Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار رجبی با اشاره به پخش شوخی زننده در برنامه زنده «چریکه‌ی شو» گفت: این عمل و اظهارات مطرح‌شده مردود و اصلاً قابول قبول نیست و جای دفاع نیز ندارد. ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۰ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

سردار محمدحسین رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج با اشاره به پخش شوخی زننده در برنامه زنده «چریکه‌ی شو» صدا و سیمای مرکز کردستان اظهار داشت: این عمل و اظهارات مطرح‌شده مردود و اصلاً قابول قبول نیست و جای دفاع نیز ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه باید حتماً مدیران صدا و سیما تمهدیدی بیندیشند که دیگر در برنامه‌ها چنین اشتباهاتی تکرار نشود، گفت: گرچه زحمات و تلاش‌های مجموعه‌هایی که کار فرهنگی انجام می‌دهند را ارج می‌نهیم اما از این نوع کارها حمایت نمی‌کنیم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با یادآوری اینکه بیان چنین اظهاراتی در برنامه صدا و سیما جای تأسف دارد، تصریح کرد: گرچه برنامه‌ها زنده مشکلاتی دارد اما باید مدیران تدبیری بیندیشند که از مجریان باسواد و باادب استفاده کنند.

وی یادآور شد: فرهنگ تنها در چهره و کلام انسان‌ها دیده نمی‌شود بلکه در شخصیت‌ها آدم‌ها نیز باید فرهنگ وجود داشته باشد و جامعه از آن بهره ببرد.

سردار رجبی با بیان اینکه بنا به فرموده رهبر فرزانه انقلاب، کردستان استان فرهنگی است، افزود: چنین افرادهایی با این اشتباهات بیانات رهبری را تداعی نمی‌کنند.

یک اشتباه دیگر در صداوسیما/ آیا نظارتی بر پخش برنامه‌های زنده وجود ندارد؟ عذرخواهی صداوسیمای مرکز کردستان از مخاطبان/مجری برنامه «چریکه شه‌و» اخراج شد خبرهای کوتاه رادیو و تلویزیون| تأکید شورای نظارت صداوسیما بر برخورد جدی با بی‌ادبی در تلویزیون

وی در بخشی دیگر از سخنان خود از برگزاری چند اجلاسیه شهدا تا پایان سال‌جاری خبر داد و اظهار کرد: باید صدا و سیما اجلاسیه‌ها را خوب پوشش و نه تنها به استان بلکه به کشور منعکس کنند

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان خاطرنشان کرد: باید صدا و سیما کل ظرفیت‌ها، پتانسیل‌ها، خوبی‌‌، مهربانی‌، فرهنگ، تاریخ و اصالت مردم استان را به‌خوبی منعکس کند تا برخی‌ها از کردستان به‌نام درگیری نام نبرند و دیگر چنین اشتباهاتی تکرار نشود.

سردار رجبی تاکید کرد: از اقدامات ارزشمند صدا و سیمای مرکز کردستان در سایر برنامه‌های فرهنگی نباید غافل شد چراکه برنامه‌های فرهنگی گسترده‌ای هم در پیش‌ روی دارد.

انتهای پیام/

R7848/P4001/S6,66/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۲۲۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت مرزبان فداکار در کردستان

فرمانده مرزبانی استان کردستان، گفت: تیراندازی افراد ناشناس به برجک پاسگاه مرزی هنگ ژال بانه کردستان، منجر به شهادت سرباز وظیفه شد. - اخبار استانها -

سردار محمد عارف سپهری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کردستان، اظهار داشت: در پی تیراندازی افراد ناشناس به برجک نگهبانی در هنگ مرزی بانه سرباز وظیفه "فرزین دلیان" اهل کرمانشاه به فیض عظیم شهادت نائل شد.

وی افزود: تیراندازی افراد ناشناس از مواضع نامشخص مستقر در آن سوی نوار مرزی، به سمت مأموران پاسگاه مرزی هنگ ژال، صورت گرفته که متاسفانه، علاوه بر شهادت یکی از کارکنان وظیفه، دو سرباز وظیفه و یک کادر دیگر نیز مجروح شدند که جهت سیر مراحل درمان، به یکی از مراکز درمانی منتقل شدند.

فرمانده مرزبانی استان کردستان گفت: بررسی‌ها جهت روشن شدن زوایای این جنایت ادامه دارد که اطلاعات تکمیلی، متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • حمایت فعالان سیاسی کردستان از اجرای طرح نور
  • انهدام ۸ باند قاچاق مواد مخدر در کردستان
  • یادداشت: پیغامی برای هاشم بیگ‌زاده!
  • جزئیات جدید از شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه + تصویر
  • جزئیات نحوه شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه
  • شهادت مرزبان فداکار در کردستان
  • توطئه برهنگی برنامه نفوذ دشمن برای استحاله و براندازی است
  • فرمانده نیروی زمینی سپاه: امنیت ملی خط قرمز ماست و در تامین امنیت با کسی شوخی نداریم
  • حضور ۳ هزار نفری کارگران سوادکوه در جبهه‌های دفاع مقدس
  • «مدرسی» فرمانده سپاه دامغان شد