Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- فرماندار شهرستان آبيک بر  لزوم اهتمام اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان بر فرهنگ سازي در حوزه هاي مختلف از جمله حفظ منابع طبيعي و محيط زيست تاکيد کرد.‌
به گزارش آريا،‌ شهرام احمدپور فرماندار آبيک در ديدار  با اعضاي شوراي فرهنگي و هنري اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان آبيک متشکل از سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان ، مسئولان انجمن هاي فرهنگي و‌ هنري و دبير شوراي رسانه شهرستان مي باشند؛ بر لزوم اهتمام ويژه اصحاب فرهنگ،هنر و رسانه به فرهنگ سازي در موضوعات مختلف از جمله محيط زيست و حفظ منابع طبيعي تاکيد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرماندار شهرستان آبيک در اين ديدار که با حضور فرحناز جهان تيغ سرپرست اداره فرهنگ ارشاد اسلامي شهرستان ، مسئولان انجمن ها و دبير شوراي رسانه شهرستان آبيک برگزار شد؛ با اشاره به انتصاب حجت الاسلام سيدمهدي حسيني مديرکل جديد فرهنگ و ارشاد اسلامي استان که سابقه فعاليت در شهرستان آبيک را نيز دارند اظهار داشت: با حضور ايشان که ظرفيت‌هاي بالايي دارند اميدواريم ‌ به شهرستان آبيک در زمينه فرهنگ و هنر نگاه ويژه و مساعدت داشته باشند تا با تعامل و همکاري مسئولان انجمن ها در کنار سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان آبيک شاهد وقوع اتفاق هاي خوبي باشيم.
 وي در ادامه افزود: با توجه به اينکه در هفته منابع طبيعي هستيم ، واقعاً در زمينه آشتي با طبيعت و حفظ منابع طبيعي و محيط زيست کمتر کار شده و نياز به فرهنگ سازي داريم که بخش عمده اي از آن  به دوش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي و اصحاب فرهنگ هنر و رسانه شهرستان مي باشد.
 فرماندار آبيک تصريح کرد: بايد براي فرهنگ سازي اقدامات شايسته اي صورت پذيرد زيرا تاکنون در کشور در بسياري از امور غافل شده ايم و مشکلات در خيلي از حوزه ها که از ولنگاري فرهنگي نشات مي گيرد فرهنگ ايراني خود را فراموش کرده‌ايم.
 فرماندار شهرستان آبيک در ادامه اظهار داشت: ما ملتي هستيم که شاخص ها و تفاوت هاي زيادي با ملل مختلف داريم که البته زمينه احياي همه فرهنگ هاي فراموش شده خود را نيز داريم .
وي افزود: لازم است با جديت بيشتر کارها دنبال شود مثل فرهنگ مصرف آب که تلنگري نياز دارد و لازم است در زمينه فرهنگ سازي از کودکان و کارمندان و ساير اقشار جامعه کار صورت پذيرد.
 فرماندار آبيک در ادامه با بيان اينکه موافق احياي هنرهاي مختلف هستنم اظهار داشت: نبايد نگاه افراطي در زمينه هاي هنر و فرهنگ داشته باشيم، از طرفي هم بايد شاخص هاي تعريف شده نيز رعايت گردد .جامعه خموده و راکت قطعاً ظهور و بروز و تجلي نخواهد داشت و اگر بتوانيم هر چيزي را در جاي خودش تعريف کنيم آن جامعه بالنده خواهد بود.
فرماندار شهرستان آبيک افزود: احياي فرهنگ غني خودمان را با ولنگاري ، لهو و لعب ، بدسليقگي و کج سليقگي متمايز کنيم تابه فرهنگ اصيل ايراني و اسلامي خودمان برگرديم و در اين صورت است که بسياري از مشکلات ما حل خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آبيک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۴۵۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۲۰ خودرو تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست پردیس از توقیف ۲۰ خودرو متخلف تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش مهر، محسن رضائیان اظهار کرد: طی پیگیری‌های چند ماه اخیر اداره حفاظت محیط زیست پردیس و دریافت گزارشات مردمی مبنی بر تخلیه نخاله ساختمانی و پسماند خانگی غیر مجاز در حوزه شهرستان، حدود ۲۰ مورد راکب متخلف خودرو تخلیه غیرمجاز پسماند و نخاله ساختمانی، اعلام جرم و به دادستانی شهرستان معرفی شده است.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست پردیس گفت: اداره حفاظت محیط‌زیست پردیس با استناد به ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی، این خودروها و سایر خودروهایی که پلاک آنها توسط شهروندان و دوست‌داران محیط زیست ارسال کرده بودند را اعلام جرم کرده و جهت سیر مراحل قانونی به دادگاه معرفی کرده است.

وی افزود: که مردم هوشیار شهرستان پردیس، در صورت مشاهده مواردی اینچنین، گزارشات این تخلفات را به شماره تماس ۷۶۲۸۶۴۰۰ به اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان پردیس و همچنین سامانه ۱۵۴۰ سازمان حفاظت محیط زیست گزارش کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • لزوم نظارت، حمایت و هدایت، پس از صدور مجوز مؤسسات فرهنگی
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • سالانه یک میلیون تن پسماند صنعتی در استان مرکزی تولید می شود
  • دستور استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی تیمارگاه حیات وحش در استان
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • هنرمندان برای حل مشکلات زیست‌محیطی پای کار آمدند
  • تیمارگاه حیات وحش خراسان رضوی راه‌اندازی می‌شود
  • لزوم یادآوری اهمیت صنعت بازیافت از طریق آموزش/ سوخت‌ مازوت برای کره زمین سمّ است
  • توقیف ۲۰ خودرو تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • اهمیت فرهنگ‌سازی در کاهش آسیب‌های زیست‌محیطی