Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در راستای مهارت‌آموزی و آموزش در محیط کار به دانشجویان، راه‌اندازی مدارس عالی مهارتی را در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود:به زودی مهدکودکی در واحد دانشگاه آزاد مشهد برای تحصیل آسان مادران، راه‌اندازی می‌شود که در آن  سایر مواردی که می‌تواند به تحصیل آسان آنان کمک کند، لحاظ خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: براساس متمم پنج ماهه بودجه سال ۹۷، واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی موظف شدند در صورت تأمین منابع، سرانه وام دانشجویی را به بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای هر دانشجو افزایش دهند.

طهرانچی گفت: روند ارائه وام‌های ارزان قیمت دانشجویی آغاز شده و دانشجویان می‌توانند با مراجعه به سامانه ساجد برای دریافت این تسهیلات ثبت‌نام کنند.

وی با اشاره به آغاز بکار سامانه پاسخگویی برای دانشجویان و ارباب رجوع از ابتدای سال آینده، افزود: در این سامانه همه درخواست‌ها از طریق اینترنت به مدیران و کارکنان سازمان مرکزی ارجاع داده می‌شود و عملکرد آن‌ها براساس پاسخگویی باکیفیت و سریع محاسبه خواهد شد که بر این اساس، میزان پرداختی حق جذب کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی برمبنای عملکرد آن‌ها خواهد بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه با افزایش قیمت مواد غذایی، غذای دانشجویی نیز دچار افت کیفیت شده است، ادامه داد: این موضوع برای ما قابل قبول نیست و در پیش‌نویس متمم پنج‌ماهه بودجه که از فروردین ۹۸ تا پایان مردادماه اجرایی خواهد شد، توصیه کردیم کیفیت غذای دانشجویی ارتقاء یابد.   انتهای پیام//ف.ش   ارتقاء کیفیت غذای دانشجویی در مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اخبار دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۶۶۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لبنان پیشگام اولین اعتراضات دانشجویی ضداسرائیلی در جهان عرب

همزمان با آغاز انتفاضه دانشجویان دانشگاه های کشورهای غربی و اروپایی علیه جنایات و نسل کشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه، دانشجویان لبنانی در دانشگاه های مختلف این کشور در حمایت از مردم فلسطین دست به تظاهرات زدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش سایت عربی خبرگزاری تسنیم، همزمان با آغاز انتفاضه دانشگاه‌های جهان در محکومیت جنایات و نسل کشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه، دانشگاه آمریکایی بیروت نیز شاهد تحصن دانشجویان این دانشگاه بود.

 

.

 

دانشجویان این دانشگاه ضمن سر دادن شعار در حمایت از مسجدالاقصی و مقاومت فلسطین از مدیریت دانشگاه خواستار توقف فعالیت شرکت های حامی رژیم صهیونیستی در محوطه دانشگاه شدند.

«شیخ حسن مرعب»، امام جماعت مسجد امام علی (ع) بیروت در سخنانی خطاب به دانشجویان گفت: شما با حمایت از آرمان فلسطین، در حقیقت از لبنان دفاع می کنید، چرا که اگر این دشمن وحشی از مسئله غزه فارغ شود، آنگاه در لبنان به شما رحم نمی کند و فرقی میان مسلمان و مسیحی قائل نخواهد شد.

اعتراضات ضد اسرائیلی به دانشگاه برلین کشیده شدعلل، انگیزه‌ها و نتایج خیزش دانشگاهیان آمریکا ضد اسرائیل




روز خشم دانشجویان لبنانی، علاوه بر دانشگاه آمریکایی بیروت، در دیگر دانشگاه های شمال و جنوب لبنان نیز با حضور گسترده دانشجویان لبنانی برگزار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تحصن دانشجویی در دانشگاه تورنتوی کانادا در حمایت از فلسطین
  • بزرگترین تظاهرات دانشجویی یمن در حمایت از غزه و دانشجویان آمریکا
  • بنیاد دانشگاهی فردوسی؛ حامی دانشجویان صاحب ایده 
  • لبنان پیشگام اولین اعتراضات دانشجویی ضداسرائیلی در جهان عرب
  • میزان ارز دانشجویی اعلام شد+ جزئیات تازه در خصوص نحوه دریافت
  • تظاهرات حمایت از غزه در شهر‌های مختلف جهان
  • تجمع دانشجویان طرفدار فلسطین در مقابل بزرگترین دانشگاه مکزیک
  • جزئیات و نحوه دریافت ارز دانشجویی
  • لغو سخنرانی سفیرآمریکا در دانشگاه ورمونت همزمان با اعتراضات دانشجویی
  • لغوسخنرانی سفیرآمریکادر دانشگاه ورمونت همزمان بااعتراضات دانشجویی