Web Analytics Made Easy - Statcounter

والورده مشخصا از عملکرد بواتنگ راضی نیست. او می‌گوید تیمش یک هفته استراحت داشته و حاشیه امنیت خوبی هم دارد و بازی فردا هیچ ربطی به بازی چهارشنبه ندارد. او قبول ندارد فردا برای تکرار نشدن فاجعه رم، باید از سیستم چرخشی استفاده کند.

طرفداری - ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل رایو وایکانو شرکت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش موندو دپورتیوو، والورده به خبرنگاران گفت:

بردن در لالیگا کار دشواری است. وقتی به هفته‌های پایانی فصل می‌رسیم، کار حتی دشوارتر هم می‌شود. تیم‌ها باید به اهدافشان برسند و تنش‌ها بیشتر می‌شود. رایو وایکانو در شرایط سختی قرار دارد و در این مقطع از فصل تیم‌های قعر جدولی دست به کارهای بزرگی می‌زنند و شگفتی خلق می‌کنند. سه امتیاز بازی فردا درست به اندازه ال کلاسیکو اهمیت دارد. احتمال دارد فردا تغییراتی در ترکیب تیم اعمال کنیم. خواهیم دید. این را هم باید در نظر گرفت که یک هفته استراحت کردیم و حاشیه امنیت خوبی هم داریم. وقتی سه روز یک بار بازی می‌کنید مشخصا باید کاملا مراقب فرم بدنی بازیکنان باشید.

8 مارس و روز زنان؟ این یک واقعیت است که فوتبال در سال‌های اخیر گاه‌های بزرگی برداشته است. پررنگ‌تر شدن حضور بانوان در فوتبال هم امری اجتناب ناپذیر است. در جهات مختلف، پیشرفت فوتبال بانوان محرز بوده است. در سن مامس و واندا با آن همه تماشاگر، در لیگ قهرمانان اروپا و بارسلونا و ... اکنون تعداد داورهای زن در فوتبال مردان هم زیاد شده و بعید نیست روزی هدایت تیمهای مردان را بر عهده بگیرند.

بازگشت مسی به تیم ملی؟ این تصمیمی است که با مشورت لئو و سرمربی تیم ملی آرژانتین گرفته شد و زیاد به من و بارسا ربطی ندارد. همه می‌دانستیم لئو دیر یا زود به تیم ملی باز خواهد گشت. طبیعی بود. بازگشت او به تیم ملی از نظر ما یک اتفاق کاملا عادی بود و به هیچ عنوان مرا آزار نمی‌دهد.

بحران رئال مادرید؟ ما از فاصله بسیار دوری نسبت به عمق ماجرا در حال صحبت هستیم. باید احترام‌ها حفظ شود چون می‌دانیم فوتبال همین است. سرنوشت هر تیمی می‌تواند در عرض یک هفته عوض شود. وقتی می‌بینید تیم‌های بسیار قدرتمندی آن هم با داشتن برتری از بازی رفت، شکست می‌خورند و حذف می‌شوند، باید به دشواری پیروز شدن در لیگ قهرمانان اروپا پی ببرید. در فوتبال جایگاه هیچ تیم و مربی و بازیکنی تضمین شده نیست.

غیبت‌های بواتنگ در لیست؟ به هر ترتیب باید لیستی انتخاب کنم. 5 مهاجم در اختیار دارم. بالاخره یکی باید از لیست خارج شود. این وضعیت زیاد برای او خوب نیست ولی باید برای تغییر شرایط به سختی تلاش کند. وضعیت اومتیتی؟ او مدت‌ها است به طور مداوم بازی نکرده است. ساموئل به تدریج به ریتم تیم وارد می‌شود و می‌خواهد فرم ایده آلش را دوباره پیدا کند. وقتی برای مدتی از میادین دور هستید، همواره برای بازگشت به اوج به زمان نیاز دارید.

فاصله با اتلتی در لالیگا؟ من هیچ تیمی را از دور خارج شده نمی‌بینم. هیچ یک از ما این طور فکر نمی‌کنیم. اتلتیکو مادرید در حال حاضر نزدیک‌ترین تعقیب کننده ما است و هدف ما این است که حداقل اختلافمان با آنها را حفظ کنیم. روی گرفتن تمام سه امتیازهای باقی مانده تمرکز کرده‌ایم. بازی با اتلتی هنوز دور است. گام به گام پیش می‌رویم. بازی‌هایی هستند که به ظاهر ساده می‌رسند ولی می‌توان با یک اشتباه در چینش بازیکنان، امتیاز و شاید جام را از دست داد. رایو فصل را به لحاظ نتیجه خوب شروع نکرد. با این حال خوب بازی می‌کرد. حالا سیستمش را عوض کرده و به لحاظ دفاعی پوشش بهتری در زمین می‌دهند. فاصله امتیازی میان تیم‌های پایین جدول زیاد نیست و به همین خاطر می‌توانم تصور کنم در 12 بازی باقی مانده با تمام توان برای امتیازگیری خواهند جنگید. 

آرتورو ویدال؟ چیزی که قطعی است این است که او با خصوصیاتی که دارد و برای آن جذب شده، بازیکنی تضمینی است. بازیکنی که وقتی به زمین می‌رود، همه چیزش را می‌دهد. در این مورد او تضمینی است و جای غافلگیری از عملکردش وجود ندارد. در ال کلاسیکو عملکرد بسیار خوبی داشت.

راکیتیچ؟ به یک فصل بدون راکیتیچ فکر نمی‌کنم. این قضیه برای همه بازیکنانم صدق می‌کند. ایوان در کنار ما است و به چیز دیگری لازم نیست فکر کنیم.

تجربه از بازی با رم و استفاده از سیستم چرخشی؟ قرار نیست چون چهارشنبه بازی داریم، بازی فردا را لغو کنیم. باید بازی کنیم و سه امتیاز بازی فردا اهمیت زیادی دارد. در هر بازی، شرایط فرق می‌کند. فصل پیش اتفاقی افتاد و خیلی چیزها درباره‌اش نوشته شد. مادرید؟ آنها را هم از کورس خارج شده نمی‌بینم. هم به خاطر احترام هم به خاطر اینکه علم ریاضی این را می‌گوید. وقتی تیم می‌برد، کادر فنی و هیئت مدیره بهترین هستند و وقتی می‌بازد، همه در قعر هستند. هنوز 36 امتیاز دیگر باقی است و فاصله ما 12 امتیاز است. بقیه هر حرفی بزنند، برای من اهمیتی ندارد.

مورینیو و زیدان؟ هر دو مربیان بزرگی هستند. درست مثل سولاری.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۳۰۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل خشم آلگری: در این وضعیت ریسک نکنید

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و پنجم سری آ ایتالیا روبه‌روی رم به میدان رفت و به تساوی 1-1 برابر این تیم رضایت داد تا بار دیگر نتیجه نه‌چندان خوبی در مسابقات این فصل گرفته باشد.

یووه در حال حاضر با ۶۶ امتیاز از ۳۵ بازی در جایگاه سوم جدول رده‌بندی رقابت‌های سری ایتالیا قرار دارد و بولونیا با دو امتیاز کمتر در جایگاه چهارم ایستاده است و این نگرانی وجود دارد که آنها حتی فرصت کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده را هم از دست بدهند.

برمر پس از پایان این دیدار در گفت‌وگو با درباره شرایط بازی اظهار داشت: «ما می‌خواستیم ببریم اما اتفاق رخ نداد و باید بیشتر تلاش کنیم. امروز فضاهایی وجود داشت اما نتوانستیم به خوبی از آنها استفاده کنیم. باید به تلاش کردن ادامه دهیم و امیدوارم که بتوانیم در دیدارهای آینده هم همین‌طور خوب بازی کنیم.»

او در پاسخ به سوالی درباره دلیل عصبانیت آلگری از بازیکنانش گفت: «من فکر می‌کنم او از دست ما عصبانی شد چون در دقایق پایانی ریسک زیادی انجام دادیم. با این حال از این موضوع به خوبی مطلع هستیم که باید کارمان را در سریع‌ترین زمان ممکن تمام کنیم و در همین مسیر پیش برویم.»

دیگر خبرها

  • دلیل خشم آلگری: در این وضعیت ریسک نکنید
  • ۱۰ گل برتر رئال مادرید در فصل ۲۰۲۳/۲۴ (فیلم)
  • یرزی دودک: کارلو آنچلوتی بهترین سرمربی تاریخ فوتبال است
  • وقتی کارلو آنچلوتی به حلقه شادی و جشن قهرمانی بازیکنان رئال مادرید اضافه می‌شود! / فیلم
  • اتلتیکو مادرید به سهمیه لیگ قهرمانان نزدیک شد
  • تیم بحران‌زده سری A، دوباره اینتر را شکست داد
  • شاهکار رئیس؛ جام شماره 61 فلورنتینو پرز با رئال مادرید
  • قهرمانی رئال مادرید در اسپانیا/ تاج گذاری کهکشانی ها لالیگا
  • رئال مادرید قهرمان شد؛ آنچلوتی سیگار برگ را روشن کرد
  • جدول بیشترین قهرمانی لالیگا / اقتدار رئال مادرید با جام شماره 36