Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریده شجاعیان نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص شرایط تیم ملی بسکتبال بانوان گفت: ما امسال در پنج رده سنی مسابقات ۳ در ۳ داریم و در ۶ ماه نخست سال ۹۸ درگیر این مسابقات هستیم.

او افزود: مسابقات جهانی و آسیایی بزرگسالان، مسابقه آسیایی و جهانی زیر ۲۳ سال و مسابقات آسیایی زیر ۱۸ سال مسابقات پیش روی ملی پوشان ما است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما امسال هم بازیکنان تیم ملی پنج نفره و ۳ نفره مان یکی است و از آن جایی که بازیکنان در این مدت درگیر مسابقات لیگ بودند شرایط خوبی دارند و از شرایط تمرینی و آماده سازی دور نبودند.

شجاعی ادامه داد: از آن جایی که رویداد آسیایی رده سنی بزرگسالان در شهریور برگزار شود قرار است تا کادرفنی را پیش از تعطیلات نوروز اعلام و از ابتدای سال تمریناتمان را آغاز کنیم.

نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال در خصوص مسابقات لیگ امسال هم بیان داشت: امسال مسابقات سوپر لیگ بسکتبال بانوان کشورمان با حضور ۱۲ تیم برگزار شد و شاهد رقبا‌های خوبی بودیم حتی تیم‌های دیگری هم بودند که خواهان حضور در آن بودند، اما امکان آن وجود نداشت.

او افزود: در مسابقات لیگ امسال ۲ تیم پایانی به دسته پائین‌تر سقوط کردند و ۲ تیم از لیگ یک راهی سوپر لیگ شدند ما قصد داریم مسابقات را با همین تعداد تیم ادامه دهیم و حامیان قوی جذب کنیم. به دلیل مسابقات ملی که در ۶ ماه نخست سال ۹۸ برگزار می‌شود مسابقات لیگ را در ۶ ماه دوم سال برگزار می‌کنیم.

نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال داشت: به دنبال جلب نظر حامی مالی قدرتمندی هستیم تا بتوانیم برنامه هایمان را به خوبی انجام دهیم پیش از این با ۲ حامی مالی به توافق رسیده بودیم، اما به دلیل مسائل اقتصادی به توافقات نهایی نرسیدیم. امیدوارم که حامی مالی خوبی جذب کنیم تا بتوانیم هزینه‌ها را تقبل کنیم.

او افزود: فدراسیون به تنهایی توانایی پرداخت هزینه‌ها برای مسابقات پیش رو را ندارد. در مسابقات امسال تیم‌های خوبی داشتیم که با حضورشان در لیگ شرایط خوبی را رقم زدند.

فریده شجاعی در پایان در خصوص مذاکرات با سرخ آبی‌های پایتخت برای تیم داری در لیگ گفت: پیش از این با گرشاسبی مدیرعامل سابق پرسپولیس در این خصوص صحبت کرده بودم و به من قول همکاری داده بودند، اما پس از تغییر در باشگاه پرسپولیس هنوز با ایرج عرب صحبتی نداشته ام، اما این مسئله را با او هم در میان می‌گذارم همچنین با امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال هم صحبت کرده ام و به من قول مساعدت داد و برای تحقق این موضوع قطعا بازهم پیگیر خواهم بود. حضور سرخابی‌ها به عنوان یک قطب می‌تواند به بسکتبال هم کمک کند.

بیشتر بخوانید:

قهرمانی دانشگاه آزاد در سوپر لیگ بسکتبال بانوان

پیروزی گروه بهمن و نامی نو در رده بندی و فینال سوپر لیگ بسکتبال بانوان

انتهای پیام/ 

اظهارات نایب رئیس بسکتبال بانوان درباره شرایط این تیم 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون بسکتبال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۵۸۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش شطرنج باز خوزستان در مسابقات شهر‌های آسیا

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مسابقات شطرنج شهر‌های آسیا در شهر خانتی مانسیسک کشور روسیه پیگیری شد که سینا موحد در دور نهم و پایانی بر شطرنج باز تیم مغولستان غلبه کرد.

تیم تهران نیز که سینا موحد در ترکیب آن حضور داشت، با نتیجه ۴ بر صفر تیم سوخباتر مغولستان به برتری دست یافت و با ۱۶ امتیاز پس از میزبان نایب قهرمان شد.

سینا موحد پیش از این مقابل حریفان خود به ۶ پیروزی و ۲ شکست دست پیدا کرده بود.

تیم بانوان تهران نیز مقام ششم را کسب کرد.

تیم آقایان شهر تهران» با ترکیب استاد بزرگ مسعود مصدق پور، استاد بزرگ بردیا دانشور، استاد بین‌المللی آبتین عطاخان، استاد بین‌المللی سیدکیان پورموسوی و استاد فیده سینا موحد دراین رقابت‌ها شرکت کرد.

استاد بین‌المللی بانوان میترا اصغرزاده، استاد بین‌المللی بانوان پروا بهزاد نظیف، استاد فیده بانوان آناهیتا زاهدی‌فر، استاد فیده بانوان ملیکا محمدی و استاد فیده بانوان طناز ازلی نفرات تشکیل دهنده تیم بانوان تهران بودند.

۱۵ تیم از ۱۱ کشور برگزار کنتده مسابقات شطرنج شهر‌های آسیا بودند.

دیگر خبرها

  • ستارگان خور لارستان، قهرمان لیگ دسته دو کشور و نماینده فارس در لیگ دسته اول شد
  • ستارگان خور لارستان، قهرمان لیگ دسته دو هندبال بانوان کشور شد
  • شهرداری گرگان فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا را به بازی سوم کشاند
  • زمان مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل مشخص شد
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • حضور توپکا و شاهان میاندورود در دور برگشت لیگ دسته دوم بسکتبال بانوان کشور
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۱ اردیبهشت
  • درخشش شطرنج باز خوزستان در مسابقات شهر‌های آسیا
  • امسال و سال آینده رزن ورودی بهورز خوبی خواهد داشت