Web Analytics Made Easy - Statcounter

هومن افاضلی، سرمربی تیم فوتبال کارون اروند خرمشهر گفت که این تیم را در لیگ دسته اول حفظ می‌کند. ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

هومن افاضلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شایعاتی مبنی بر کناره‌گیری او از هدایت تیم فوتبال کارون اروند خرمشهر اظهار داشت: من همچنان در کارون اروند حضور دارم، تیم را در لیگ دسته اول حفظ می‌کنم و دینم را نسبت به خرمشهر ادا خواهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره ادامه مشکلات مالی باشگاه کارون و استعفای امیر سامری، مدیرعامل باشگاه تصریح کرد: هنوز اتفاق جدیدی رخ نداده است و ما منتظریم قول مسئولان برای بهبود شرایط محقق شود. سامری استعفا کرده است، اما به ما قول داده‌اند که او بازمی‌گردد. اگر این اتفاق بیفتد، به همکاری با باشگاه کارون ادامه می‌دهیم، وگرنه احتمال کناره‌گیری ما وجود دارد. با این حال و مطابق قول‌هایی که داده‌اند، فکر می‌کنم سامری به باشگاه بازمی‌گردد.

سامری: 2 تیم پایه باشگاه را به خاطر مشکلات مالی منحل کردیم

 

سرمربی کارون اروند در پاسخ به این پرسش که آیا اعضای هیئت مدیره باشگاه برای حل مشکلات تلاش می‌کنند یا خیر، به تسنیم گفت: به آنها احترام می‌گذارم، اما تاکنون اعضای هیئت مدیره را ندیده‌ام. تنها سامری برای حل مشکلات تلاش می‌کند، اما ان‌شاءالله این آقایان به تیم کمک خواهند کرد.

انتهای پیام/

R1402/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط لیگ دسته اول تیم فوتبال کارون اروند خرمشهر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ دسته اول تیم فوتبال کارون اروند خرمشهر لیگ دسته اول تیم فوتبال کارون اروند خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۶۶۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،براساس ابلاغ کمیته داوران فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران مهزیار محمدی پور به عنوان داور و  فرشاد مالک و  سجاد سمائی به عنوان کمک داور، بازی دو تیم شهرداری بم و شهدای بابلسر را قضاوت می‌کنند.

این دیدار که از دیدار‌های مهم فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۳ به شمار می‌آید،  روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۰ در استادیوم فجر شهر بم برگزار می‌شود.  



دیگر خبرها

  • دانشجویان پرانگیزه؛ اما مسئولان همچنان در خواب غفلت!/ دل نوشته‌های دانشجویی را جدی بگیرید تا مشکلات مملکت حل شوند
  • پیروزی تیم‌های خوزستان در فوتبال دسته دوم کشور
  • سرمربی سایپا بار دیگر برکنار شد
  • ۴.۵ میلیارد تومان؛ میزان جرایم مالی کمیته انضباطی در ۱۷ روز
  • واکنش یحیی گل‌محمدی به یک شایعه جنجالی
  • واکنش یحیی به امضا نکردن تعهدنامه برای بازگشت | گل‌محمدی: این اقدامات به نفع فوتبال نیست
  • یحیی تکذیب کرد: پای تعهدنامه در میان نیست!
  • صعود شهریارِ مهدی طارمی به لیگ دسته اول فوتبال جوانان
  • قضاوت داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور
  • داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دو فوتبال سوت می‌زنند