Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-05-03@22:41:09 GMT

نمی توانیم بارسلونای بدون مسی را تصور کنیم

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۲۶۰۴۹

نمی توانیم بارسلونای بدون مسی را تصور کنیم

جوزپ بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا، مدعی شد آنها باید آماده دوران بدون لیونل مسی باشند.به گزارش بلاغ،لیونل مسی 31 ساله همچنان در اوج قرار داشته و عملکرد فوق العاده ای در فصل جاری در ترکیب بارسلونا ارائه داده است اما بارتومئو خبر از برنامه باشگاه برای جذب ستاره های جوان برای جانشینی مسی در آینده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

بارتومئو گفت: "در حال حاضر ما نمی توانیم بارسلونای بدون مسی را تصور کنیم، اما ما باید برای آن مقطع نیز آماده باشیم. آن بارسلونا بسیار متفاوت خواهد بود و ما باید به دنبال استعدادهای جوان باشیم. لئو تا سال 2021 با بارسلونا قرارداد دارد و ما قصد داریم مجددا قرارداد وی را تمدید کنیم زیرا خود مسی تمایل زیادی به فتح عناوین جدید دارد.

 

اگرچه مسیر زیادی تا پایان فصل باقی مانده است، اما هدف بارسلونا و بازیکنان در این فصل کسب سه گانه است و اعتماد به نفس لازم برای رسیدن به این هدف وجود دارد. من حس می کنم بازیکنان، مربیان و روسای باشگاه انگیزه زیادی دارند اما سال ها قبل هواداران بدبین بودند.

 

روسا تاثیر زیادی در موفقیت دارند اما ما بازیکنان بزرگ و مربیانی داریم که موفقیت های زیادی در طول دوران حرفه ای داشته اند."

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۲۶۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راز بزرگ ژاوی سیمونز فاش شد / ژاوی به ژاوی می‌رسد!

در روزهای گذشته گزارش های زیادی از علاقه ژاوی سیمونز برای بازگشت به بارسلونا در رسانه های اسپانیایی شنیده میشود. این موضوع باعث شده تا رسانه ها راز این علاقه را فاش کنند.

همچنین، رسانه های مختلف در اسپانیا در ساعات گذشته از احتمال انتقال ژاوی سیمونز به بارسلونا و بازگشت او به نیوکمپ صحبت می‌کنند.

منبع: بارسا نیوز

tags # ژاوی سیمونز ، ژاوی هرناندز ، بارسلونا سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • هجدهمین قهرمانی بارسلونا در لالیگا با برتری مقابل سلتاویگو (3 می، 2006) / فیلم
  • راز بزرگ ژاوی سیمونز فاش شد / ژاوی به ژاوی می‌رسد!
  • PSG چقدر بد بود، بردن بارسلونا فریب‌مان داد
  • پیروزی 4-1 والنسیا مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا (2 می، 2000) / فیلم
  • کنایه گوتی به بارسلونا؛ لیگ قهرمانان اروپا بدون رئال مادرید کسل‌کننده‌ می‌شود!
  • ظریف: یکی از دلایل موافقت آمریکا با برجام، کاستن از حضور خود در منطقه بود / اعراب منطقه و اسرائیل به همین دلیل با برجام مخالف بودند؛ نمی‌خواستند شاهد کاهش حضور آمریکا در منطقه باشند / خیال می‌کنیم اگر در روندی شرکت نکنیم شکل نمی‌گیرد / در کاسپین این اشتبا
  • نسل بشر زودتر از تصور منقرض خواهد شد!
  • ظریف: تصور نکنیم اگر FATF را نپذیرفتیم تنبیه نمی‌شویم
  • اولین گل لیونل مسی با پیراهن بارسلونا (1 می، 2005) / فیلم
  • نسل بشر زودتر از آنچه تصور می‌شود منقرض خواهد شد!