Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@14:11:29 GMT

گزارش زنده؛ استقلال خوزستان 0 پیکان 1

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۲۱۷۲۵

گزارش زنده؛ استقلال خوزستان 0 پیکان 1

خوزستانی ها در دیدار امروز روبروی پیکانی ها قرار می گیرد تا پس از پیروزی شیرین در رشت، شاید این بار شاید بتوانند در خانه سه امتیاز مهم را به دست بیاورند. 

 

به گزارش "ورزش سه"، استقلالی های خوزستان در روز که سرمربی به همراه نداشتند به دیدار سپیدرود رشت در خانه حریف رفتند. دیداری که در آن ابتدا عقب افتادند و سپس توانستند با به ثمر رساندن دو گل نتیجه نهایی بازی را به سود ثبت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها حالا باید در خانه برابر شاگردان فرکی قرار بگیرند.   


   
با گزارش زنده این بازی همراه "ورزش سه" باشید:

 

هفته بیست و یکم لیک هجدهم، جمعه 16/12/97، ساعت 15:30، ورزشگاه غدیر اهواز
داور: علی بای                     کمک ها: جلیل شعرانی و محمد راهی

 

 

استقلال خوزستان

 

فرزین گروسیان، سعید زارع، ایوب کلانتری، وحید حمدی نژاد، میثم کریمی، امیرحسین باقرپور، میثم شاه مکوند زاده، ساسان شیرمردی، مصطفی کیانی، مجتبی رمضانی و وحید خشتان


سرمربی: کریم قنبری

 

 

پیکان

 

مهدی امینی، سید مهران موسوی، محمد قاضی، مهدی مومنی، ماهان رحمانی، مارکو، آرمان قاسمی، حجت حق وردی، امیر روستایی، سعید واسعی و امیرحسین کریمی

 

سرمربی: حسین فرکی

 

 

کارت زرد:


ماهان رحمانی(17) از پیکان

سعید زارع(اس خوزستان) دقیقه 31
سعید واسعی (پیکان) دقیقه 31

 

شرح گل:

 

اس خوزستان 0 پیکان 1(دقیقه 26، امیر روستایی): حرکت تند و تیز پیکانی موقعیتی فوق العاده برای این تیم به وجود آورد و پاس در عرض مومنی به روستایی رسید و این بازیکن نیز با ضربه ای دقیقا دزوازه خالی را باز کرد.

پیکان استقلال خوزستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پیکان استقلال خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۲۱۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس

پس از اینکه ازمان لیگ برنامه ۴ هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر را اعلام کرد، باشگاه استقلال با انتشار بیانیه‌ای نسبت به اینکه بازی هفته سی‌ام این تیم مقابل پیکان در ورزشگاه دستگردی و بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد، اعتراض کرد و خواهان اتخاذ تمهیداتی برای انجام مسابقه در حضور هواداران خودش شد( البته این بیانیه خیلی زود از روی کانال استقلال برداشته شد).

در همین راستا سهیل مهدی هم مصاحبه کرد و مدعی شد سازمان لیگ برای هفته آخر تمهیداتی را مدنظر قرار می دهد و استقلال را فراموش نکرده است. در این میان نکته حائز اهمیت، شرایط باشگاه پیکان است. تیمی که  روی کاغذ میزبان استقلال در هفته پایانی محسوب می‌شود و قطعاً نظر آنها نیز در انتخاب محل برگزاری مسابقه تاثیرگذار است.

طبق آخرین شنیده‌های ما، اگر استقلال قهرمانی خودش در هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر را قطعی کند یا اینکه این عنوان در هفته ماقبل پایانی به پرسپولیس برسد که مشکل عملاً تا حد بسیار زیادی حل شده تلقی می‌شود چون پرسپولیس در صورت قهرمانی، هفته پایانی جام را بالای سر می‌برد و از بابت حضور تماشاگرانش نیز مشکلی ندارد. از سوی دیگر اگر استقلال هم در هفته بیست و نهم قهرمان شده باشد، آنگاه می‌توان بازی این تیم مقابل پیکان را یک روز دیرتر برگزار کرد تا در ورزشگاه آزادی انجام شود اما اگر قرار بر این شود که گره قهرمانی در آخرین هفته باز شود آنگاه تکلیف چه خواهد بود؟

طبق شنیده‌های ما یکی از طرح‌هایی که شایعه اجرای آن در تمرین استقلال هم به گوش بازیکنان این تیم رسیده، برگزاری مسابقه هفته سی‌ام میان پیکان و استقلال در قزوین است. پیکانی‌ها یک بار در این استان از پرسپولیس میزبانی کردند و حالا این شایعه مطرح شده که شاید بازی آنها با استقلال نیز به قزوین انتقال داده شود. البته قطعاً حتی اگر چنین مسئله‌ای به عنوان یک راهکار مد نظر باشد، تنها راهکار نخواهد بود و تا وقتی سازمان لیگ به صورت رسمی چیزی را اعلام نکند، نمی‌توان پیرامونش اظهار نظر قطعی کرد.

 

منبع:خبرورزشی 

دیگر خبرها

  • عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟
  • استان خوزستان ۴۰۳۹ روستا دارد
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • خاطره تلخ پیکان در قزوین با ردپای شهاب زاهدی
  • برتری تیم فوتسال ایران برابر تایلند در نیمه اول +ویدئو
  • میثم تیموری: محرم نویدکیا جنتلمن است
  • بازگشت سیاوش به استقلال ملاثانی
  • سعید عزت‌اللهی فینالیست آسیا را شکست داد!
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل العین در حضور 82 دقیقه‌ای عزت اللهی
  • برتری شباب الاهلی در خانه العین