Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم درستی رئیس اتحادیه فروشندگان تلفن همراه در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا در خصوص وضعیت گوشی های مصادره شده و تزریق آن به بازار گفت: مطابق قانون حمایت از مصرف کننده قرار بود این گوشی‌ها وارد بازار شوند و با قیمت ارز نیمایی در اختیار مصرف کننده قرار بگیرند.

وی ادامه داد: در جلسه ای که با معاون سازمان حمایت داشتیم از ایشان درخواست کردیم هر چه سریعتر روال قانونی طی شود و طی یک چهارچوب مشخص با توجه به وضعیت بازار شب عید این گوشی ها وارد بازار شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: ما یک مصرف ماهیانه تلفن همراه داریم که این تقاضا با توجه به نزدیکی شب عید بیشتر می شود البته پیش بینی ما این است که در هفته های آینده وضعیت بازار بهتر شود ما آن شرایط سخت را پشت سر گذاشتیم و اکنون بازار به سمت آرامش می رود.

درستی افزود:مصرف تلفن همراه ماهیانه 1 میلیون و پانصد هزار عدد است که در شب عید تقاضا بیشتر می شود اما بعد از این پیک زمانی فروردین و اردیبهشت آرامی را پشت سر خواهیم گذاشت.اکنون با توجه به حل مشکل رجیستری و بازگشت به شرایط قبلی قیمت‌ها 20 تا 30 درصد افت داشتند واکنون با ورود گوشی‌های مصادره‌ای این شیب ارزان شدن، شدت بیشتری خواهد گرفت.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ارز تلفن همراه شب عید معاون موبایل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۲۶۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین باند قاچاق موبایل در یزد متلاشی شد

به گزارش قدس آنلاین، بر اساس تحقیقات صورت گرفته مشخص شد که ۱۳ متهم با وارد کردن غیرمجاز داده‌های الکترونیکی در سامانه گمرکی به وسیله ورود اطلاعات نادرست مربوط به شماره گذرنامه و با سوء استفاده از کدملی و کد فراگیر افراد از طریق دفاتر صدور سیم کارت به عنوان مسافر ورودی هویت های جعلی را ثبت کرده‌اند.

همچنین با وارد کردن اطلاعات شناسه IMEI و مدل و مشخصات تلفن همراه تحت رویه مسافری بدون رعایت تشریفات گمرکی، کد فعال سازی دریافت نموده و بدین صورت دست به اقدامات مجرمانه زده‌اند.

بر این اساس، تعداد ۷ هزار و ۳۳۷ دستگاه گوشی تلفن همراه با ارزش ۲۷۰ میلیارد تومان به صورت قاچاق وارد شده است.

در نهایت با تکمیل تحقیقات در دادسرای یزد، قرار جلب به دادرسی متهمان به اتهاماتی از قبیل مشارکت در قاچاق سازمان یافته و حرفه ای، دسترسی غیرمجاز به سامانه های مخابراتی و جعل رایانه ای صادر شد و پرونده پس از صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • همراه پرخرج
  • سرک کشیدن در موبایل همسر باعث قتل شد!
  • قیمت«گوجه فرنگی» از هفته آینده و «پیاز» از ماه آینده کاهش می‌یابد
  • سرک کشیدن در موبایل همسر باعث قتل شد
  • وارسی گوشی موبایل همسر باعث قتل شد
  • پلیس راهور تهران: استفاده از موبایل عامل ۴۶ درصد از تصادفات است
  • واردات ۵۰۰ هزار گوشی تلفن همراه در یک ماه
  • بزرگترین باند قاچاق موبایل در یزد متلاشی شد
  • واردات ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه در یک ماه گذشته
  • در یک ماه گذشته ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه واردات شد