Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@03:19:54 GMT

برانکو غایب جدید کنفرانس خبری در مازندران

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۲۳۷۲۳

برانکو غایب جدید کنفرانس خبری در مازندران

به گزارش خبرنگار مهر، با اعلام هیئت فوتبال قائمشهر، " برانکو ایوانکویچ" سرمربی تیم پرسپولیس تهران قرار بود ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه شامگاه پنجشنبه به پرسش خبرنگاران درباره مسابقه تیمش با نساجی مازندران پاسخ دهد که در این نشست حضور نیافت و کنفرانس خبری بدون حضور سرمربی تیم میهمان برگزار شد.

اذحام جمعیت برای استقبال از اعضای تیم پرسپولیس و کادر فنی این تیم در هتل نوید قائمشهر علت نرسیدن برانکو به نشست خبری اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در غیاب برانکو ایوانکویچ، " مجید جلالی سرمربی تیم نساجی مازندران نیز به علت جابجایی در برنامه نشست خبری پیش از مسابقه شرکت نکرد و" حمید مطهری" مربی خود را به جمع خبرنگاران فرستاد.

پیشتر نیز، " داریوش یزدی" سرمربی استقلال خوزستان و "رضا مهاجری" سرمربی تیم ماشین سازی تبریز و نیز " علی کریمی" سرمربی سابق سپیدرود رشت به علت آنچه که تأخیر در پروازهایشان به ساری اعلام می‌شد، به نشست خبری پیش از بازی در قائمشهر شرکت نکردند.

خبرنگاران بر این باور بودند که مسئولان تیم‌ها و برنامه ریزان کنفرانس خبری برای وقتشان ارزش و اهمیت قائل نیستند و به همین دلیل هم در انتخاب زمان مصاحبه احتمال تأخیر پرواز یا موضوعاتی از این دست را نادیده می‌گیرند.

تیم نساجی مازندران در چارچوب هفته بیست ویکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور از ساعت ۱۶ عصر فردا جمعه در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر میزبان تیم پرسپولیس تهران است.

کد خبر 4562066

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ تیم فوتبال نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۲۳۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنفرانس خبری رییس سازمان انرژی اتمی و مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی

امروز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی و رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در دومین روز از برگزاری کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای ایران در شهر اصفهان با یکدیگر رایزنی کردند. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3081449 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • کنفرانس خبری رییس سازمان انرژی اتمی و مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی
  • نشست خبری پس دیدار فولادمبارکه سپاهان و استقلال خوزستان
  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط!
  • پرواز پرسپولیس به شهر خاطره‌انگیز (عکس)
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی قائمشهر شدند
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به قائمشهر
  • سرخپوشان تمرین کردند و راهی فرودگاه شدند
  • پرسپولیس بدون مصدوم راهی قائمشهر شد
  • ببینید | تمجید ویژه عنایتی از خودش در کنفرانس خبری!
  • تعداد هواداران پرسپولیس در بازی با نساجی مشخص شد/ عدم حضور بانوان در دو دیدار حساس در قائمشهر