Web Analytics Made Easy - Statcounter

گچساران - ایرنا - رئیس اداره آموزش شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون این شرکت بیش از 90 هزار نفر ساعت آموزش در قالب دوره های مختلفی از جمله فنی تخصصی ،علوم اداری،مدیریت ،ایمنی و بهداشت حرفه ای و معارف اسلامی برگزار کرده است.

حمیدرضا حسینی شنبه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امسال 31 هزار 302 نفر ساعت آموزش برای کارکنان رسمی ،45 هزار و 572 نفر ساعت برای کارکنان قرارداد موقت ،دوره ایمنی بهداشت حرفه ای برای کارکنان پیمانکاری به مدت 9 هزار 332 نفر ساعت و 30 دوره فنی تخصصی ایمنی و زبان خارجه در واحدهای عملیاتی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد:: در راستای تعامل با مراکز علمی،دانشگاهی و تسهیل ارتباط بین صنعت و دانشگاه، پذیرش 384 نفر کارآموز دانشجو از دانشگاه های سراسر کشور در سال 1397 صورت گرفته است.
حسینی افزود : در زمینه ترویج فرهنگ اسلامی و تجهیز نمازخانه های زیر مجموعه شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران توزیع تعداد 110 عدد جانماز ،100 جلد نهج البلاغه، 100 جلد مفاتیح‌الجنان و یک هزار متر مربع موکت از دیگر خدمات انجام شده امسال است.
وی گفت: مدیریت 6 باب مدرسه غیر دولتی با تعداد یک هزار و 397 نفر دانش آموز از دیگر خدمات این اداره در سال جاری بوده است.
حسینی در ادامه ابراز داشت: یکی از مهمترین اهدافی که در آموزش مورد توجه است به روز کردن اطلاعات و دانش کاری نیروی انسانی و افزایش بهره وری در سازمان است.
شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران هفت هزار نفر نیروی شاغل دارد.
شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران یکی از شرکت‌های مهم زیر مجموعه شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب ایران است.
این شرکت با بهره گیری و توانمندی از 10 واحد بهره برداری، پنج کارخانه نمک‌زدایی در مدار، 2 کارخانه نمک‌زدایی در دست اقدام، 11 ایستگاه فشار و تزریق گاز، سه مجتمع بزرگ پالایشگاهی گاز و گازمایع، سیستم گاز آغار و دالان مشتمل بر ۱۲ دستگاه شیرگاه و لخته گیر مایع و چندین واحد آزمایشگاه شیمیایی، 6 واحد آبرسان، حدود 110 تفکیک گر سرچاهی و بوستری، 3 ایستگاه برق فشار قوی و بیش از ۶۷۰۰ کیلومتر خطوط لوله از قطر ۴ تا ۵۲ اینچ دارد.
گچساران در جنوب استان کهگیلویه و بویراحمد واقع است.
8143/6110

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي آموزش كاركنان شركت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۵۲۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پرواز‌های هواپیمایی کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، ابوالفضل اسناوندی مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش با قدردانی از آماده شدن و تجهیز سریع و به موقع محل جدید اعزام و آماده سازی پرواز‌ها (دیسپچ) در کیش، گفت: امیدواریم با جابجایی انجام شده، تاخیر پرواز‌ها کاهش پیدا کند و تشریفات پیش از پرواز و بررسی پرواز‌ها افزایش یابد.

در این مراسم مدیرکل فرودگاه بین المللی کیش و جمعی از معاونین و مدیران شرکت هواپیمایی کیش حضور داشتند.

دیسپچ به مراحل اعزام و آماده سازی یک پرواز گفته می‌شود و دقیقا همراه با رعایت دقیق مقررات و قوانین فنی و ایمنی به همراه رعایت نکات سازمان‌های بین المللی برای پرواز است.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش
  • باند دوم جاده امیدیه تا سه‌راهی آغاجاری از سوی نفت و گاز آغاجاری تکمیل می‌شود
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پرواز‌های هواپیمایی کیش
  • بهره‌برداری از فاز اول سایت مجتمع آموزش عالی سراوان
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای فاقد آب شرب در استان کرمانشاه در حال انجام است
  • بهره برداری از اولین خانه خلاق و نوآور مهارت کشور در کردستان
  • بیمارستان ۶۴ تختخوابی بعثت گچساران سال جاری به بهره برداری می رسد
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • رفع تصرف ۲ هکتار از رودخانه‌های استان یزد
  • ۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد