Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهبر، امام جمعه اصفهان: غلط کرد هرکس گفت در برابر حجاب مسئول نیستیم. وی همچنین خطاب به آنهایی که می‌گویند ماشین حریم خصوصی است گفت: غلط کردید که ماشین حریم خصوصی است چه کسی گفته ماشین حریم خصوصی است که سر زن در آن برهنه باشد. معاون عملیات نیروی دریایی راهبردی ارتش: بامداد روز گذشته یک فروند کشتی نفت کش ایرانی که مورد تعرض ۱۱ فروند قایق دزدان دریایی در محدوده تنگه باب المندب واقع در خلیج عدن قرار گرفته بود، با اقدام به موقع تیم تکاوران محافظ کشتی‌های تجاری مستقر در شصتمین ناو گروه نیروی دریایی، از دست دزدان دریای نجات یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای وزارت امور خارجه اعلام کرد که به پیشنهاد وزیر امور خارجه و تصویب رئیس جمهوری اسلامی ایران، بهرام قاسمی به عنوان سفیر جدید ایران در فرانسه منصوب شد. پرویز اسماعیلی در صفحه توئیتر خود با انتشار تصویری از یک خبر جعلی نوشت: یک اکانت جعلی در توئیتر، دروغی را مطرح و کانال‌های همسویش آن‌را بازنشر کردند. وی ادامه داد: کانال پر مخاطب خبرهای فوری بدون اندکی بررسی، این خبر جعلی (فیک) را بازنشر و خواهان روشنگری می‌شود! حال آنکه؛ جلسه از تلویزیون پخش زنده شده و مدیران استان و خبرنگاران رسانه‌ها نیز حاضر بودند. آیت‌الله علم‌الهدی، خطیب نماز جمعه این هفته مشهد با بیان اینکه با این هدف و آرمان، هرکسی که از این سند و آرمان تخلفی کند و برخلاف این سند، مسیر، جریان و حزب دیگری را تعیین کرد، خائن به ظهور حضرت امام زمان (عج) است، صدیقی، خطیب موقت نماز جمعه تهران: بیانیه گام دوم رهبری تصویر کلی یک نظام دینی ۴۰ ساله است. مصباحی‌مقدم پیش از خطبه‌های نمازجمعه تهران: ما در شرایط جنگ اقتصادی هستیم. اگر تمام ارز به سامانه نیمایی واریز شود کمبود ارز نداریم و قیمت ارز کاهش می یابد. انگلستان در اقدامی نادر با اعطای حمایت دیپلماتیک به نازنین زاغری این پرونده را از حالت کنسولی به مسئله‌ای میان دو کشور تبدیل کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: فوتونیوز تابناک حجاب حریم خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۳۲۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه تصادف امام‌جمعه شهر بلوک جیرفت

دریافت 5 MB کد خبر 6098578

دیگر خبرها

  • لزوم حفظ حریم مادی‌ها و انهار در ناژوان
  • لحظه تصادف امام‌جمعه شهر بلوک جیرفت
  • تصویب طرح پهنه‌بندی حریم شهر مشهد برای نخستین‌بار
  • مشاوران شما بیت‌هایی بهتر از شاهنامه را می‌توانستند پیدا کنند
  • شکل‌گیری امید‌آفرینی در جامعه پس از مشاهده دستاوردهای پژوهشی سمپادی‌ها
  • جنجال شعرخوانی علم الهدی درباره منیژه از شاهنامه | لااقل بیت هایی بهتر پیدا می‌کردید
  • آموزش حلقه مفقوده حریم خصوصی در اینترنت
  • ضرورت معرفت‌شناسی دقیق از سیره سیاسی امام صادق (ع)
  • جنجال شعرخوانی علم الهدی درباره منیژه از تریبون نماز جمعه /مشاوران شما بیت هایی بهتر از شاهنامه را می توانستند پیدا کنند
  • آموزش حلقه مفقوده حریم خصوصی در اینترنت/ کشورها برای محفاظت از کودکان چه کردند؟