Web Analytics Made Easy - Statcounter

برات زاده با بیان اینکه اعزام راهیان نور بسیج مساجد و محلات از ۲۵ اسفند آغاز می شود، گفت: برای کاروان ها برآوردی که کردیم هزینه اسکان و تغذیه ۲۴۰ هزار تومان پیش بینی شده است و برای خودروهای شخصی هزینه اسکان و تغذیه سه روزه به صورت رایگان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، سرهنگ «حمیدرضا برات زاده» امروز (19 اسفند) در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت روز ملی راهیان نور اظهار داشت: هر سال یک شعار محوری برای راهیان نور داریم و این شعار در سال 97 «ما توانستیم» بود و برای سال 98 شعار محوری «ما پیروزیم» را محور برنامه‌های خود در نظر گرفته ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه برگزاری راهیان نور مورد تاکید ویژه مقام معظم رهبری است، گفت: در اعزام های راهیان نور هدف آشنایی بیشتر زائران با افکار، اندیشه‌ها و نزدیک شدن به اهداف شهدا را در دستور کار داریم.

 

وی با اشاره به اینکه برای زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا باید به شهدا نزدیک شویم، افزود: اهداف شهدا را باید بشناسیم و حقایق دفاع مقدس نباید به فراموشی سپرده شود و عزت و تداوم انقلاب اسلامی مربوط به دستاوردهای دفاع مقدس است.

 

برات زاده با تاکید بر اینکه باید دوران عزتمند و پرافتخار دفاع مقدس را حفظ کنیم، ادامه داد: ارزش های متعالی آن دوران را باید به نسل های جوان و نوجوان منتقل کنیم و این موضوع به حضور میدانی در صحنه نیازمند است تا به صورت عینی واقعیات تاریخ 8 سال دفاع مقدس را برای جوانان بازگو کنیم.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با توجه به اینکه در سال 97 تعداد قابل توجهی به راهیان نور اعزام کردیم، گفت: تاکنون یک هزار و 281 دانشجو به مناطق راهیان نور غرب و جنوب از خراسان جنوبی اعزام شده اند و از 10 اسفند بحث اعزام دانشجویی آغاز شده و تا 22 اسفند ادامه خواهد داشت.

 

وی به تعداد دانش آموزان اعزامی از خراسان جنوبی به راهیان نور اشاره کرد و گفت: امسال 2 هزار و  122 دانشآموز را از ابتدای بهمن تا 10 اسفند به مناطق عملیاتی راهیان نور اعزام کردیم که از این تعداد یک هزار و 332 نفر برادر و 790 نفر دختر بودند.

 

برات زاده با توجه به اینکه 970 نفر در تابستان به مناطق عملیاتی غرب اعزام شده اند، افزود: اعزام راهیان نور بسیج مساجد و محلات از 25 اسفند آغاز میشود و تا 14 فروردین ادامه دارد و پیش بینی میکنیم که بیش از 2 هزار نفر در ایام عید به مناطق عملیات جنوبی اعزام شوند.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مدت سفر اعزام بسیج مساجد و محلات به راهیان نور 7 روز است، ادامه داد: در طول این سفر از یادمان های عملیات والفجر 8، اروند رود، شهدای هویزه، طلاییه، دهلاویه، کانال کمیل، یادمان عملیاتی فکه، فتح المبین و معراج شهدای اهواز بازدید خواهند داشت و محفل شبی با شهدا و رزمایش مردان آسمانی را برای آنان برگزار خواهیم کرد و مراسم تحویل سال را در دو یادمان عملیات بیت المقدس و طلائیه را خواهیم داشت.

 

وی با بیان اینکه برای خودروهای شخصی هزینه اسکان و تغذیه سه روزه به صورت رایگان خواهد بود، افزود: برای کاروان ها برآوردی که کردیم هزینه اسکان و تغذیه 240 هزار تومان پیش بینی شده است.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه به دنبال تشکیل ستاد پشتیبانی از راهیان نور در استانداری خراسان جنوبی هستیم، در ادامه گفت: اگر آنان کمک کنند هزینه های اعزام افراد به مناطق عملیاتی کاهش می یابد و افراد بیشتری به راهیان نور اعزام خواهند شد و تاکنون کمکی از دولتیان برای راهیان نور عمومی نشده است.

 

برات زاده با توجه به اینکه مردم می توانند برای ثبت نام اعزام در ایام عید نوروز به مناطق عملیاتی به پایگاهها و حوزههای بسیج در همه شهرستان های استان مراجعه کنند، گفت: قید خاصی برای ثبت نام وجود ندارد و همه آحاد می توانند ثبت نام کنند و تا روز اداری 27 اسفند مهلت برای ثبت نام دارند و تاکنون 22 دستگاه اتوبوس حدود یک هزار نفر از اقشار بسیج محلات و مساجد تکمیل شده اند.

 

وی به مشکلات پایگاه شهید حبیب اللهی اهواز در بحث زیرساخت ها اشاره کرد و گفت: چند استان از جمله خراسان جنوبی در این پایگاه حضور دارند و اشکالاتی در بحث آب و برق در این پایگاه وجود داشت و امسال برای زیر ساخت های آن چند منبع آوردیم تا کمبودی در آن جا نداشته باشیم و برق مجزایی برای آن پیش بینی کردیم و امکانات آن بهینه سازی شده است و بحث سرمایشی و گرمایشی آن جا را بررسی کردیم.

 

 

 

پایان پیام/573

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان کانون های مساجد خبرگزاری کانون مساجد بیانیه گام دوم انقلاب شبستان کانون های فرهنگی هنری مساجد بسیج محلات و مساجد راهیان نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۵۴۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ بارش تگرگ‌های درشت در خراسان جنوبی

بارش شدید تگرگ در دُرُح خراسان جنوبی خساراتی به مزارع و منازل مسکونی وارد کرد.

دریافت 713 KB

دیگر خبرها

  • طرح محلات ارتقادهنده سلامت در خراسان جنوبی اجرا می‌شود
  • بسیج سازندگی، رکنی اساسی در تحقق آرمان‌های نظام در مناطق محروم
  • طلّاب به کمک کرغندی‌ها رفتند
  • فیلم/ بارش تگرگ‌های درشت در خراسان جنوبی
  • ۱۲۶۰ زائر از خراسان شمالی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی
  • خسارت سیل به حدود ۴۰۰ روستای خراسان جنوبی
  • خسارت ۳۰۰ تا ۴۰۰ روستای خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان
  • جلوی وارد شدن خسارت به خانه‌های روستای مختاران گرفته شد