Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-08@03:19:18 GMT

كشف كارگاه غير مجاز سوسيس خوک در بومهن

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۵۸۹۱۱

كشف كارگاه غير مجاز سوسيس خوک در بومهن

به گزارش جهان نيوز، شهربانو محمودی مسؤول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان پردیس در خصوص کشف کارگاه تولید سوسیس و کالباس غیرمجاز در شهرستان پردیس اظهار داشت: پیرو شکایت واصله از سامانه نظارت و مدیریت ارتباطات مردمی وزارت بهداشت (١٩٠) کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان، نیروی انتظامی و اداره دامپزشکی پس از اخذ دستور قضایی و حکم ورود به محل توسط دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس، ظهر امروز وارد منزل مسکونی واقع در بومهن شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: پس از ورود به این منزل با محل تولید سوسیس و کالباس و بسته‌بندی آن در محلی با شرایط کاملاً غیربهداشتی مواجه شدیم.

مسؤول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان پردیس افزود: همچنین بنا بر اظهار متصدی از گوشت گراز(خوک وحشی) در تهیه محصول استفاده شده و درنهایت ضمن معدوم کردن ١٠٠ کیلوگرم از محصولات کارگاه، جهت پیگیری پرونده به دادسرای شهرستان ارسال شد.

منبع: فارس

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۵۸۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط یک قبضه اسلحه غیر مجاز در منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، چنگیز نیازی گفت: نیرو‌های یگان حفاظت محیط زیست در منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد، یک متخلف زیست محیطی را قبل از هر گونه اقدام به شکار دستگیر و از وی یک قبضه اسلحه شکاری تک لول غیر مجاز به همراه ١٨ عدد فشنگ و سایر ادوات شکار را کشف و ضبط کردند.

وی اظهارداشت: پس از تنظیم صورتجلسه اولیه و تشکیل پرونده قضایی، متخلف برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

مسئول منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد از دوستداران محیط زیست خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف زیست محیطی با سامانه شبانه روزی ۱۵۴۰ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی و مقابله با بیماری های هاری و وبا در شهرستان میاندوآب 
  • مزارع آلوده به آب فاضلاب در شیراز امحاء شد
  • توجه به موضوع جوانی جمعیت و فرزندآوری در گتوند
  • اهدا آمبولانس به بیمارستان جاسک
  • کشف و ضبط یک قبضه اسلحه غیر مجاز در منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد
  • سالانه ۳۰ هزار تن کشمش در خنداب تولید می شود
  • ببینید | تولید سوسیس و کالباس از گوشت ماهی بدون بو و با طعم مطبوع
  • پلمب کارگاه غیرمجاز تولید فلافل غیربهداشتی در مهرشهر
  • پلمب یک واحد آلاینده غیر مجاز در ورامین
  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در دورود