Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار سلامی: دشمنان باید خوب بدانند که در این سال ها با شعار "ما می توانیم" بر قدرتمان افزوده شده است. خوب بدانند که ما تا آخر ایستاده ایم چرا که ما فرزند جهاد، شهادت، مقاومت، پیشرفت و ساختن هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آوای ماغر؛جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر امروز در یادواره سرداران و شهدای ایل بهمئی در شهر لیکک با اشاره به بی نظیر بودن مشارکت مردم ایل یادواره در مراسم پاسداشت مقام شهدا، بر اقتدار روز افزون ایران اسلامی و ذلت و نکبت روز افزون استکبار جهانی تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار حسین سلامی تصریح کرد: برای بنده مایه افتخار است که امروزمیهمان مردمان شریف، نجیب و مومن این دیار هستم ، این شیرین‌ترین روز و لحظه های زندگی من است.

وی گفت: بگذارید جمله آخرم را اول بگویم، جان ناقابل من فدای همه شما مردم با وفا، باصفا  و دارای و باطن  های نورانی.

سردار سلامی گفت: امروز میهمان شهیدانتان شده اید و قیامتی به پا کرده اید ؛انتهای این جمعیت مشتاق دیده نمی‌شود . من افتخار می کنم و این برای من مایه شرف و فضیلت است که امروز در جمع مردم بهمئی حضور پیدا کردم.

 جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد:هر قومی و هر جامعه ای شناسنامه ای دارد و آن هویتی که ایل بزرگ بهمئی را معرفی می کند، رشادت است، غیرت است، روح جوانمردی و ایثار است، فداکاری، سلحشوری و ایمان است .

وی ادامه داد: هر چه زیبایی است، شایسته شماست و شما شایسته آن هستید، اینها را قلبا میگویم ؛با همه وجودم معتقدم که این مردم شایسته زیباترین و  فاضل ترین واژه ها هستند ؛شما بر قله های شرف و افتخار، اقتدار و عزت و ایمان ایستاده‌اید .

سردار سلامی خطاب به ایل بهمئی گفت: مردمان ایل بزرگ بهمئی! شما بیرق داران شرافت، پرچمداران عدالت و پیشگامان شجاعت هستید.

وی افزود: ۶۵۰شهید گلگون شما سند افتخار و سند وفاداری و ایمان و محبت شما به انقلاب هستند ؛امروز شما مردمان بزرگ نماد ایستادگی و استقامت هستید، درود خداوند بر شما و بر اخلاص شما و صفای باطن، صمیمیت ، مهربانی و مهرورزی شما و آفرین بر شما و درود بر شهیدان شما.

 جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب در ادامه گفت: ما اینجا گرد هم آمده ایم تا از ستاره های پر فروغ و افتخارات اسلام و ایران در بهمئی تجلیل کنیم ؛ تجلیل از مقام شهدا، تجلیل از عاشوراست، شهیدان ما تندیس های زنده سند وعده و عقیده و ایمان ما هستند، آنها حجت های خداوند روی زمین بوده که راه را به ما نشان دادند؛ما هرچه داریم از آنهاست.

سردار سلامی تصریح کرد: اگر امروز مستقلیم و هیچکس برای ما تصمیم نمی‌گیرد و سرنوشتمان در دستان خودمان است، اگر امروز همانند احرار و آزادگان با ما سخن می گویند،  همه  به برکت خون شهدا و  استواری شماست که رهبر علوی ،نبوی و حسینی ما مقابل دنیا ایستاده و کشور عزیز ما را  در این دنیای پرتلاطم هدایت می کند.

وی گفت:برنامه ای که امروز شاهد اجرای آن هستیم برنامه ای بی بدیل است که بهانه ای شده تا مردم برای کسانی که برای حفظ نظام از جان مایه گذاشتند، پاسداشتی داشته باشند.

سردار سلامی ادامه داد: اگر عزت و اقتداری داریم، همه از روح بلند و جادوانه شهیدان ما و شهیدان این دیار سرسبز و سترگ است ؛سرزمین بهمئی که مردمانش همانند کوه هایش ایستاده اند و مانند دشت هایش با صفا هستند.

وی گفت:دشمنان ما در سخت ترین شرایط آمده بودند  تا نور خدا را خاموش کنند اما خداوند نصرتش را کامل کرد و آرامش و سکینه الهی بر ما نازل شد و  اینکونه است که دشمن جز لب های خشکیده و قلب های از کار افتاده چیزی ندارد،نبض هایشان دیگر کند می زند و مسلمانان دنیا سرمشق مقاومت را از شما آموخته اند.

سردار سلامی تصریح کرد: پدران،مادران و همسران شهیدان ما بدانند شما هدایت یافتگان درگاه الهی هستید ،آیا میتوان تصور کرد چنین جمعیتی که برای تکریم شهدای 30سال پیش آمدند، با آنها مقابله کرد؟ آیا رژیم صهیونیستی که نماد فخر استکبار جهانی بود،مقابل جبهه های مقاومت دوام آورده است؟ آیا اگر شهدا نبودند امروز اینچنین آزاد و آباد مقابل دشمن صف آرایی می کردیم؟

وی گفت: آن روز این نزدیکی ها می جنگیدیم اما امروز هزاران کیلومتر آن طرف  مرزها دشمن را تعقیب می کنیم و راهی برای آنها باقی نگذاشتیم و این وعده الهی است.

این مقام ارشاد نظامی کشور در ادامه سخنان خود گفت: ملت ایران از تاریخ آموخته بود که نباید حادثه کوفه تکرار شود و از عاشورا آموخت نباید به امامش بی وفایی کند و اجازه نداد تاریخ صدر اسلام غم انگیز تکرار شود بلکه با برکت خون شهیدان آنچه رخ داد، شبیه یک معجزه بود.

سردار سلامی افزود:خیابان ها و  بلاد اسلامی یکی پس از دیگری از دست کفار آزاد می شود،  دشمن در حال عقب نشینی است و بیهوده فریاد می زند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: امروز دیگر قدرت کشورهای استکباری رو به انزول و افول است و عمر قدرت طلبی و تجریه طلبی آنان در خاورمیانه به سرآمده است چرا که ملت های مسلمان به بیداری اسلامی خویش تکیه کردند و در مقابل زورگویی های آنان خواهند ایستاد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: ملت ایران درمقابل مشکلات اقتصادی تسلیم نخواهد شد، ما همه ظرفیت های را برای بقا داریم و اگر لازم باشد امروز می توانیم بیشتر نیازمندی های کشور را تامین کنیم.

سردار سلامی در ادامه این یادواره گفت: دشمن همواره در فضای حقیقی و مجازی به دنبال نا امید کردن ملت ایران است که لازم است خوب بدانند که ملتی که قلبش سرشار و آکنده از آیه های قرآن اس،ت از زور و تزویر و تطمیع هرگز نخواهد ترسید و با قدرت در مقابل شما خواهیم ایستاد.

وی اظهارکرد: دشمن تصور می کرد با فشار های اقتصادی ما را به سمت مذاکره سوق خواهد داد که لازم است خوب بدانند که باید با دشمن در میدان مقابله کرد و نباید فریب مذاکره با آن را خورد چرا که مذاکره یعنی فرصت دادن به دشمن برای بازسازی و توطئه چینی جدید برای مقابله.

جانشین فرماندهی سپاه پاسداران گفت: این ملت شکست ناپذیر است و مقاومت چهار دهه ما در برابر همه مشکلات به خوبی این ایستادگی را به رخ جهانیان کشانیده است.

وی اظهارکرد: خداوند به ملت ما نصرت عطا کرده است و به هنگام نیاز همین ملت هستند که با حضورشان تمام برنامه های دشمنان را نقش برآب خواهند کرد.

سردار سلامی در ادامه به حضور باشکوه ملت ایران در تمام عرصه های اشاره کرد وگفت: دشمنان همواره سعی دارند تا ملت ما را مایوس کنند ولی نمی دانند که جنگ امروز جنگ امید و نا امید کردن است که ملت ایران به خوبی در این سال ها پاسخ آنان را داده  و طرفی که همیشه نا امید می شود خود استکبار است.

وی خاطر نشان کرد: دشمنان باید خوب بدانند که هر روز بر قدرت ما در این سال ها با شعار "ما می توانیم" افزوده شده است که بازهم می گوییم که ما می توانیم، هستیم، و با قدرت می توانیم و در این سال ها نیز ساخته شده ایم .

وی خطاب به دشمنان گفت: دشمنان لازم است امروز خوب بدانند که ما تا آخر ایستاده ایم چرا که ما فرزند جهاد و شهادت و مقاومت و پیشرفت و ساختن هستیم .

سردار سلامی در پایان از کلیه کسانی که در خلق این حماسه عظیم نقش آفرینی داشتند، تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۲۳۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) فرصت سوزی تامی آبراهام روی پاس سردار آزمون در دقیقه ۹۴

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # آ اس رم ، یوونتوس سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • حمله موشکی حزب‌الله به مقر فرماندهی لشکر اسرائیل در جولان
  • لاوروف: غرب و اوکراین برای مذاکره جدی با روسیه آماده نیستند
  • (ویدئو) فرصت سوزی تامی آبراهام روی پاس سردار آزمون در دقیقه ۹۴
  • حماس: عملیات «کرم ابو سالم» پیامی بود مبنی بر آمادگی مقاومت برای مقابله با دشمن
  • ساعت‌های سرنوشت‌سازی پیش روی مذاکره‌کنندگان در قاهره است
  • جهاد اسلامی: مذاکرات ساعت‌های سرنوشت‌سازی را طی می‌کند
  • عدم پیشرفت در مذاکرات آتش‌بس/ گفتگو‌ها به روز دوم کشیده شد
  • دشمن با ترویج بی حجابی قصد ضربه زدن به اسلام را دارد
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان