Web Analytics Made Easy - Statcounter

خطیب نماز جمعه اهواز با اشاره به مسببان آشفتگی بازار سکه و ارز گفت: این افراد باید پای میز محاکمه کشیده شده و به اشد مجازات محکوم شوند. ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۳ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، آیت‌الله محسن حیدری امروز در خطبه‌های سیاسی عبادی نماز جمعه این هفته، با تاکید بر رعایت تقوای الهی و با با تبریک به مناسبت میلاد امام باقر(ع) و تمام اعیاد پیش روی ماه رجب اظهار داشت: 18 اسفند سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی در مساجد است، یکی از نهادهایی که به برکت انقلاب برای ایجاد تحول فرهنگی در مساجد تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به سالروز عملیات بدر و شهادت امام هادی(ع) افزود: 20 اسفند روز راهیان نور است، یکی از برنامه‌های بسیار جذاب و متحول‌کننده. برنامه‌ای‌ به جا‌ و مناسب‌ برای آشنایی نسل جدید با فرهنگ جهاد؛ همچنین به دلیل جدا نشدن از فرهنگ عظیم دفاع مقدس می‌توان از آن به عنوان یک برنامه سازنده اشاره کرد. سالانه جوانان زیادی به مناطق عملیاتی می‌آیند و به همین دلیل باید از خدمت گزاران این عرصه تشکر کرد.

خطیب نماز جمعه اهواز با اشاره به سالروز شهادت ابن سکیت بیان کرد: از شیعیان مخلص در زمان متوکل عباسی که به دستور وی زبان او از پشت سر به دلیل ابزار ارادت نسبت به امام حسین(ع) کشیده شد، جوانان ما باید با این شخصیت‌های متدین خوزستانی آشنا شوند.

وی با اشاره به سالروز تاسیس بنیاد شهید به دستور امام راحل(ره) گفت: در این چند سالی که بنیاد شهید تاسیس شده است خدمت‌گذار خانواده شهدا و جانبازان بوده و به همین دلیل 20 اسفند روز شهید اعلام شده است.

آیت الله حیدری با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب تصریح کرد: حقیقتا یکی از نقاط عطف تاریخ انقلاب اسلامی باید به شمار برود. یک مانیفست انقلابی برای40 سال آینده است که هم نگاهی کلی به40 سالی که گذشت داشتند و در پرتو این گذشته درخشان گام دوم انقلاب و40 سال دوم انقلاب نیز تبیین شد.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در این بیانیه فرمودند که پیمودن40 ساله دوم آسان‌تر از گام اول باشد چرا که در 40 سال اول جنگ تحمیلی و تحریم‌ها وجود داشت اما گام دوم پر از پیروزی در منطقه و شکست مفتضحانه استکبار جهانی و ارتجاع منطقه در40 ساله دوم اتفاق خواهد افتاد بنابراین گام چهل ساله دوم گام مملو از پیروزی‌ها است.

امام جمعه  اهواز تاکید کرد: امیدوارم گام دوم انقلاب همراه با جوان گرایی و جوانان پیش برود و به راستی که یکی از اقدامات پیش برنده‌ این حرکت با انتخاب رئیس جدید قوه قضائیه محقق شد، برای رئیس جدید قوه قضائیه آرزوی توفیق و از رئیس گذشته آن کمال تشکر داریم.

وی عنوان کرد: رئیس گذشته قوه در برخورد با مفسدین به خوبی عمل کرد اما حقیقت این است که ملت ما انتظار دارد که بیشتر از این با فاسدین در زیر هر لوایی و در زیر هر عبا و ارگانی که بخواهند مخفی شوند بیرون کشانده شوند و سزای عمل خود را ببیند.

آیت الله حیدری با اشاره به نامیدن سال 97 از سوی رهبری افزود: کارهای خوبی در این زمینه انجام شد اما ناقص است. تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی حمایت از کالا و تولید ملی است که باید جدی گرفته شود.

وی با اشاره به آشفتگی این روزهای بازار تصریح کرد: عمدتا این اتفاق بر اثر بی‌تدبیری برخی مسئولان ‌است‌. مسببان آشفتگی بازار باید پای میز محاکمه کشیده شوند و تنها تغییر آن‌ها کاری را حل نمی‌کند چرا که باید به اشد مجازات محکوم شوند زیرا سبب بی‌ثباتی در بازار شدند.

مدیران استان مرکزی در نماز جمعه از نزدیک با مردم گفت‌و‌کو می‌‌کننداستقبال مردم از نخستین نماز جمعه زاهدان به امامت حجت الاسلام محامی+ تصاویررئیس دفتر مقام معظم رهبری: نماز جمعه یکی از آثار و برکات انقلاب اسلامی است

آیت‌الله حیدری تاکید کرد: امیدوارم این اتفاقات بگذرد و گذشتن از این حوادث نیز سپردن کار به دست نیروهای جوان انقلابی است زیرا تجربه ثابت کرده که هر وقت مدیریت به دست نیروهای جوان انقلابی بود به خوبی پیش رفت.

خطیب نماز جمعه این هفته با تشکر از خدمت آیت‌الله جزایری در 40 سال گذشته در خوزستان بیان کرد: انشاءالله با محوریت وی حوزه‌های علمیه خوزستان گام بزرگی در تبیین گام دوم انقلاب بردارند.

انتهای پیام/ ز

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۳۰۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود | تا شایعات هست نباید اصرار بر حضور در نماز جمعه داشت

احمد علیرضابیگی، نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی، درباره اینکه در ماجرای مطرح شده پیرامون یکی از ائمه جمعه چرا نمایندگان مجلس و یا دستگاه قضا ورود پیدا نکردند، گفت: خود آقای صدیقی با عذرخواهی که انجام دادند پذیرفتند خطایی صورت پذیرفته است که البته اگر با نگاه حقوقی به موضوع نگاه کنیم جرمی واقع شده است که عناصر سه گانه تشکیل دهنده جرم باید مورد بررسی قرار گیرد.

این نماینده مجلس در گفتگو با ایلنا ادامه داد: در بررسی یک فعلی که صورت گرفته که الان شائبه مجرمانه بودن آن وجود دارد عنصر قانونی که دخل و تصرف در اموال عمومی است که موجود است، در مورد عنصر مادی که فعل صورت گرفته است یعنی انتقال مال انجام شده است، تنها موضوعی که باید مورد بررسی قرار گیرد عنصر معنوی یا همان نیت است که آیا نیت مجرمانه وجود داشته است یا خیر که این هم توسط مرجع صالحه قضایی باید رسیدگی شود.

وی خاطرنشان کرد: در جامعه این‌گونه بحث می‌شود که چون آقای صدیقی بخشی از قوه قضائیه است در مورد ایشان دست به عصا راه می‌روند، حال موضوع نیت آقای صدیقی باید در یک محکمه قانونی مورد رسیدگی قرار بگیرد و برای مردم توضیح داده شود موضوع چه بوده است.

علیرضابیگی تاکید کرد: تنها هم این نیست موضوعات دیگری که مطرح است موضوع تزلزل اعتماد مردم را نسبت به مسئولین و به طور خاص نهاد نماز جمعه و ستاد امربه معروف و نهی از منکر فراهم کرده است که حتما در دفاع از جایگاه این نهادها باید رسیدگی دقیق صورت گیرد و به مردم پاسخ داده شود و تا زمانی که نسبت به ایشان این شایعات مترتب است نباید اصرار به تثبیت ایشان باشد و نباید اصرار بر این باشد که افراد از جایگاه‌های قانونی که دارند برای اثبات خودشان استفاده کنند.

وی ادامه داد: متاسفانه این حرکت‌ها، رفتارها و اقدامات انجام می‌گیرد و این‌ها به اعتماد مردم به طور خاص به نهاد دین (حال قوه قضائیه یک طرف) لطمات وارد می‌کند. ما به اندازه کافی تزلزل اعتماد را در جامعه داریم که این هم مزید بر علت می‌شود.

دیگر خبرها

  • پزشک متخلف در اهواز محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم شد
  • پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود | تا شایعات هست نباید اصرار بر حضور در نماز جمعه داشت
  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • ۱۷۵ پایگاه نماز جمعه در سال گذشته ساماندهی و شناسه‌دار شدند
  • ۱۷۵ پایگاه نماز جمعه شناسه‌ملی دریافت کردند
  • ۱۷۵ پایگاه نماز جمعه ساماندهی و شناسه‌دار شدند
  • (عکس) روبوسی کاظم صدیقی و وزیر ارشاد در نماز جمعه
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم