Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار منطقه ۱۲ با بیان اینکه قدیمی ترین ساختمان کفش ملی مقاوم سازی نشده است، گفت: مالک بی توجه است و مدیریت کفش ملی نیز تغییر کرده است.به گزارش بلاغ،علی‌محمد سعادتی شهردار منطقه ۱۲ در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، در خصوص قدیمی ترین ساختمان کفش ملی ، گفت: شهرداری اقدامات اولیه این ساختمان را انجام داده است، اما مالک هنوز اقدامی انجام نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

وی با بیان اینکه شمع‌کوبی‌های پیرامونی مطابق با وظایف شهرداری برای ایمن‌سازی انجام شده تا مبادا ساختمان به سمت پیاده‌راه ریزش کند، گفت:‌این اقدامات جزو وظایف شهرداری است اما باید مالک فعالیت خود را شروع کند. 

سعادتی با تأکید بر این موضوع که مالک کاری انجام نداده است گفت:‌ تغییرات مدیریتی در کفش ملی رخ داده و تا نفرات جدید بیایند و توجیه شود زمان‌بر خواهد بود. 

شهردار منطقه ۱۲ با اشاره به آماده‌سازی محلات برای استقبال از بهار گفت:‌ در بازار عودلاجان فروش محصولات  صنایع دستی با همکاری میراث آغاز می‌شود و برنامه‌های متنوعی برای استقبال از بهار داریم. 

انتهای پیام/

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۴۸۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی در زارچ با ثبت کمترین خسارت

 ابوالقاسم نصیری شهردار زارچ با اشاره به بارندگی‌های اخیر اظهار داشت: با توجه به برگزاری جلسات مدیریت بحران شهرستان و تأکید فرماندار در خصوص آمادگی کامل شهرداری برای مدیریت سیلاب احتمالی، مجموعه مدیریت و کارکنان شهرداری زارچ به‌صورت ۲۴ ساعته در آمادگی کامل قرار داشتند. 

وی افزود: با توجه به تجربه‌های سال‌های گذشته، در بارندگی روز‌های اخیر که از شدت بالایی نیز برخوردار بود شهروندان زارچ کمترین مشکل را متحمل شدند. 

شهردار زارچ ادامه داد: ماشین‌آلات سنگین شهرداری زارچ در اجرای طرح سیل بند در ورودی روستای چرخاب زارچ حضور فعال و مؤثر داشتند و توانستند حجم زیادی از سیلاب را کنترل و هدایت کنند تا مشکلی برای گلخانه داران روستای چرخاب پیش نیاید.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • اتفاق ناگوار در انتظار تماشاخانه قدیمی سنگلج/ مسئولان شهرداری کجا هستند؟
  • اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت خیابان‌های کرمان
  • کاروانسرای تاریخی شرکت نفت ارومیه ساماندهی می شود
  • آمادگی میراث فرهنگی ساماندهی و مرمت کاروان‌سرای تاریخی جنب شرکت نفت ارومیه
  • ایمن سازی سازه‌های آبی و خاکی و ساختمان‌های غیرایمن با سرعت پیگیری شود
  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • معرفی بیش از ۹۷۰۰ گیلانی برای دریافت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی
  • مدل‌سازی اطلاعات ساختمان (BIM) گامی به سوی یکپارچگی در معماری
  • کاروان‌سرای شرکت نفت ارومیه ساماندهی می‌شود
  • بارندگی در زارچ با ثبت کمترین خسارت