Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@02:41:20 GMT

82 نقطه آلوده در استان مرکزی پاکسازی شد

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۳۳۲۰۳

82 نقطه آلوده در استان مرکزی پاکسازی شد

سرهنگ « شهرام امیریان» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این طرح روز گذشته (چهارشنبه) با محوریت برخورد با سارقان و خرده فروشان مواد مخدر اجرا شد و در این راستا بیش یک کیلوگرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی از خرده فروشان مواد مخدر کشف و 36 فقره انواع سرقت نیز کشف شد.
وی بیان کرد: با اجرای این طرح 79 دستگاه وسیله نقلیه متخلف توقیف و با 755 خودرو نیز اعمال قانون شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: اجرای این طرح با رضایتمندی گسترده مردم همراه شد و توفیقات بیشتر در اجرای طرح های پاکسازی در گروه تعامل بیشتر مردم با پلیس است.
سرهنگ امیریان اظهار داشت: مجرمان دستگیر شده در این طرح با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام های قضایی معرفی شدند.
وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: بیش از 2 کیلوگرم هروئین نیز روز گذشته با اقدام اطلاعاتی و در عملیاتی جدای از پاکسازی مناطق آلوده از 2 توزیع کننده موادمخدر کشف و ضبط شد.
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: کشف 40 کیلوگرم مواد اولیه ساخت مواد محترقه و 49 هزار عدد مواد محترقه پرخطر از دیگر اقدام های پلیس این استان در روز گذشته است.
استان مرکزی با 12 شهرستان دارای بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر جمعیت است.
3005/3075
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استان مرکزی سرقت فرماندهی انتظامی استان کشف و ضبط وسیله نقلیه 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۳۳۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید مریدی شهرستان رودان حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور رودان - بندرعباس از داخل کابین یک دستگاه کامیون فوتون مشکوک ۸۵ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

وی افزود: در عملیاتی دیگر در شهرستان بندرعباس ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از نگهداری و توزیع مواد مخدر توسط یک سوداگر مرگ در یکی از محلات شهر بندرعباس مطلع شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران با هماهنگی قضائی با تشکیل دو تیم منسجم به محل اعزام و در بازرسی از منزل ۹۱ کیلوگرم  حشیش و ۸ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

سردار جاویدان افزود: در این عملیات‌ها ۳ متهم دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • اجرای عملیات لای‌روبی و پاکسازی رودخانه اراک
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • شما یا نمیدانید یا میخواهید که ندانید!
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • سرگیجه با آمار تورم
  • واکنش همتی به اعلام نرخ تورم نقطه به نقطه فروردین از سوی بانک مرکزی
  • افشاگری ترسناک همتی از نرخ تورم بانک مرکزی در فروردین ۱۴۰۲!
  • تدوام روند نزولی نرخ تورم