Web Analytics Made Easy - Statcounter

ژکو، فازیو و کولاروف محروم هستند؛ زانیولو و فلورنتزی با دریافت یک کارت زرد در آستانه محرومیت قرار دارند؛ مانولاس، ده روسی، پلگرینی، مارکانو، اوندر، پاستوره و شیک نیز مصدوم هستند!

طرفداری- کلودیو رانیری پس از رسمی شدن انتقالش به رم، ابتدا سری به درمانگاه باشگاه زد و با مصدومان پر شمار رم ملاقات کرد؛ سپس بلافاصله تمرینات نوبت عصر را شخصا برعهده گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از گاتزتا دلو اسپورت و رمانیوز؛ رم برای بازی با امپولی تقریبا 50% از کل بازیکنانش را در اختیار ندارد. فازیو، ژکو و کولاروف از این بازی محروم هستند. لورنتزو پلگرینی به دلیل مصدومیت از ناحیه کشاله ران، سه هفته از میادین دور خواهد بود. دنیله ده روسی و کوستاس مانولاس نیز از ناحیه ساق پا در بازی با پورتو آسیب دیدند و آنها نیز بعید است تا پس از تعطیلات مربوط به بازی های ملی و تا دیدار با ناپولی آماده شوند. یعنی این دو مهره کلیدی نیز دو بازی آینده مقابل امپولی و اسپال را از دست می دهند و به حداقل سه هفته زمان برای ریکاوری نیاز دارند. وضعیت جنگیز اوندر نیز همچنان نامشخص است و بعید به نظر می رسد برای دیدار با امپولی آماده شود. ایوان مارکانو، خاویر پاستوره و پاتریک شیک نیز مشکلات عضلانی دارند اما کادر پزشکی رم خوشبین هستند تا آنها را برای دیدار دوشنبه با امپولی آماده کنند. در هر صورت رانیری امروز فقط با 15 بازیکن تمرینات گروهی رم را پیش برد. با این اوصاف، ترکیب رم برای دیدار با امپولی به شرح زیر خواهد بود:

4-1-4-1: اولسن؛ کارسدورپ، ژسوس، مارکانو، سانتون؛ انزونزی؛ کریستانته، زانیولو، الشعراوی، پروتی؛ شیک (میرانته، فلورنتزی، پاستوره، کلایورت، چوریچ، ریکاردی)

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۳۳۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسماعیلی‌فر در بهترین فرم، محروم از سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، با وجود اینکه دانیال اسماعیلی‌فر پس از بازی با صنعت نفت روزهای پرتنشی را تجربه کرده و شادی گل او خبرساز شد، اما نباید نسبت به نمایش فنی او در این مسابقه بی‌توجه بود.

دانیال اسماعیلی‌فر در دقیقه 8 موفق به گلزنی مقابل صنعت نفت آبادان شد و ارسال امید عالیشاه را تبدیل به گل کرد تا تیمش در مسیر کسب برتری پرگل قرار بگیرد و با کسب سه امتیاز در زمین حریف، رتبه دوم جدول لیگ برتر و اختلاف یک امتیازی با استقلال را نگه دارد.

دانیال در سمت راست زمین آنقدر مطمئن و کم‌اشتباه بود که صنعت نفت برخلاف بازی‌های قبل نتوانست از آن جناح نفوذ کند و کار خاصی انجام بدهد و جلوگیری از حملات و از سوی دیگر ایجاد موقعیت‌های پرشماری هم داشت تا نشان بدهد در بهترین فرم فنی و بدنی قرار دارد و می‌تواند به پرسپولیس در مسیر قهرمانی دوباره کمک کند.

اسماعیلی‌فر با وجود درخشش مقابل صنعت نفت و گلزنی در بازی اخیرشان، از رقابت بزرگ هفته آینده لیگ برتر برابر سپاهان و تیم سابق خود محروم شد تا سرخ‌پوشان یکی از آماده‌ترین مهره‌های خود را برای تقابل با شاگردان مورایس در اختیار نداشته باشند.

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی بایرن مونیخ برای بازی با آینتراخت فرانکفورت
  • سفر دشوار سایپا برای بازی جام حذفی
  • فریاد و لبخند سردار سوژه رم شد (عکس)
  • کار دشوار بارسا برای حفظ نایب قهرمانی لالیگا
  • جالوروسی در منطقه کسب سهمیه UCL / ده‌روسی اودینه را با ۳ امتیاز ترک کرد
  • دونماینده استان درجام حذفی فوتبال فردا به میدان می‌روند
  • انصاری‌فرد از بازی خاص محروم شد
  • ملوان آماده بازی حساس در جام حذفی مقابل سایپا
  • ملوان بدون مصدوم و محروم مقابل سایپا
  • اسماعیلی‌فر در بهترین فرم، محروم از سپاهان