Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-05@21:38:42 GMT

آغاز مهلت مجدد ثبت‌نام کنکور از فردا

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۴۲۹۷۸

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام بیش از یک میلیون داوطلب در کنکور ۹۸ خبر داد و گفت: جاماندگان کنکور از فردا ۱۹ تا ۲۲ اسفند فرصت دارند برای شرکت در این آزمون ثبت نام کنند.

به گزارش «تابناک» دکتر حسین توکلی در گفتگو با ایسنا، ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: ثبت نام کنکور سراسری سال ۹۸ برای پذیرش دانشجو در رشته‌های با آزمون و دوره‌های روزانه، شبانه، نیمه حضوری، مجازی، پردیس‌های خودگردان دانشگاه‌ها، دانشگاه پیام نور، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی، ظرفیت مازاد دانشگاه‌ها و رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی از روز چهارشنبه ۲۴ بهمن از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شد و داوطلبان با توجه به فرصت تمدید شده تا پایان وقت دوشنبه ۶ اسفند فرصت داشتند در این آزمون ثبت نام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه گفت: بر اساس آمار اولیه تاکنون تعداد یک میلیون و ۷۶ هزار و ۶۵۷ نفر در این آزمون ثبت نام کرده‌اند و آمار نهایی متعاقباً اعلام خواهد شد.

دکتر توکلی خاطر نشان کرد: به منظور مساعدت با داوطلبانی که در مهلت تعیین شده از ۲۴ بهمن تا ۶ اسفند ۹۷ موفق به ثبت نام نشده اند مهلت مجددی در نظر گرفته شده و بر این اساس تمامی داوطلبان می‌توانند در مهلت مجدد ثبت نام از فردا یکشنبه ۱۹ اسفند تا چهارشنبه ۲۲ اسفند ۹۷ با مراجعه به سایت سازمان سنجش و مطالعه دقیق اطلاعیه سازمان سنجش که روز سه شنبه ۷ اسفند منتشر شده است، در آزمون سراسری سال ۹۸ ثبت نام کنند.

به گفته وی، متقاضیان ضرورت دارد در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما که از طریق سایت سازمان سنجش قابل دسترسی است و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت نام در آزمون مذکور اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در پایان خاطرنشان کرد: آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به ثبت نام اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل، طی روز‌های ۱۹ تا ۲۲ اسفند ۹۷ نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: تابناک کنکور توکلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۴۲۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین مهلت داوطلبان کنکور برای تأیید سوابق تحصیلی

فرصت مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور تمدید شد.

به گزارش مشرق، مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور از ۹ اردیبهشت آغاز شد و تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ فرصت داشت که این فرصت تا روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ تمدید شده است.

داوطلبانی که در کنکور سال ۱۴۰۳ ثبت‌نام کرده‌اند از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی my.sanjesh.org وارد فرایند مشاهده سوابق تحصیلی شوند.

مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی برای همه داوطلبان نوبت‌های اول و یا دوم آزمون سراسری سال جاری ضروری و اجباری است یعنی همه باید سوابق خود را ابتدا تأیید کنند تا نمره کل سابقه تحصیلی برای آن‌ها محاسبه و در زمان مقرر به سازمان سنجش ارسال شود.

ثبت‌نام برای ایجاد سابقه و ترمیم نمره اختیاری است و افراد واجدالشرایط می‌توانند بنا به انتخاب خودشان در یک یا چند آزمون شرکت کنند.

ثبت‌نام برای ترمیم نمرات هنوز در سامانه هنوز فعال نشده است و داوطلبان باید منتظر اطلاع رسانی آموزش و پرورش باشند.

دیگر خبرها

  • کلاس اولی‌ها برای سنجش سلامت ثبت نام کنند/آخرین مهلت آخراردیبهشت
  • دلایل کاهش تعداد پسران در آزمون کنکور امسال
  • استعدادهای برتر ورزشی بدون کنکور جذب دانشگاه فرهنگیان می شوند
  • آخرین مهلت داوطلبان کنکور برای تأیید سوابق تحصیلی
  • جذب استعدادهای برتر ورزشی بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان
  • اعلام معرفی پذیرفته شدگان مرحله اول مصاحبه دکتری تا دهه اول خرداد
  • آمار نهایی انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • برگزاری آزمون دستیاری تخصصی پزشکی با رقابت ۱۴۷ داوطلب در شهرکرد
  • انتخاب رشته بیش از ۸۹ هزار داوطلب آزمون دکتری
  • آخرین آمار انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳ اعلام شد