Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، صبح امروز و در صد و سی و یکمین جلسه شورای شهر تهران حجت نظری در خصوص انتخاب سرپرست جدید برای سازمان ورزش شهرداری به شهردار تهران تذکر داد و گفت: متاسفانه در خبرها شنیده شده که شهردار تهران طی حکمی برای سازمان ورزش سرپرست جدید انتخاب کرده است.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران افزود: در طول کمتر از یک سال سه سرپرست برای یک سازمان انتخاب شده و این اوج بی‌ثباتی در این سازمان را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای حناچی در طول چهار ماه دو سرپرست برای این سازمان انتخاب کرده‌اند و این نشان دهنده سوء مدیریت و سوء تعبیر ایشان است؛ ضمن اینکه سرپرست جدید هیچ نسبتی با ورزش و سازمان ورزش ندارد.

وی ضمن تذکر به شهردار تهران در خصوص نحوه انتخاب افراد گفت: در صورت عدم توجه لاجرم باید در خصوص صلاحیت خود ایشان در صحن شورا تصمیم گرفته شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: شورای شهر تهران شهردار تهران شهرداری عضو کمیسیون فرهنگی جلسه شورای شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۵۰۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک شبانگاهی به استقلال؛ علی خطیر برکنار شد

 با تصمیم هیئت مدیره باشگاه استقلال علی خطیر از سمت مدیرعاملی این باشگاه برکنار و فرشید سمیعی به عنوان سرپرست مدیرعاملی انتخاب شد. در جلسه‌ای که دیشب برگزار شد، مهدی افضلی رئیس هیئت مدیره، فرشید سمیعی نایب رئیس هیئت مدیره و مهدی حیدرزاده دیگر عضو هیئت مدیره حضور داشتند و برکناری خطیر به تصویب آن‌ها رسید.

سمیعی با حفظ سمت به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب و معرفی شد.

دیگر خبرها

  • چطور به نشانه‌ های هشدار دهنده خودکشی واکنش نشان دهیم؟
  • شوک شبانگاهی به استقلال؛ علی خطیر برکنار شد
  • انتصابات جدید در مناطق یک و چهار همچنین سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه
  • علی خطیر برکنار شد/ انتخاب سرپرست جدید برای باشگاه استقلال
  • رادیو انعکاس‌دهنده صدای مردم است
  • عملیات اروپا در دریای سرخ نتوانست عملیات دریایی یمن را مهار کند
  • توضیح مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران درباره قیمت خرید زباله در «نوماند»
  • بانک مرکزی بزرگترین مالیات دهنده در بین شرکتهای دولتی
  • 6 علامت که می‌تواند نشان دهنده تومور مغزی باشد
  • معتمدی: در انتخابات دوومیدانی بی‌طرف هستیم