Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس شورای اسلامی شهر تهران بر شفاف سازی و انضباط شهرداری تهران در تخصیص بودجه شهرداری و شرکت های تابعه تاکید کرد.

 

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان، «محسن هاشمی» در صد و سی و یکمین جلسه شورا با اشاره به سالروز شهادت امام هادی (ع) گفت: امام دهم در طول دوران امامت خود شیعه را از دورانی سخت و پر فشار عبور داد و با ابتکاراتی نظیر سازمان وکالت زمینه توانمندسازی شیعیان برای دوران غیبت را فراهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به تالیف رساله ای در مورد اشتراکات فرق اسلامی و حکمیت قرآن امام هادی (ع)، دوری از اختلاف و تفرقه را در مذاهب اسلامی پیگیری می کردند، خاطرنشان کرد: افراط در مقام امامت توسط گروهی از شیعیان غالی و اهل غلو در کوفه یکی از چالش های بزرگ شیعه بود.

 

هاشمی با بیان اینکه امام هادی واکنش های صریح دستورات را صادر می کردند، خاطرنشان کرد: مخالفت شیعیان ایران که مرکزیت آن در قم بود با افراطی گری در شیعه و دادن مقامی فراتر از واقعیت به امام معصوم این جریان افراطی و انحرافی ریشه کن شد.

 

وی تاکید کرد: عقلانیت، استدلال و منطق مواردی بود که امام هادی همواره بر آنها تاکید می کرد که باعث رشد علم کلام و پرورش شاگردان برجسته ای شد به طوری که تهران و ری افتخار میزبانی یکی از شاگردان برجسته امام هادی یعنی حضرت عبدالعظیم الحسنی را دارد.

 

هاشمی در ادامه با اشاره به اتمام بررسی لایحه بودجه 98 شهرداری تهران و ارسال آن به فرمانداری گفت: اجرای درست و عملکرد مالی شفاف و منضبط شهرداری تهران مهمترین رویکرد پس از سند بودجه می باشد.

 

رییس شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: در صورتی که انضباط و شفافیت وجود نداشته باشد با عدم تخصیص کامل بخشی از بودجه و تخصیص کامل بخش دیگری عملا توازن لایحه بودجه آسیب می بیند، بنابراین شورا از معاونان مالی و اقتصادی و برنامه ریزی شهرداری تهران انتظار دارد شفاف سازی و انضباط را در تخصیص بودجه شهرداری و شرکت های تابعه در سال آینده ارتقا دهند.

 

رییس شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: شهرداری تهران با شفاف سازی و انضباط مالی می تواند سیاست گزاری و قانون گزاری انجام شده در شورای شهر را در بدنه اجرایی شهرداری مرکز و مناطق و سازمان های تابعه آن اجرایی کند.

 

 

پایان پیام/47

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد نماز جمعه خطبه های نماز جمعه خبرگزاری شبستان اردبیل محسن هاشمی شورای شهر تهران شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۵۳۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به خبرگزاری صداوسیما گفت: تسهیلات به مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان با نرخ پنج درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله به متقاضیان نوسازی و مقاوم سازی واحد‌های مسکونی در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر پرداخت می‌شود.
عسگری افزود: تاکنون چهار هزار و ۵۰۰ متقاضی برای دریافت تسهیلات مقاوم سازی به بانک‌های عامل معرفی شدند و متقاضیان و مالکان در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت می‌توانند با مراجعه به ادارات شهرستان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای دریافت این تسهیلات اقدام کنند.
از ۱۰۰ و شش هزار واحد مسکن روستایی استان تاکنون حدود ۶۰ درصد واحد‌ها بهسازی شده است.

دیگر خبرها

  • تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • مونوریل قم از خواب زمستانی بر می‌خیزد
  • مونوریل قم پس از ۱۰ سال وقفه از سر گرفته می‌شود
  • اجازه تصمیم‌گیری نادرست در حوزه طرح جامع شهر قم را نمی‌دهیم
  • از برگزاری اجلاسیه سراسری روسای شوراهای اسلامی کشور تا تدوین شناسنامه باغ‌های شهر قم
  • لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه تعیین تکلیف شود
  • برنامه برای انضباط بخشی بیشتر در جهت روانسازی ترافیک
  • سرانه ۱۰ میلیون تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم
  • برقراری توازن و عدالت منطقه‌ای سیاست اصلی شورای شهر قم است