Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-06@22:47:56 GMT

بازیکنانم خسته بودند/ صحبت از دربی زود است

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۳۲۲۱۵

بازیکنانم خسته بودند/ صحبت از دربی زود است

سرمربی استقلال تهران گفت: فقط به بازی با العین فکر می‌کنیم و صحبت از دربی و دیدار با پرسپولیس زود است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، وینفرد شفر پس از پیروزی یک بر صفر امشب استقلال تهران مقابل نفت مسجدسلیمان در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفت: بعد از بازی با الدحیل و بازگشت از قطر شرایط تیم مشکل بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند بازیکن که خسته بودند را عوض کردیم، ولی ذهنیت تیم ما را در بازی امروز دیدید. همه دنبال برد بودند. کمی اشتباه داشتیم، ولی در چهره بازیکنان مشخص بود که می‌خواستند برنده باشند.

وی افزود: یکی از مشکلات این بود که موقعیت‌هایی داشتیم، ولی فقط یک گل زدیم. نفت هم یک شانس داشت که حسین حسینی به خوبی توپ را مهار کرد. از تماشاگران تشکر می‌کنم. امیدوارم مقابل العین امارات هم ورزشگاه پر شود. حضور هواداران برای ما مهم است.

سرمربی استقلال درباره اینکه چه برنامه‌ای دارد استقلال هم در لیگ هم در آسیا پرقدرت ظاهر شود، تاکید کرد: وریا، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی فیکس بازی نکردند. گادوین منشآ را هم تعویض کردیم. باشگاه باید از تیم حمایت کند. چیز‌هایی نیاز داریم. بعد از بازی با الدحیل ساعت شش صبح به تهران رسیدیم و کارمان یک مقدار سخت بود. برنامه ما فقط برای بازی بعدی با العین است. همه دارند از دربی صحبت می‌کنند، ولی تا آن موقع فرصت کافی داریم و تمرکزمان روی بازی با العین است.

ادامه دارد…

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: وینفرد شفر تیم استقلال تیم نفت مسجد سلیمان لیگ برتر دربی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۳۲۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاشمی‌نسب: استقلال برای ما قهرمان است، چه با جام و چه بدون جام!

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: سوم یا چهارم هم شویم، این تیم برای ما قهرمان است.

به گزارش ایسنا، مهدی هاشمی‌نسب پس از بازی با ذوب آهن در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال که با پیروزی 2 بر یک استقلال به پایان رسید، اظهارکرد: از هواداران تیم‌مان به خاطر شکل بازی‌مان در نیمه اول عذرخواهی می‌کنم.  شرمنده آن‌ها هستیم. درباره نیمه اول حرفی نداریم و استقلال نبودیم.

او گفت: ولی در نیمه دوم با صحبتی که بین دو نیمه داشتیم بازیکنان‌مان به خودشان آمدند و متوجه شدند در چه جایگاهی هستند. اتفاقی پیش از بازی افتاد و یک هوادار صحبتی داشت و فکر می‌کنم بازیکنان‌مان آن را خیلی زود فراموش کردند اما در نیمه دوم توانستیم به بازی برگردیم.  در لحظه‌ای گل زدیم که فکر می‌کنم برخی حرف‌ها متعلق به بخش خلوت آدم‌ها است که من دوست ندارم درباره آن صحبت کنم اما اتفاق‌هایی می‌افتد که آدم دوست دارد درباره آن‌ها صحبت کند.  بازیکنی که تماشاگران ما را تحریک می‌کند و در بازی نیم فصل اول پس از گل مقابل هواداران ما شادی می‌کند، در آزادی هم مقابل هواداران ما هم شادی کنید و ابایی نداریم زیرا به قدرت بازیکنان‌مان ایمان داریم و مطمئن هستیم به بازی بر می‌گردیم.

او ادامه داد: قبلا هم گفته بودم این تیم برای ما قهرمان لیگ است، چه با جام و چه بدون جام. کسانی که از ارباب‌های خود خط می‌گیرند، باید بدانند ما به دنبال این نیستیم که بازیکن حریف توان نگذارد چون قبلا استقلالی بوده‌اند اما این توقع را داریم که حداقل شرافتمندانه بازی کنند و با خط و بازی‌هایی که ما فوتبالی‌ها بلدیم، بیست دقیقه از تایم بازی را به وقت کشی نگذرانند.

هاشمی نسب گفت: آقایان ما هم این بازی‌ها و بازی‌هایی که با رمز و رموز به بازیکنان خود انتقال می‌دهید، بلدیم. خوشبختانه بردیم.  به موقع هم شفاف صحبت می‌کنیم و من ابایی ندارم. بدون هیچ صحبتی ما را محروم  و ۵۰ میلیون تومان جریمه می‌کنند. البته هزار میلیارد دیگر هم من را جریمه کنند، ابایی ندارم.  

او عنوان کرد: نه پنجاه میلیون و نه هزار میلیارد بلکه تا آن بالایی یعنی خدا نخواهد برگی از درخت نمی‌افتد. این‌ها در خلوت من است. سوم یا چهارم هم شویم، این تیم برای ما قهرمان است.

مربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به این سوال که نگران نیستید بابت اظهاراتتان به کمیته انضباطی فراخوانده شوید، گفت: مگر من چه گفتم و مگر افترا زدم؟

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • هاشمی‌نسب: استقلال برای ما قهرمان است، چه با جام و چه بدون جام!
  • هاشمی‌نسب: این استقلال قهرمان لیگ است چه با جام چه بی جام
  • سرخپوشان به دنبال بردن نساجی در شهر خسته/ استقلالی ها درصدد تثبیت صدرنشینی
  • واکنش حجازی به ماجرای بازی پیکان و استقلال
  • حجازی: از هواداران انتظار حمایت داریم
  • حجازی: درباره بازی با پیکان بهترین تصمیم گرفته می‌شود
  • حضور آتیلا حجازی در جلسه هماهنگی بازی استقلال - ذوب آهن
  • حجازی: درباره بازی با پیکان بهترین راهکار انتخاب می‌شود
  • نکونام و خبرنگاران: شوخ‌طبع‌ترین نسخه جواد
  • هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس مقابل تیم شهر خسته، استقلال میزبان حریف پرنوسان