Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-01@00:16:41 GMT

نشست سیاسی و بصیرت افزایی با حضور نیروهای بسیجی

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۳۸۱۲۹

سروان پاسدار روح‌اله عشوری فرمانده گردان 101 امام حسین (علیه‌السلام) به برگزاری این برنامه اشاره کرد و اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب همواره بر بصیرت افزایی در جامعه به ویژه در میان نیروهای بسیجی و نیاز ابهامات روز و آشنایی نسل امروزه با دست‌آوردهای انقلاب اسلامی تاکید ویژه‌ای داشته‌اند.

در ادامه این نشست سروان پاسدار محسن حاجیان مسئول سیاسی لشکر 14 امام حسین (علیه‌السلام) به مسائل سیاسی، شبهات روز و زمینه‌های شکل‌گیری و دست‌آوردهای انقلاب اسلامی پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: امروزه  مردم ایران احساس امنیت و آرامش دارند اما در بحث اقتصادی دچار مشکلات و فشارهای زیادی هستند، جنگ امروز به صورت هوشمند است و دشمن در چند برهمه زمانی به دنبال ایجاد آشوب و ناامنی در کشورمان بوده است.

افتتاح طرح فتح (آمادگی جسمانی و دفاع شخصی نیروهای بسیجی) گردان، آشنایی با سلاح‌های منحنی زن خ 60 م م و 81 م م از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده این گردان برای نیروهای بسیجی بود.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۳۸۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از مربیان عقیدتی سیاسی

 

سرهنگ مهجوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و سالروز شهادت استاد مطهری از مربیان عقیدتی سیاسی، هادیان سیاسی، مدیران برتر عقیدتی نظارت ومدیران شعب عقیدتی سیاسی تجلیل شد.

آیت الله عباسی منتخب مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم به تبیین نقش عقیدتی سیاسی در نشر ارزش‌های اسلامی و گسترش مفاهیم و اصول انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: در گام دوم انقلاب مربیان عقیدتی سیاسی برای تبیین دست آورد‌های پرشمار انقلاب بخصوص برای نسل جوان رسالت سنگینی برعهده دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • نشست منتخبان مجلس توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برگزار شد
  • نشست هم افزایی مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین 
  • ۲۰ سال از درگذشت گل آقای ایران گذشت
  • نشست هم‌افزایی مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین 
  • انتشار تصاویری از عملیات منفجر کردن یک تونل توسط نیروهای القسام
  • قرارگاه جهاد تبیین به روشنگری و بصیرت‌افزایی کمک می‌کند
  • قدردانی از مربیان عقیدتی سیاسی
  • تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان