Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ یازدهمین جلسه هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن وعترت خراسان شمالی با حضور اعضای هیئت مدیره و نماینده مدیر کل تبلیغات اسلامی، امروز، شنبه، 18 اسفندماه برگزار شد.
این جسله در راستای آموزش مهارت‌های اشتغال‌زایی بین فعالان قرآنی و انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با ادارات کل فنی‌حرفه‌ای و میراث فرهنگی وصنایع گردشگری برپا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


لیلا شکرانی، مدیرعامل اتحادیه قرآنی خراسان شمالی گفت: تدوین برنامه‌های اتحادیه در سال 1398با پیروی از منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب و تلاش در ارتقای سطح فرهنگی مردم و استفاده از ظرفیت وجودی مؤسسات که می‌توانند تأثیر بسزایی را در گسترش معنویت در سطح جامعه داشته باشند از دیگر مصوبات این جلسه بود که طی آن مقرر شد مدیرعامل اتحادیه با جمع‌آوری برنامه‌های مؤسسات قرآنی در سال 98 پیش‌نویس برنامه‌های نهایی اتحادیه را برای سال جدید تهیه کنند.
همچنین طی این جلسه با پیشنهاد لیلا شکرانی، مدیرعامل اتحادیه درباره برگزاری کارگاه آموزش راه‌های خودکفایی مدیران مؤسسات و خانه‌های قرآنی با دعوت از اساتیدی از مجمع خیرین قرآنی استان اصفهان در فروردین 1398 موافقت شد، همچنین جهت صرفه‌جویی در هزینه‌ها، برگزاری مجمع عمومی تصویب صورت‌های مالی سال 1397این اتحادیه نیز در حاشیه کارگاه مورد تصویب قرار گرفت.
طی این جلسه مقرر شد که اعتبارات باقی‌مانده از محل صرفه‌جویی در اجرای طرح‌ها در موضوع برگزاری جشنواره تلاوت و حفظ قرآن در هفته قرآن و عترت، برای پرداخت حقوق اسفندماه وعیدی عوامل هزینه شود. درباره ایام کار اتحادیه در تعطیلات عید نوروز با توجه به تعطیلی مؤسسات، اعضا با تعطیلی دفتر اتحادیه تا 17 فروردین‌ماه موافقت کردند.
در خبر دیگری از این اتحادیه آمده است؛ جلسه‌ای با هماهنگی شاکری، رئیس انجمن خیرین قرآنی استان و حمزه بابایی‌مقدم، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی این استان و لیلا شکرانی، مدیرعامل این اتحادیه در دفتر رئیس سازمان برنامه و بودجه استان برگزار شد.
طی این جلسه پس از ارائه گزارشی از فعالیت‌های قرآنی استان و توانمندی‌های مؤسسات و خانه‌های قرآنی و تشکیل انجمن خیرین قرآنی و ارائه طرح‌های سازمان دارالقرآن در نشر و اشاعه تعالیم قرآنی و گسترش معنویت در سطح جامعه با تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم از زحمات فعالان قرآنی در استان که در ارتقای فرهنگ عمومی جامعه تأثیر بسزایی دارند، تکریم شد.
همچنین مقرر شد، طرح و برنامه‌هایی قرآنی برای سال 1398، از طریق برنامه‌های اداره کل تبلیغات اسلامی به دفتر برنامه وبودجه ارسال شود تا حمایت‌های لازم از این طریق فراهم شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فعالیت های قرآنی مؤسسات قرآنی قرآن هیئت مدیره اتحادیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۴۳۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان + برنامه‌ها

رئیس قوه قضاییه، امروز چهارشنبه در سفری رسمی و در رأس هیئت عالی قضایی به استان هرمزگان سفر می‌کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در جریان سی‌اُمین سفر استانی خود از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا، چهارشنبه (12 اردیبهشت) در سفری رسمی و در رأس هیئت عالی قضایی به استان هرمزگان سفر می‌کند.

رئیس دستگاه قضا و سایر مسئولان عالی قضایی در جریان این سفر، برنامه‌هایی را در راستای رفع مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی مردم استان هرمزگان، ترتیب خواهند داد.

در جریان این سفر، نسبت به رفع مشکلِ مُزمن اهالی یکی از مناطق استان هرمزگان که بیش از نیم قرن استمرار داشته است، اقداماتی با حضور رئیس قوه قضاییه صورت خواهد گرفت.

برگزاری نشست هم‌اندیشی با فعالان اقتصادی و کارآفرینان و دست‌اندرکاران مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی کشور از دیگر برنامه‌های سفر رئیس دستگاه قضا به استان هرمزگان است. 

شایان ذکر است حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا در دهم تیرماه سال 1400 تاکنون به صورت رسمی و در صدر هیئت‌عالی قضایی به استان‌های ایلام، قزوین، خوزستان، گلستان، خراسان‌رضوی، سیستان‌وبلوچستان، قم، یزد، خراسان جنوبی، زنجان، مرکزی، اصفهان، البرز، کردستان، آذربایجان شرقی، کرمان، اردبیل و بوشهر سفر کرده است.

ریاست دستگاه قضا در دوره جدید علاوه بر سفر‌های رسمی استانی که به همراه هیئت عالی قضایی انجام می‌شود، سفر‌هایی غیررسمی و بدون تشریفات را هم در برنامه کاری خود گنجانده است؛ استان‌های البرز، اصفهان، هرمزگان، بوشهر، کرمان، خراسان رضوی (2 مرتبه)، خراسان شمالی، مازندران، فارس و گلستان نیز استان‌هایی هستند که رئیس قوه قضاییه طی مدت اخیر بدون انجام تشریفات و بصورت غیررسمی به آن مناطق سفر کرده است.

نقطه اشتراک تمام سفر‌های استانی رئیس عدلیه در دوره جدید -اعم از سفر‌های رسمی همراه با هیئت عالی قضایی و سفر‌های غیررسمی و بدون تشریفات- انجام ملاقات‌ها و دیدار‌های مستقیم و بلاواسطه با متن مردم در سراسر ایران اسلامی و رفع مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی آن‌ها و همچنین اتخاذ رویکرد مسئله‌محور و تخصص‌گرایانه در قبال چالش‌ها و آسیب‌های موجود است که به نحوی از انحاء مرتبط با وظایف و مسئولیت‌های دستگاه قضا بویژه در حوزه صیانت از حقوق عامه می‌شوند.

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی 
  • سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان + برنامه‌ها
  • آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • شرکت ۹ هزار و ۷۹۲ نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش خراسان شمالی
  • مدیرعامل بانک سینا تغییر کرد/ ابدالی سرپرست شد
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران
  • خطیر در استقلال ماندنی شد
  • تیم دوم استقلال زنده می‌شود
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند