع: مهر

کلیدواژه: درختکاری محمود حجتی تالش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۲۰۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش کاشت هزار و ۵۰۰ اصله نهال زالزالک در پیرانشهر

در مراسمی با حضور مدیرکل منابع‌طبیعی و آبخیزداری آذربایجان‌غربی، فرماندار پیرانشهر و جمعی از مسئولان این شهرستان در راستای طرح نهضت ملی و مردمی کاشت یک میلیارد درخت در سراسر کشور، پویش کاشت هزار و ۵۰۰ اصله نهال زالزالک با همکاری همیاران و فعالان طبیعت در تپه گردشگری شهر پیرانشهر انجام گرفت.

تداوم کاشت نهال زالزالک با همکاری اداره منابع‌طبیعی، شهرداری و همیاران طبیعت، در روز‌های آینده در فضا‌های سبز و معابر شهر پیرانشهر نیز انجام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • پویش کاشت هزار و ۵۰۰ اصله نهال زالزالک در پیرانشهر
  • (ویدئو) کاشت نهال به‌جای درختان قطع شده در جنگل‌های هیرکانی
  • کاشت ۲۰۰ اصله نهال در گلپایگان
  • اختصاص عمده کشت نهال در کشور به خوزستان
  • اجرای طرح ایجاد باغچه‌های خانگی کاشت سبزیجات سالم در شهرستان کرمان
  • توسعه مزارع تولید چوب در کرمانشاه
  • استاندار: عمده کشت نهال در کشور به خوزستان اختصاص یافت
  • عمده کشت نهال در کشور به خوزستان اختصاص یافت
  • اجرای طرح سرشاخه کاری در باغ‌های گردوی نهاوند
  • طرح ملی زراعت چوب در لالی اجرا شد