Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@03:10:36 GMT

مواد محترقه در بهشهر به مقصد نرسید

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۴۳۴۷۴

مواد محترقه در بهشهر به مقصد نرسید

سرهنگ ابراهیم شجاعی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و فروش مواد محترقه توسط فردی در این شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس اطلاعات این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق شدند متهم را شناسایی کرده و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی وی را دستگیر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ شجاعی گفت: در بازرسی از منزل متهم هزار و ۵۱۹ عدد انواع مواد محترقه و آتش زا کشف شد و وی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر افزود: استفاده از هرگونه مواد محترقه و منفجره‌ای که موجب سلب آسایش شهروندان شود طبق قانون جرم بوده و پلیس با متخلفان و مجرمان در این زمینه برخورد خواهد کرد.

سرهنگ شجاعی از خانواد‌ها خواست: با نظارت بیشتر بر رفتار کودکان و نوجوانان خود و جلوگیری از خرید و استفاده از هرگونه مواد محترقه و منفجره، از وقوع حوادث تلخ و جبران ناپذیر در آستانه سال نو پیشگیری کنند.

انتهای پیام/ م

کشف بیش از هزار و ۶۰۰ عدد انواع مواد محترقه در شهرستان بهشهر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۴۳۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش

  سرهنگ   حبیب رازدار  بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل و سیم برق در شهرستان خاش، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با پیگیری سرنخ‌های موجود، موفق به شناسایی ردپای ۱ متهم در این سرقت‌ها شدند که سرانجام در یک عملیات پلیسی موفق سارق در حین سرقت دستگیر و مقدار ۲۵ کیلو گرم کابل و تجهیزات انتقال برق از وی کشف شد.

 سرهنگ "رازدار" با اشاره به اعتراف متهم به ۶ فقره سرقت سیم و کابل از شهروندان خواست: با رعایت نکات امنیتی و توجه به هشدار‌های انتظامی در صورت مشاهده موارد مشکوک با شماره گیری ۱۱۰ سریعا موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اوباش عامل درگیری در بیمارستان بهشهر دستگیر شدند
  • سرقت مسلحانه موتورسیکلت در شوش / سارقان خشن در کرخه غافلگیر شدند
  • دستگیری اوباش حین درگیری در بیمارستان
  • دستگیری ۳ حفار غیر مجاز در شهرستان آمل
  • دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش
  • تساوی در سیرجان؛ زور گل‌گهر و شمس‌آذر به هم نرسید
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • چاقوکشی منجر به قتل در بهشهر
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه