Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@04:04:27 GMT

اصلاح ساختار در شهرداری شتابزده و یک‌روزه نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۳۷۲۵۴

سکینه اشرفی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در پاسخ به این پرسش که آیا تا پایان سال ادغام یکی از معاونت‌های زیرمجموعه شهرداری انجام می‌شود یا خیر؟ اظهار داشت: تغییر ساختار در شهرداری، یک روزه و یک ماهه نیست. با توجه به اینکه این موضوع در یکی از تبصره‌های بودجه سال ۹۷ بوده است، در دستور کار معاونت امور برنامه‌ریزی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این راستا طرحی را آماده کرده‌ایم که در آن، فرآیندیابی معاونت‌های مختلف، سازمان‌ها و شرکت‌هایی که در شهرداری وجود دارد، مورد بررسی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: برای هر تغییری در این سطح، نیاز به کار کارشناسی دقیق است، مطالعات کمیته کارشناسی به شورای اداری شهرداری به عنوان مرجع تغییر ساختار شهرداری ارائه خواهد شد و در دستور کار اسفندماه قرار خواهد گرفت. اگر این موضوع در شورای اداری تصویب شد، فرآیند کار کارشناسی تغییر ساختار انجام می‌شود؛ وگرنه این موضوع مورد بررسی بیشتر قرار می‌گیرد.

معاون برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهردار تهران افزود: سناریوهای مختلفی بررسی شده اما در حال حاضر صرفاً این موضوع در سطح کار کارشناسی است زیرا ما با سازمان‌ها، شرکت‌ها و معاونت‌هایی روبرو هستیم که دارای نیروهای متخصص هستند. همچنین مأموریت این سازمان‌ها به پایان نرسیده که ما بگوییم حذف یا ادغام شوند.

اشرفی خاطرنشان کرد: در حوزه اصلاح ساختاری باید فعالیت‌ها با کار کارشناسی و آرامش انجام شود و تغییر ساختارِ شتابزده و یک‌روزه، ما را با آسیب‌های جدی مواجه می‌کند.

کد خبر 4562965 نورا حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: سکینه اشرفی شهرداری تهران شورای شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۳۷۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزش افزوده در شهرهای کوچک ناچیز است و باید این قانون اصلاح شود

ایسنا/لرستان شهردار تیتکان با بیان اینکه ارزش افزوده در شهرهای کوچک ناچیز است و باید این قانون اصلاح شود گفت: شهرداری در شهرهای کوچک درآمد پایداری ندارند و این یکی از موضوعاتی است که دست ما را برای انجام کارها بسته است.

زینب آذرخوش امروز، هشتم اردیبهشت ماه در جلسه شورای شهرداران و شوراهای اسلامی که در محل سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد، اظهار کرد: شهرهای کوچک دارای زیرساخت‌های گردشگری هستند و ضرورت دارد برای ارتقای آن تسهیلات مناسبی را به شهرداری‌های کوچک تخصیص داده شود.

شهردار تیتکان بیان کرد: گردشگری صنعتی پول‌ساز است و رونق گرفتن آن در شهرهای کوچک منجر به ارزآوری در این شهرها خواهد شد.

شهردار تیتکان عنوان کرد: ضرورت دارد تسهیلات به شهرهای کوچک داده شود تا موضوع گردشگری و بوم‌گردی در آن‌ها پایدار بماند.

وی افزود: سهمیه قیر شهرداری تیتکان اینقدر کم بود که از گرفتن آن صرف‌نظر کردیم چرا که هزینه حمل و نقل آن به صرفه نبوده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تغییر رویکرد مدیران و ایجاد ساختار مناسب؛ گام مهمی در پیاده سازی مبارزه با پولشویی در صنعت بیمه است
  • نوسازی پیاده‌رو‌های خیابان ۱۹ دی قم
  • ارزش افزوده در شهرهای کوچک ناچیز است و باید این قانون اصلاح شود
  • فرمول تعیین حقوق کارگران تغییر می‌کند؟
  • فرمول تعیین دستمزد کارگران تغییر می‌کند؟
  • پرس در اندیشه تغییر ساختار مالکیت باشگاه رئال مادرید
  • روایت عضو شورای عالی کار درباره دستمزد کارگران/ فرمول تعیین حقوق کارگران تغییر می‌کند؟
  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها
  • پیاده‌روهای خیابان ۱۹ دی قم نوسازی می‌شود
  • طرح تفصیلی شهر اردبیل تصویب شد