Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایرج رهبر عضو انجمن انبوه سازان استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار مسکن گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه به طور معمول قیمت واحد‌های مسکونی بعد از ایام نوروزافزایش می‌یابد، گفت: امسال با توجه به شرایطی که در اقتصاد کشور ایجاد شده نمی‌توانیم پیش‌بینی از افزایش و یا کاهش قیمت مسکن داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه وزیر راه و شهرسازی برنامه‌هایی برای کنترل بازار مسکن عرضه کرده است، گفت: هنوز این برنامه‌ها به مرحله اجرایی و عملیاتی نرسیده، اما امیدواریم با اجرای آنها وضعیت بازار مسکن بهبود یابد.

رهبر اظهار کرد: بازار مسکن پنج سال در رکود بوده است و ما در طول این مدت شاهد توقف در تولید مسکن بودیم و همین توقف در عرضه اثرات خود را هم اکنون در بازار مسکن نشان داده است.

بیشتر بخوانید: کنترل کیفیت ساخت و سازها بر عهده کدام ارگان است؟/ مصالح ساختمانی داخلی و وارداتی استاندارد نیستند

عضو انجمن انبوه سازان استان تهران با بیان اینکه برنامه‌های بازار مسکن کوتاه مدت نیست، گفت: اگر تولیدات مسکن را از همین امروز آ‌غاز کنیم اثرات آن تا سه سال دیگر نمایان می‌شود، بنابراین باید از همین امروز به فکر افزایش تولید و عرضه مسکن باشیم.

وی با بیان اینکه متأسفانه در دوران وزیر سابق تولیدی در بازار مسکن نداشتیم، تصریح کرد: افزایش ۹۲ درصدی قیمت مسکن به دلیل نبود تولید در این بازار بوده است به طوری که عرضه روز به روز کاهش و تقاضا رشد می‌کرد.

عضو انجمن انبوه سازان استان تهران گفت: به هم خوردن تعادل در عرضه و تقاضا باعث ایجاد چنین مشکلاتی در بخش مسکن شده است به همین دلیل باید برنامه‌های بسیار دقیقی برای بهبود وضعیت کنونی بازار مسکن در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/

برنامه‌های بازار مسکن کوتاه مدت نیست

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی مسکن قیمت مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۲۵۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت مسکن در یوسف آباد ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

اگر قصد خرید خانه در محله یوسف آباد تهران را دارید در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی قیمت‌ها در این محله مرکزی تهران بپردازیم.

به گزارش اقتصاد آنلاین، با بودجه‌ای حدود ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان می‌توانید آپارتمانی با متراژ ۱۱۷ متر و دو خوابه را در یوسف آباد خریداری کنید.

آپارتمان دیگری با زیربنای ۱۱۴ متر در حالی که ۱۶ سال از ساخت آن می‌گذرد به قیمت ۱۵ میلیارد تومان در این محله به فروش می‌رسد. واحدی ۲۱ ساله در یوسف آباد با زیربنای ۱۰۳ متر و دو اتاق خواب، امروز به قیمت ۱۲ میلیارد تومان معامله می‌شود.

آپارتمان دیگری در این محله با ۲۵ سال سن و متراژ ۱۱۵ متر، ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. با سرمایه ۲۱ میلیارد تومان می‌توانید صاحب واحد آپارتمانی ۱۰ ساله با زیربنای ۱۴۰ متر در یوسف آباد شوید.

یک آپارتمان نوساز ۲۰۰ متری با سه اتاق خواب در این محله به قیمت ۳۴ میلیارد فروخته می‌شود. آپارتمان نوساز دیگری با متراژ ۱۱۲ متر و دو اتاق خواب، ۱۷ میلیارد تومان قیمت دارد.

برای اطلاع از قیمت آپارتمان‌های دیگر جدولی را که در ادامه آماده کرده‌ایم بخوانید:

دیگر خبرها

  • صف خرید فورس ۶ تن در بورس کالا
  • ثبات در بازار مرغ همدان با قیمت ۲۰ درصد ارزان‌تر از سال قبل
  • تولید منحصر به فرد گندم در گلستان / صنایع آردی که در رکود به سر می‌برند
  • تابلوی بورس، تابلوی رکود
  • تنظیم بازار و جهش تولید با مشارکت تشکل ها
  • داروی ایرانی بیماران SMA وارد بازار می‌شود / برنامه وزارت بهداشت برای پویش ملی سرطان
  • آغاز فروش اولین خودرو‌های برقی از عصر امروز
  • پیش‌بینی جدید مشاوران املاک از قیمت مسکن در ماه‌های آینده/ الان خانه بخریم یا نخریم؟
  • قیمت مسکن در یوسف آباد ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نرخ رهن بازار مسکن؛ رهن کامل یک واحد نوساز با ۵۰۰ میلیون تومان