Web Analytics Made Easy - Statcounter

اردبیل - ایرنا- استاندار اردبیل گفت: کارخانه در حال احداث کامیون سازی مشگین شهر سال آینده به بهره برداری می رسد.

اکبر بهنام جو روز جمعه در جریان بازدید از روند اجرایی این کارخانه به خبرنگار ایرنا افزود: به رغم تحریم ها تمامی قطعات وماشین آلات مورد نیاز این واحد صنعتی وارد کشور شده وهم اکنون در محل احداث کارخانه تخلیه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: کارخانه کامیون سازی مشگین شهر نخستین کارخانه موجود در کشور خواهد بود که تمام قطعات آن تواید داخل خواهد بود .
وی با تقدیر ازنماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی به جهت پیگیری امور این واحد صنعتی عظیم گفت: مجری کارخانه تا کنون ریالی از تسهیلات دولتی استفاده نکرده و از آورده شخصی خود استفاده کرده است.
بهنام جو اضافه کرد: راه اندازی این واحد تولیدی نقش مهمی در ایجاد اشتغال پایدار ورونق اقتصادی منطقه خواهد داشت و ظرفیت عظیمی برای منطقه وکشور است.
الله وردی مجری این کارخانه بزرگ تولیدی نیز به خبرنگار ایرنا گفت: جذب نیروی انسانی این کارخانه و آموزش های لازم ومورد نیاز نیروی کار آغاز شده و پیش بینی می شود اولین کامیون تولیدی این کارخانه با نشان چاپار درسال آینده وارد بازار شود.
او اضافه کرد: کامیون تولیدی این کارخانه در تیپ های مختلف از جمله کامیون های دو محور وسه محور، دومحور کشنده ، کمپرسی واتاق چوب باری وسه محورهای کشنده سنگین،کمپرسی،باری خدماتی خواهد بود .
وی افزود: تا کنون برای راه اندازی کارخانه کامیون سازی مشگین شهر 3هزارو 500میلیارد رال هزینه شده است.
6016/7117

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد كارخانه مشگين شهر كاميون سازي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۳۰۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیدن مخزن در کارخانه نوشابه‌سازی + فیلم

یک مخزن بزرگ در کارخانه نوشابه‌سازی در کشور پرو ترکید و حادثه‌ای مرگبار را رقم زد. در این حادثه سه نفر جان خود را از دست دادند. بعد از گذشت سه ماه، این کارخانه همچنان تعطیل است و علت حادثه و مسببان احتمالی آن نیز مشخص نشده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • ترکیدن مخزن در کارخانه نوشابه‌سازی + فیلم
  • طرح ملی آبرسانی به شهر تفرش در آینده ای نزدیک بهره برداری می‌شود
  • بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • بهره برداری از یکصد واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • لزوم پرداخت پاداش افزایش تولید به کارگران در واحدهای تولیدی
  • نخستین پروانه بهره‌برداری شهرک دولتی صادر شد
  • نخستین پروانه بهره‌ برداری شهرک دولتی صادر شد
  • غفلت در بهره‌برداری از میادین مشترک نفت و گاز، چه بر سر آینده اقتصاد می آورد؟
  • احداث شهرک‌های مسکونی کارگری در مجاورت مجتمع‌های صنعتی را دنبال می‌کنیم