Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده؛ در جهان امروز زنان همچنان به نقش آفرینی بی‌بدیل خود در خانه، جامعه و در میدان اندیشه و کار تداوم می‌بخشند، با این تفاوت که حالا می‌توانند با بهره‌مندی از نفوذ رسانه‌ها، خدمات خود را به جامعه بشری معرفی کنند.

زنان ایرانی اکنون پیشرو و سربلند تلاش می‌کنند تا با تولید و کارآفرینی، دغدغه‌های مردم را به آرامش و رفاه مبدل سازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این راه هزاران بانو در سراسر کشور از شهرها و روستاها دست به کار شده و واحدهای تولیدی خود را به رغم چالش‌های فراوان راه اندازی کرده‌اند.

معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده با ایجاد سامانه‌ای برای انتخاب برترین کارآفرینان زن در شرایط جنگ اقتصادی امریکا علیه ایران، هموطنان را دعوت می‌کند تا با رأی خود بهترین‌های این عرصه‌ها را انتخاب‌کنند.

علاقمندان می‌توانند با ورود به سامانه http://vote.women.gov.ir  از میان ۱۱۰ کارآفرین معرفی شده به حداکثر ۱۰ نفر رأی دهند.

کارآفرینان برگزیده با بیشترین آراء مردمی در اردیبهشت ماه معرفی می‌شوند و البته این روند پس از اردیبهشت ماه با معرفی کارآفرینان بیشتر تداوم خواهد‌یافت.

علاقمندان برای مشاهده اطلاعات زنان کارآفرین و ثبت آراء خود، با ورود به سایتhttp://vote.women.gov.ir ، با استفاده از گزینه زنان کارآفرین در منوی بالای صفحه و مطالعه اطلاعات شغلی و شرح مختصر از فعالیت هریک از آنها، می‌توانند به حداکثر ۱۰ نفر رأی دهند.

انتهای پیام 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا اجتماعی جامعه حمایت از بانوان کارآفرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۵۱۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظر دولت رئیسی درباره ریاست مجلس آینده از زبان معاون پارلمانی /کرسی های نمایندگی تهران اهمیت زیادی دارد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس‌ دولت سیزدهم درباره اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: در مجموع تکلیف ۴۵ کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات مشخص می‌شود که در تهران ۱۶ کرسی خالی مانده است که کرسی های تهران اهمیت زیادی دارد، زیرا نمایندگان تهران گرفتاری‌های نمایندگان شهرستان را ندارند و می‌توانند در مسائل کلان کشور و ملی نقش آفرین باشند و وقت بیشتری برای تهیه طرح ها و لوایح بگذارند. آنها می‌توانند در ترکیب هیات رئیسه مجلس و روسای کمیسیون ها تاثیر زیادی داشته باشند. این نمایندگان و سایر نمایندگان باقی مانده در دو دوم اهمیت و نقش مهمی در مجلس دارند.

وی در گفتگو با ایسنا، افزود: امیدوارم همانطور که در دور اول مردم حضور داشتند، در دور دوم هم مشارکت کنند به خصوص که در این دور انتخاب راحت تر است و در یک حوزه، مردم از بین دو نفر باید یک نفر را انتخاب کنند. بی تفاوتی سزوار نیست. مردم می توانند تحقیق کرده و فرد اصلح را انتخاب کنند. مردم کمک کنند افراد اصلح با پشتوانه رای بالا انتخاب شوند.

حسینی در پاسخ به این پرسش که دولت نظری درباره ترکیب هیات رئیسه و ریاست مجلس دوازدهم دارد؟ گفت: نه، دولت به هیچ وجه به این مساله ورود نمی کند. خط مشی رئیس جمهور این بوده که در انتخابات فهرست نداشته باشد در حالیکه در دوره های قبل دولت ها اینگونه نبوده اند. دولت، انتخاب را به خود مردم واگذار کرده و مردم در انتخاب حود نشان دادند، کسانی که همراهی بیشتری با دولت دارند، پایگاه مردمی بهتری دارند.

وی در پایان گفت: امیدوارم با تعامل سازنده دولت و مجلس، کارهای اساسی انجام شود. اولویت ما اقتصاد است و به این مساله بها داده شود و لوایح یک فوریتی و دو فوریتی دولت. زودتر در دستور کار مجلس قرار گیرد.

۲۷۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899689

دیگر خبرها

  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • موضع دولت درخصوص انتخاب رئیس مجلس دوازدهم
  • نظر دولت رئیسی درباره ریاست مجلس آینده از زبان معاون پارلمانی /کرسی های نمایندگی تهران اهمیت زیادی دارد
  • تاریخ فعال‌سازی بند فسخ قرارداد برونو گیمارش مشخص شد
  • سازوکار تحقق مشارکت مردمی در جهش تولید معرفی شود
  • مشارکت زنان روستایی در طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت
  • اين دختر بسكتبال لژيونر مى شود، شك نكنيد
  • خبر خوب برای زنان شاغل | فعال شدن ایستگاه ورزشی رایگان عصرگاهی و ۵ مجموعه ورزشی جدید در تهران
  • خبر خوب برای زنان شاغل | فعال شدن ایستگاه های ورزشی رایگان عصرگاهی و ۵ مجموعه ورزشی جدید در تهران
  • ۱۰۰ واردکننده برتر سال ۱۴۰۲ معرفی شدند + فهرست