Web Analytics Made Easy - Statcounter

ترشیزی با بیان اینکه اهداف بیانیه گام دوم رهبر انقلاب با گفتمان نهاد انقلابی جهاد سازندگی قابل دسترسی است، گفت: جهادگران با فرهنگ و روحیه جهادی می توانند اهداف بیانیه گام دوم رهبر انقلاب را محقق کنند.

«حجت ترشیزی» در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد بیانیه گام دوم رهبر گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ورود جمهوری اسلامی ایران به فصل جدیدی از حیات خود، رهبر انقلاب در بیانیه ای راهبردها و سیاستهایی را در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تبین کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل امور ایثارگران وزارت جهاد کشاورزی افزود: رهبر انقلاب به عنوان یک نظریه پرداز آگاه در قرن معاصر، نظریه انقلاب اسلامی را در این بیانیه مطرح کردند. نظریه نظام انقلابی در این بیانیه به خوبی تبیین شده است. در وزارت جهاد کشاورزی نیز جلساتی در این رابطه برگزار شد و در مرحله اول تلاش کردیم تا فهم دقیقی از این بیانیه داشته باشیم.

 

ترشیزی اظهار کرد: باید این جوشش انقلابی را به خوبی درک کنیم و بفهمیم که کجا با فضای بورکراتیک و نظام سیاسی و اجتماعی تضاد پیدا کردیم.

 

وی با بیان اینکه مخاطب اصلی بیانیه گام دوم رهبر انقلاب جوانان هستند، اظهار کرد: تاکید رهبر انقلاب این است که ما باید به سمت الگوی کامل نظام پیشرفت اسلامی حرکت کنیم و جوانان باید با عمل جهادی و روحیه انقلابی به این اهداف دست پیدا کنند.

 

ترشیزی با بیان اینکه نگاه به گذشته و آینده دو محور مهم در بیانیه گام دوم رهبر انقلاب است، گفت: در نگاه به گذشته رهبر انقلاب به خوبی گذشته انقلاب اسلامی را تبیین می کنند و تاکید دارند تا برای حرکت به سمت آینده باید نگاه دقیقی به تشکیل نظام اسلامی و نهاد سازی های آن داشته باشیم.

 

وی اظهار کرد: برای حرکت به سمت تمدن نوین اسلامی برای ورود به دهه پنجم انقلاب اسلامی در وزارت جهاد، «گفتمان نهاد انقلابی جهاد سازندگی» در حیطه نظام سازی و دولت سازی موثر است.

 

وی با بیان اینکه نهاد جهاد سازندگی با فرمان رهبر انقلاب در خرداد 1358 تشکیل شد، تصریح کرد: یکی از اقدامات عمده این نهاد نظریه بزرگانی همچون امام خمینی (ره)، رهبر انقلاب، شهید بهشتی را به میدان عمل آرود و تولید علمی مبتنی بر این نظریات موجب شد تا یک جهاد عمومی در حیطه دانشگاهی، کشاورزی و سازندگی رخ دهد. وزرات جهاد کشاورزی دین بزرگی به این بیانیه دارد و در گام دوم نقش جهادگران و فرهنگ و روحیه جهادی در رسیدن به این اهداف بسیار موثر است./

پایان پیام/34

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های مساجد بیانیه گام دوم انقلاب کانون های فرهنگی هنری مساجد خبرگزاری شبستان گام دوم انقلاب نماز جمعه کانون مساجد گام دوم وزارت جهاد گفتمان جهادسازندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۶۴۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مسئولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب تا ساعتی دیگر

مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام کشورمان در آستانه برگزاری کنگره عظیم حج ابراهیمی با رهبر انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در آستانه برگزاری کنگره عظیم حج ابراهیمی، مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام کشورمان، امروز - دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه و تا ساعتی دیگر با رهبر انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

اخبار و تصاویر تکمیلی این دیدار متعاقباً منتشر می‌شود.

کد خبر 751009

دیگر خبرها

  • خسروپناه: دستاوردهای دانش‌آموزان سمپادی تمدن نوین اسلامی را محقق کرده است
  • رهبر انقلاب: آنچه امروز در غزه اتفاق می‌افتد، راه را نشان خواهد داد
  • اسلامی: برای مبارزه با سلطه کشورهای استکباری آماده هستیم
  • آماده انتقال دانش هسته ای به سایر کشورها هستیم
  • خدمات جهاد سازندگی ماندگار است
  • دیدار مسئولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب تا ساعتی دیگر
  • انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری، برای نخستین‌بار + عکس
  • پیام استاندار لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • الزام سامان دادن یک نظام فراگیر اسلامی برای کنار زدن نظام سلطه
  • کتاب‌های تازه رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه کتاب