Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ،"حمیدرضا محمدحسینی" ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح تسهیل سفرهای دریایی نوروز 98، هم اکنون پروژه ساماندهی ورودی بندر شهید حقانی مراحل پایانی خود را پشت سر می‌گذارد که با اجرای آن، امکان تردد آسان‌تر مسافران دریایی و روان سازی ترافیکی در این مسیر فراهم خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این پروژه، در کنار طرح ساماندهی سردرب ورودی بندر شهید حقانی، همخوانی و هماهنگی لازم را با طرح‌های بالا‌دستی دارد. وی اضافه کرد: در این طرح، 200 متر خیابان کندرو با عرض هفت متر، به منظور مدیریت ترافیک ورودی از شهر بندرعباس به بندر شهید حقانی در دست احداث است. محمدحسینی خاطرنشان کرد: احداث 500 مترمکعب دیواره ساحلی، محوطه‌سازی، بهسازی و تکمیل تاسیسات روشنایی، احداث راه‌بندها، زیرسازی و آسفالت، پیاده‌روسازی و احداث فضای سبز از جمله اقداماتی است که در قالب این طرح، در دست اجراست. مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر و بنادر شرق استان هرمزگان اظهار داشت: مسیر ورودی این بندر بر اساس طرح مصوب و با توجه به ترافیک ورودی و آمار ورود و خروج خودرو در دست ساماندهی است. این مقام مسئول با اشاره به اعتبار هشت میلیارد ریالی پروژه ساماندهی ورودی بندر شهید حقانی گفت: تفکیک مسیرهای پیاده‌رو، ماشین رو و همچنین مسیرهای اضطراری جهت تردد خودروهای آتش‌نشانی و امدادی در این طرح دیده شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران خودرو روشنایی مسافران هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۶۳۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ساماندهی و بهسازی بلوار شهید دشتی

شهردارحمیدیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد گفت: بلوار شهید حاج حسن دشتی در شهر حمیدیا قرار دارد که یکی از ورودی‌های شهر یزد به شمار می‌رود.
الله وردی با اشاره به اینکه یکی از معضلاتی که بلوار شهید دشتی دارد، بار ترافیکی آن است افزود: چهارراه امیرالمومنین (ع) یکی از نقاطی است که طرح آن تهیه و پس از اختصاص بودجه به آن، این چهارراه به تقاطع غیر همسطح تبدیل خواهد شد.
وی با بیان اینکه اولین بریدگی بلوار شهید دشتی بار ترافیکی زیادی را به دنیال دارد، گفت: بزودی این بریدگی حذف و دوربرگردان مناسب و استانداردی حوالی بوستان ناجی ایجاد خواهد شد.
شهردارحمیدیا ادامه داد: البته در راستای کاهش بار ترافیکی در این بلوار نیز تقاطع غیر هم سطحی دیده شده که بلوار جهاد را به پل خلیج فارس و بلوار مدرس متصل می‌کند.
الله وردی خاطرنشان کرد: احداث مخزن هیدرولیکی ۱۵۰۰ متر مکعبی ذخیره آب در رودخانه عباسی بلوار شهید دشتی هم از جمله طرح‌هایی است که روان آب‌های این شهر را به زمین‌های کشاورزی منتقل می‌کند.

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت ترافیکی در قائم‌شهر
  • تعمیرات پلاژ بانوان و احداث پلاژ آقایان در جزیره خارگ اجرا می‌شود
  • ساماندهی و بهسازی بلوار شهید دشتی در دست انجام است
  • معرفی پایانه های اتوبوسرانی تهران
  • اجرای طرح ساماندهی و بهسازی بلوار شهید دشتی
  • تردد در معابر منتهی به میدان کتاب ساماندهی و کانالیزه شد
  • ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران | تردد در این مسیرها به سمت تهران روان است
  • روان سازی ترافیک تبریز با احداث ۶ تقاطع های غیر همسطح
  • پیشرفت ۶۷ درصدی احداث بزرگترین پل در شیراز
  • تردد روان در محور بندر امام(ره)_آبادان