Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-29@09:58:01 GMT

معاون اول رییس جمهوری به رییسی تبریک گفت

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۴۶۷۲۸

معاون اول رییس جمهوری به رییسی تبریک گفت

ساعت 24- معاون اول رییس جمهوری در پیامی به حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، انتصاب وی به عنوان رییس قوه قضاییه را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رییس جمهوری، در پیام اسحاق جهانگیری خطاب به حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی آمده است: وظیفه می دانم انتصاب جنابعالی به عنوان رییس قوه قضاییه از سوی مقام معظم رهبری و آغاز مسئولیت خطیر اداره دستگاه قضایی کشور را صمیمانه تبریک بگویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این پیام آمده است: انتظار بحق جامعه از تحقق عدالت، اجرای قانون، دفاع از حقوق شهروندان، مبارزه فراگیر با فساد و ارتقای سطح اعتماد اجتماعی و امید به آینده، نقش و مسئولیت قوه قضاییه را در شرایط حساس کنونی دوچندان می کند که امید است با لطف خداوند و همت، تدبیر و تجربه جنابعالی افق های جدیدی در این زمینه ها گشوده شود.
جهانگیری در پیام خود آورده است: دولت در این مسیر آماده هرگونه مساعدت و همکاری است تا انشاء الله با هماهنگی هرچه بیشتر همه قوا و نهادها باری از مسائل و مشکلات مردم و کشور کاسته شود.

ایرنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اسحاق جهانگیری احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۴۶۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت

 سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک فرا رسیدن روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی به «سیریل رامافوزا» رئیس‌جمهور و مردم این کشور ابراز امیداوری کرد با مساعی و تلاش‌های مجدانه مقامات عالی‌رتبه آفریقای جنوبی و جمهوری اسلامی ایران، دو کشور و دو ملت شاهد توسعه و تقویت روزافزون روابط دوجانبه و اشتراک نظر در عرصه‌های بین‌المللی باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • رییس‌جمهور قهرمانی فوتسال ایران در آسیا را تبریک گفت
  • امیرعبداللهیان روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • اقدام آفریقای جنوبی علیه صهیونیست‌ها نشان داد آرمان‌های نلسون ماندلا زنده است
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • پیام تبریک روز مشاوره ۱۴۰۳ + متن، عکس و استوری روز روانشناس
  • رئیسی فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی
  • رییسی فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت