Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از مقامات نظامی امریکا اعلام کرد: آمریکا، استرالیا، هند و ژاپن به برگزاری نشست‌های دیپلماتیک معمول برای هماهنگی دیدگاه‌ها و تلاش‌های مرتبط به منطقه اقیانوس هند- اقیانوس آرام را ادامه می‌دهند.به گزارش بلاغ،دیوید ایستبرن، سخنگوی پنتاگون تاکید کرد که گروه دیپلماتیک تحت حمایت آمریکا که اغلب به عنوان "چهارگانه دیپلماتیک" شناخته می‌شود به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اظهارات بیستبرن پس از آن مطرح شد که آدمیرال فیل دیویدسون، رئیس فرماندهی هند – آرام آمریکا در سنگاپور پیشنهاد داد که گروه امنیتی نه چندان قوی این چهار کشور فعلاً نشست‌های خود را متوقف کنند.

ایستبرن گفت: آدمیرال دیویدسون به یک نشست رسمی و منظم رهبران نظامی این چهار کشور اشاره داشت و نه به رایزنی‌های دیپلماتیک معمول. چنین نشست‌های دیپلماتیکی از نوامبر سال ۲۰۱۷ میلادی سه بار برگزار شده و ادامه خواهد داشت.

پس از سونامی اقیانوس هند در سال ۲۰۰۴ میلادی آمریکا و این سه کشور برای تأمین کمک‌های بشر دوستانه گردهم آمدند.

شینزو آبه، نخست وزیر ژاپن سپس پیشنهاد داد که آنها "مذاکرات امنیتی چهارگانه" را تشکیل دهند که سه سال بعد با یکدیگر دیدار کردند. این نشست‌ها به مدت یک دهه متوقف شد اما در سال ۲۰۱۷ میلادی از سر گرفته شد.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۴۳۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست سراسری مدیران، گروه‌ها و اعضای هیات علمی«گردشگری، میراث و شهرسازی»

عکاس: علیرضا میرزایی

دیگر خبرها

  • اردوغان: کارهای ناتمام‌ خود را در سوریه به پایان خواهیم رساند
  • هدف جشنواره سرود ارتقای کیفی آن است
  • جزئیات فعالیت ۴ کارگروه تخصصی اجلاس سراسری معماری و شهرسازی
  • نشست سراسری مدیران، گروه‌ها و اعضای هیات علمی«گردشگری، میراث و شهرسازی»
  • آمدوشدهای غیرمنتظره دیپلماتیک/ نگاهی به سفر ناگهانی نچیروان بارزانی و هیئت بلندمرتبه همراهش به ایران
  • گروگان‌های طالبان که درباره‌شان نشنیده‌اید / چرا آمریکا ۸۰۰ پایگاه نظامی در سرتاسر دنیا دارد؟ / چرا کشور‌ها به جنگ با یکدیگر می‌روند؟ / چگونه داعش به وجود آمد؟
  • شطرنج ماهرانه تهران در فرایند دیپلماتیک جنگ غزه
  • پیمایش چهارگانه ۲۶۲ هزار کیلومتر از سطح کشور در برنامه هفتم توسعه به روش ژئوفیزیک هوابرد
  • آمریکا هشدار سفر به آلمان را تشدید کرد
  • در آمریکا چه خبر است؟