Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  حجت‌الاسلام محمد حجتی امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه با اشاره به اینکه برنامه اسلام برای آزادی‌خواهی جوامع بشری است، گفت: در طول تاریخ انبیاء و زندگی اهل بیت پیامبرمکرم اسلام، مکرر مساله استکبار ستیزی و مبارزه با ظلم دیده شده است و در حال حاضر نیز در جمهوری اسلامی شاهد آن هستیم، از آن رو هر حکومتی که علم مبارزه با اساس ظلم و استکبار را برافراشته است مورد تحریم‌ها و تهاجم سلطه‌گران قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه موقت کرمانشاه در ادامه با اشاره به مدیریت داخلی در کشور بیان کرد: قطعا تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی وجود دارد، اما مدیران می‌توانند با جهاد و مدیریت درست رفاه اولیه و اساسی مردم را تامین کنند.

حجتی با اشاره به وضعیت امکاناتی که دولت برای جامعه فراهم می‌کند، عنوان کرد: قطعا امکاناتی از سوی دولت به سمت جامعه روانه می‌شود، اما آیا این امکانات به مردم مستضعف می‌رسد؟! متاسفانه در سطوح مدیریتی کشور شاهدیم که این امکانات به جای آنکه به مردم کف بازار برسد، به دست مفسدین اقتصادی می‌افتد و هیچ حد و مرزی را نیز برای چپاول آن قائل نیستند.

وی همچنین در خصوص ایام مبارک ماه رجب و همچنین ایام نوروز عنوان داشت: اعیاد پیش رو و علی الخصوص عید نوروز را باید همچون اجدادمان، ایام دستگیری از مستضعفین قرار دهیم چرا که پیغمبر اکرم (ص) عید نوروز ایرانیان را به همین ویژگی خاص مورد تکریم قرار داده و آن را مبارک شمرده است.

 انتهای  پیام/ز

برنامه اسلام برای آزادی‌خواهی جوامع بشری است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه تحریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۲۹۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین ارز واردات کالا‌های اساسی از ۴.۲ میلیارد دلار گذشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، علی طرزعلی در گفتگو با خبر ۱۴ گفت: برای کالا‌های اساسی به نرخ ۲۸۵۰۰ تومان یک میلیارد و ۲۶ میلیون دلار، برای نیاز صنعت و تجهیزات تولید به نرخ ۴۱ هزار تومان مبلغ ۲ میلیارد و ۳۸۳ میلیون دلار و برای خدمات ۱۱۷ میلیون و برای واردات در مقابل صادرات به نرخ توافقی ۶۸۹ میلیون دلار تامین ارز صورت گرفت.

طرزعلی بیان داشت: برای واردات کالای اساسی کشاورزی شامل گندم، دانه‌های روغنی و نهاده‌های دامی ۹۳۰ میلیون دلار، برای دارو، مواد اولیه دارویی و تجهیزات پزشکی ۹۶ میلیون دلار و در مجموع یک میلیارد و ۲۶ میلیون دلار برای کالای اساسی و دارو ارز پرداخت شد.

معاون مرکز مبادله ارز و طلای ایران افزود: تامین ارز نیمایی برای «صنایع حمل و نقل و خودرو» معادل ۴۶۲ میلیون دلار، «صنایع تجهیزات برق و الکترونیک» معادل ۲۲۳ میلیون دلار، «صنایع معدنی» معادل ۱۶۷ میلیون دلار، «ماشین آلات و تجهیزات تولید» معادل ۱۳۸ میلیون دلار و «منسوجات و پوشاک» معادل ۱۹۴ میلیون دلار صورت گرفته است. این گروه‌های صنایع همچنین به ترتیب ۱۹۷، ۲۹، ۱۷۴، ۱۰۳ و یک میلیون دلار ارز توافقی یا واردات در مقابل صادرات تا پایان روز هفتم اردیبهشت ماه سال جاری دریافت کرده اند. علاوه بر این گروه ها، یک میلیارد و ۱۹۹ میلیون دلار ارز نیمایی و ۱۸۳ میلیون دلار ارز واردات در مقابل صادرات به سایر صنایع اختصاص داده شده است.

طرزعلی در پایان افزود: تاکنون بیست مرحله حراج شمش طلا در مرکز مبادله ارز و طلای ایران انجام شده است و در مجموع ۲۷۱۶ کیلوگرم طلا عرضه و فروخته شده است.

دیگر خبرها

  • انتقاد از رفیق بازی مدیران ورزشی در اصفهان/ وزیر ورزش به این بازی مار و پله خاتمه دهد
  • انتقاد از دستورالعمل صادر شده توسط یک مسئول در قوه قضاییه:طبق قانون اساسی نمی‌توانید ثبت شکایت و دادخواست از دولت را ممنوع کنید
  • آیت الله علم الهدی: آزادراه حرم تا حرم تامین مالی شود
  • مدیران نگاه عابربانکی را از شهرداری‌ها بردارند
  • تامین بیش از یک میلیارد دلار ارز برای کالاهای اساسی
  • تامین ارز واردات کالا‌های اساسی از ۴.۲ میلیارد دلار گذشت
  • تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • محکم‌ترین اصل قانون اساسی اسلام که در نهج البلاغه آمده است
  • مدیران حوزه کارگری در نماز جمعه سیستان و بلوچستان پاسخگوی مطالبات مردم شدند