Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در نامه‌ای انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی به ریاست قوه قضائیه را تبریک گفت.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در نامه‌ای انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی به ریاست قوه قضائیه را تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
متن این نامه به شرح زیر است:

حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین حاج سید ابراهیم رئیسی «دامت برکاته»
رئیس مکرّم قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم
انتصاب حضرت عالی به‌عنوان ریاست قوه قضائیه به تشخیص زعیم حکیم حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (دام ظلّه الوارف) مایه‌ی امتنان و موجب مسرّت شد.

بی‌شک این فرصت مغتنم و خلعت خدمت در دستگاه قضا ـ. هم زمان با آغاز دهه‌ی پنجم از عمر پر برکت انقلاب اسلامی ـ. برای جنابتان که در ساحات و سنگر‌های مختلف بویژه در عرصه قضائی، خدمات درخشانی داشته‌اید، می‌تواند مجالی مبارک در راستای تحقّق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و بسط عدالت مورد انتظار جمهوری اسلامی ایران باشد.

به جنابعالی اطمینان می‌دهم در این مسیر، دانشگاهیان و جوانان مؤمن انقلابی در دانشگاه‌ها در تحقق مأموریت اصلی قوه قضائیه که همان گسترش عدالت و مبارزه با فساد است، به‌عنوان ناظرانی امین و مطمئن از هیچ کمکی دریغ نخواهند کرد و با توجه به فرمان، ولی امرمان در گام دوم انقلاب اسلامی، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها آماده هرگونه همکاری برای تحقق این هدف متعالی و همکاری در جهت استفاده از ظرفیت بزرگ نخبگان دانشگاهی و برقراری ارتباط مؤثر و عملیاتی میان مسئولان قضایی و جوانان مؤمن و انقلابی می‌باشد.

از درگاه حق تعالی برای جنابعالی و همکارانتان در قوه قضائیه دوام سلامت و توفیق روزافزون مسئلت می‌نمایم.

مصطفی رستمی

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رئیسی قوه قضائیه پیام تبریک حجت الاسلام رستمی رئیس نهاد رهبری در دانشگاهها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۵۸۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| نقاشی جدید حسن روح‌الامین برای سروده مقام معظم رهبری

حسن روح‌الامین، نقاش ایرانی، در صفحه اینستاگرام خود تصویری از یک نقاشی دیجیتال که براساس سروده جدید رهبر انقلاب است منتشر کرد. 

دیگر خبرها

  • سرعت رسیدگی به پرونده ۸ مهر انتظار از قوه‌ قضائیه است
  • سرعت، دقت و اتقان در رسیدگی به پرونده هشت مهر زاهدان را از قوه‌ قضائیه انتظار داریم
  • تصمیم گیری در خصوص اجرای طرح حامیم و جشنواره ملی نهج البلاغه
  • مقام معظم رهبری در دیدار با کارگران : تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • مقام معظم رهبری در دیدار کارگران : تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • فراخوان ثبت‌نام دانشجویی طرح «حامیم» در لرستان
  • معرفی سرپرست جدید نهاد نمایندگی در دانشگاه پیام نور همدان
  • عکس| نقاشی جدید حسن روح‌الامین برای سروده مقام معظم رهبری
  • عیادت میرمحمدی از مجروحین حادثه‌ی تروریستی راسک
  • انتصاب رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان