Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور نخست وزیری عراق در واکنش به سفر رئیس جمهور کشورمان به بغداد نوشت که با توجه به تحریم‌ها، ایران عراق را ریه سیاسی و اقتصادی خود می‌داند.

به گزارش ایسنا، احسان الشمری، مشاور نخست‌وزیری عراق در واکنش به سفر رئیس جمهور کشورمان به بغداد با هشتگ کردن #تالوگ و #روحانی در صفحه توئیتر خود نوشت: چیزی که دشمنان در جنگ‌ها به دست نمی‌آورند، دوستان به هنگام تحریم به دست می‌آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در توییت دیگری با هشتگ کردن #سفر روحانی نوشت که بعد از تحریم‌های سیاسی، ایران عراق را ریه سیاسی خود می‌داند که به وسیله آن نفس می‌کشد، همچنین در سایه تحریم‌های اقتصادی ایران عراق را ریه اقتصادی خود می‌داند.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی به دعوت رسمی رئیس جمهور و نخست وزیر عراق، امروز (دوشنبه) در صدر یک هیأت عالی‌رتبه سیاسی و اقتصادی وارد بغداد شد. رئیس‌جمهور در این سفر سه روزه مذاکرات دوجانبه‌ای با رئیس جمهور و نخست وزیر عراق در خصوص روابط فیمابین و همکاری‌های منطقه‌ای دو کشور خواهد داشت.

جلسه با رئیس و نمایندگان مجلس عراق، شرکت در همایش تجاری با حضور بخش‌های دولتی و خصوصی ایران و عراق و همچنین دیدار با سایر مسئولان بلند پایه عراقی و نیز برخی نخبگان، گروه‌های سیاسی و اجتماعی این کشور از دیگر برنامه‌های روحانی در سفر به عراق است. همچنین در جریان این سفر رسمی، روحانی با حضرت آیت الله العظمی سیستانی از مراجع عظام تقلید دیدار و عتبات عالیات را زیارت می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سفر روحانی به عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۶۸۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/فلسطینی‌ها از کجا پول می‌آورند؟

با تحولات میدانی روز ۲۰۸ جنگ غزه آشنا شوید.

دریافت 164 MB

دیگر خبرها

  • جدیدترین موضع گیری حماس درباره مذاکرات آتش بس غزه
  • امامت سیاسی دلیل نفرت دشمنان اهل بیت (ع) بود
  • توسعه فضای سبز در بافت فرسوده شهر قم
  • عملیات وعده صادق دشمنان را مرعوب و دوستان را مسرور کرد
  • یادواره ۲۴ شهید روحانی شهرستان‌های انار و رفسنجان برگزار شد
  • واکنش محمد مهاجری به دلایل رد صلاحیت روحانی
  • لندن: اوکراین می‌تواند از سلاح‌های انگلیسی برای حمله در داخل روسیه استفاده کند
  • فیلم/فلسطینی‌ها از کجا پول می‌آورند؟
  • نقش وحدت در خنثی سازی سناریوی شوم دشمنان برای منطقه
  • پشت پرده تصمیم رئیس جمهور چین برای ملاقات با وزیر خارجه آمریکا / توسعه و تقویت اقتصادی، راهکار چین برای مقابله با تحریکات آمریکا / چین بر جذب سرمایه گذاری خصوصی از آمریکا متمرکز است