Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - دیتمار هامان، اسطوره فوتبال آلمان از تصمیم یواخیم لو برای کنار گذاشتن سه بازیکن اصلی خود از ترکیب مانشافت متعجب شده است. ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یواخیم لو روز سه‌شنبه به طور رسمی اعلام کرد توماس مولر 29 ساله، ژروم بواتنگ 30 ساله و متس هوملس 30 ساله دیگر جایی در ترکیب تیم ملی فوتبال آلمان ندارند و از زحماتی که آنها در سال‌های اخیر برای مانشافت کشیده‌اند، تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیتمار هامان که به عنوان کارشناس و مفسر فوتبال با شبکه تلویزیونی «اسکای» همکاری می‌کند، در خصوص تصمیم عجیب یواخیم لو به این شبکه گفت: وقتی این خبر را خواندم، نمی‌توانستم باورش کنم. فکر می‌کنم اتفاقی باید افتاده باشد. اگر قرار بود این سه بازیکن از ترکیب تیم ملی کنار گذاشته شوند، درستش این بود که بعد از جام جهانی 2018 این اتفاق می‌افتاد و مردم هم این تصمیم را درک می‌کردند.

خط قرمز یواخیم لوو روی نام سه ستاره بایرن مونیخ

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال آلمان تصریح کرد: اگر بعد از جام جهانی این اتفاق می‌افتاد، بازیکنان موردنظر می‌رفتند و روی تیم باشگاهی خود تمرکز می‌کردند، اما حال در ماه مارس وقتی چنین اتفاقی می‌افتد آن هم در چنین مقطع حساسی از فصل که این بازیکنان بازی‌های مهمی در تیم باشگاهی‌شان در پیش دارند، کنار آمدن با این موضوع دیگر آسان نیست. من نمی‌توانم این تصمیم یواخیم لو را درک کنم. هر سه بازیکن - مولر، بواتنگ و هوملس - سزاوار چنین رفتاری نبودند.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط بایرن مونیخ یواخیم لوو فوتبال آلمان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بایرن مونیخ یواخیم لوو فوتبال آلمان بایرن مونیخ یواخیم لوو فوتبال آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۲۱۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاجگذاری باشکوه والیبال ایران: قهرمان جهان شدیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که با شش پیروزی پیاپی مقابل اوگاندا، آلمان، بلژیک، هلند، ایتالیا و چین تایپه به فینال رقابت‌های دانش آموزان جهان راه یافته بود، امشب و در ادامه بازی‌های درخشان خود در بلگراد به مصاف آلمان رفت و توانست بار دیگر این حریف خود را شکست داده و با کسب پیروزی سه بر صفر مقابل این تیم اروپایی، قهرمان والیبال دانش‌آموزان جهان شود.

شیربچه‌های تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان در دست اول ۲۵ بر ۲۱، در دست دوم ۲۵ بر ۱۸ و در دست سوم با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ آلمان را مغلوب کرده و در مجموع با نتیجه قاطع سه بر صفر، عنوان قهرمانی مسابقات جهانی را از آن خود کردند.

در این دیدار دکتر حسن‌پور سفیر و دیگر اعضاء سفارت ایران در صربستان برای تشویق بازیکنان ایرانی به سالن آمده بودند و در کنار دانش‌آموزان نابغه ایرانی، جشن قهرمانی برپا کردند.

گفتنی است تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان ساعت ۳:۱۵ بامداد روز سه‌شنبه به ایران بازخواهد گشت.

دیگر خبرها

  • نویر تنها یادگاری بایرن مونیخ از شب زانو زدن مورینیو!
  • شروع مذاکرات بایرن مونیخ و لروی سانه؛ پیش ما بمان!
  • مهارت و تکنیک‌های لوکاس برگوال، بازیکن 17 ساله سوئدی / فیلم
  • تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار
  • جدول کفش طلای 24-2023؛ همان همیشگی!
  • نویر: تمام جهان منتظر بازی بایرن-رئال هستند
  • ماموریت جدید برای قاتل هالند: هری کین!
  • تاجگذاری باشکوه والیبال ایران: قهرمان جهان شدیم
  • مربی مورد علاقه ایرانی‌ها مفسر اسکای شد
  • رئیس باید همین امشب از توخل عذرخواهی کند!