Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا،علی آقازاده سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نیر با اشاره به برگزاری مسابقات ووشو درنیر گفت: این مسابقات با حضور 300 نفر از ووشو کارانی از شهرستان های اردبیل، نیر(کورائیم) نمین، پارس آباد، اصلاندوز و استان زنجان مسابقات استانی ووشو سبک سانداسنتی (کمربند طلایی) در سالن ورزشی حجاب مجموعه ورزشی برادران شهید صوابی برگزار شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رقابت ها در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به همت هیئت ووشواستان و شهرستان نیر، اداره ورزش و جوانان و تربیت بدنی سپاه ناحیه نیر برگزارشد . درپایان به 40 نفر از ووشو کاران برتر کمربند طلایی داده شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره ورزش و جوانان استان اردبیل استان زنجان حجاب رقابت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۶۷۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واكنش رييس فدراسيون به قهر شهربانو منصوريان

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که امروز مراسم تجلیل از مدال‌آوران و قهرمانان ورزش ايران در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار شد، اعضای تیم ملی ووشو از جمله شهربانو و الهه منصوریان به روی سن آمدند تا هدایای خود را از کیومرث هاشمی وزیر ورزش دریافت کنند، اما شهربانو در حین عکس گرفتن صحنه را ترک کرد و این شائبه به وجود آمد که او به علت ناراحتی به حالت قهر از مراسم خارج شده است، اما امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو نظر دیگری در این باره دارد.

امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو درباره علت ترک صحنه از سوی شهربانو منصوریان به باشگاه خبرنگاران گفت: "من با او صحبت کردم و توضیح داد و به هیچ عنوان قهر نکرده بود. شهربانو منصوریان امروز صبح به همراه تیم ملی ووشو به تهران رسیدند و سفر طولانی داشتند و خسته بودند. با توجه به اینکه زمانی برای حضور تیم‌ها بر روی سن وجود داشت و پسر شهربانو منصوریان هم پایین سن منتظر دیدن مادرش بود سریع‌تر پایین آمد. در حقیقت سوءبرداشتی از این موضوع صورت گرفته است و حواسش نبود که چکار می‌کند. ضمن اینکه شهربانو هم خوشحال هست و از رئیس جمهور و وزیر ورزش تشکر کرد که ان‌شاءالله در دیدار‌های بعدی این توفیق حاصل خواهد شد."

صدیقی درباره اینکه شاید جایزه مدال‌آوران کم بوده است که شهربانو صحنه را ترک کرده است، گفت: "نه، جایزه مدال‌آوران را همین امروز به حسابشان ریختند. من نمی‌دانم چقدر برای ورزشکاران ریختند، چون مدال‌های مختلفی داشتند و رقم‌هایشان با یکدیگر فرق می‌کند."

دیگر خبرها

  • واكنش رييس فدراسيون به قهر شهربانو منصوريان
  • دور اول انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه ورامین بدون شکایت برگزارشد
  • شیراز قهرمان مسابقات ووشو انتخابی جوانان فارس شد
  • تیم ووشو کرواسی با حبیب بهمنی به ۵ مدال تاریخی رسید
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • ۵۱ میلیون ایرانی گواهی‌نامه رانندگی دارند
  • پیست موتورسواری غیراستاندارد بندرعباس، چالشی جدی
  • پایان پیکار‌های ووشو جوانان دختر مازندران در بابلسر
  • پیست موتورسواری بندرعباس غیراستاندارد و حادثه‌آفرین ‌است
  • اختتامیه مسابقات هفت سنگ بانوان شهرستان بافق