Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@05:21:43 GMT

نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا گشایش یافت

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۵۴۳۹۸

نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا گشایش یافت

به گزارش برنا،رامین صادقی، سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در بازدید از نمایشگاه بهاره عرضه کالا اظهار داشت: هرساله در ایام پایانی سال نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا و خدمات در سطح تمامی شهرستان‌های تابعه و مرکز استان اردبیل برگزار می‌شود و نسبت به توزیع اقلام مورد نیاز مردم با قیمت‌هایی حداقل ۱۵ تا ۲۰ درصد کمتر از قیمت‌های رایج بازار اقدام می‌نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه‌های فوق از اهم برنامه‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت بوده و برنامه ریزی‌های لازم در این خصوص انجام یافته و تا ۲۵ اسفند ماه از ساعت ۱۵ تا ۲۲ در محل نمایشگاه بین المللی دایر خواهد بود.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با اشاره به بازگشایی نمایشگاه بهاره در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه گفت: در این نمایشگاه انواع مواد خوراکی، پوشاک، کفش، شیرینی و تنقلات شب عید در ۴۶۷ غرفه در سطح استان عرضه خواهد شد.

صادقی افزود: تمام اجناس در این نمایشگاه با نظارت بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل به دست مصرف کننده می‌رسد و اجناس عرضه شده در این نمایشگاه از کیفیت قابل قبولی برخوردار است لذا همشهریان می‌توانند برخی از اقلام کالا‌های اساسی مورد نیاز خود را به نرخ دولتی از غرفه‌ای که به همین منظور در نمایشگاه دایر شده است، خریداری کنند.

وی در پایان از همشهریان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی مراتب را از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت در اردبیل و شهرستان‌های تابعه گزارش نمایند تا سریعاً مورد رسیدگی قرار گیرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سازمان صنعت معدن و تجارت استان شب عید کفش نمایشگاه بهاره نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۵۴۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش صادرات غیر نفتی در هرمزگان

عادل شهرزاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: هدفگذاری صادرات کالا‌های غیر نفتی در سال ۱۴۰۲ بیش از سه میلیارد و صد میلیون دلار بود که سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار محقق شد که دو برابر سال قبل از آن بود..

 شهرزاد افزود: هدف گذاری ما برای سال ۱۴۰۳ بیش از ۴ میلیارد دلار است.

خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان گفت: بیشترین صادرات در بخش صنعت و معدن، شامل فلزات معمولی مانند فولاد، موادمعدنی، و محصولات کشاورزی و صنایع دستی بوده است.

قاسمی افزود: کشور‌های چین، امارات متحده عربی و عمان بیشترین مقصد صادرات کالا‌های غیرنفتی هرمزگان است.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان گفت: با افزایش واحد‌های تولیدی - صنعتی و معدنی در استان و زیرساخت‌ها، هدفگذاری امسال نیز محقق می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • ۱۹ هزار تن کالا از پاکستان به استان خراسان رضوی وارد شد
  • افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کوهبنان
  • تشکیل۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز
  • تشکیل ۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • افزایش صادرات غیر نفتی در هرمزگان
  • رشد صادرات غیر نفتی در هرمزگان
  • برخورد ویژه با ۵ گروه کالایی قاچاق در تهران
  • تأمین و توزیع ۴۹۰ تن شکر خانوار در چهارمحال و بختیاری