Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@02:59:14 GMT

دعوت از ۱۲ اسکیت باز قمی به تیم ملی اینلاین هاکی

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۶۹۲۵۸

دعوت از ۱۲ اسکیت باز قمی به تیم ملی اینلاین هاکی

حمیدرضا جلیلی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: اردوی تیم ملی اسکیت اینلاین هاکی در حالی به زودی آغاز می‌شود که ورزشکاران قمی برای حضور در این اردو فراخوانده شده اند و قم به عنوان یکی از قطب‌های رشته اینلاین هاکی برای در اختیار داشتن ۱۲ نماینده در اردوی تیم ملی شایسته است.

وی افزود: بر اساس اعلام کادر فنی تیم‌های ملی اسکیت اینلاین هاکی مردان و زنان ایران، ۸ بازیکن در بخش مردان و ۴ بازیکن در بخش زنان از استان قم در اردوی تیم ملی اینلاین هاکی حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت اسکیت استان قم گفت: بر این اساس هدیه آقایی، فاطمه آقایی، عاطفه شکارچی وصبا ایاز از آکادمی پرشین قم به تیم ملی اسکیت اینلاین هاکی بانوان ایران دعوت شدند و امیدوارند بتوانند برای نخستین بار در ترکیب نهایی تیم ملی جایگاهی به دست بیاورند.

جلیلی بیان داشت: در بخش مردان، سهم اسکیت اینلاین هاکی قم ۸ نفر است که حمیدرضا انیسی، امیرحسین قاسمیان، شهرزاد شیشه‌ای، مجتبی سبط نبی، محمدصالح رحیمی، علی عبداللهی، ایلیا حمزه و علیرضا خاکی در این اردو حضور می‌یابند.

وی عنوان کرد: پیش از این نیز در رشته اینلاین هاکی صاحب سهمیه در اردوی تیم‌های ملی بوده‌ایم و استان قم در لیگ برتر اسکیت هاکی نیز صاحب جایگاه است و حتی سابقه قهرمانی در این مسابقات در سال‌های گذشته را دارد.

کد خبر 4564805

منبع: مهر

کلیدواژه: قم اسکیت گام دوم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۶۹۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم هاکی روی یخ جوانان ایران از سد مالزی گذشت

به گزارش خبرگزاری مهر، اعضای تیم ملی جوان کشورمان که روز شنبه در سومین بازی خود در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا کویت را با نتیجه ۲۵ بر ۱ شکست دادند عصر امروز یکشنبه توانستند در آخرین دیدار گروهی خود مالزی را هم از سد راه بردارند.

ملی پوشان زیر ۱۸ سال ایران توانستند تیم مالزی را ۱۱ بر صفر شکست داده و راهی دور بعد شوند.

تیم ملی هاکی روی یخ جوانان ایران در دو دیدار مغلوب تایلند و ازبکستان شد و با پیروزی مقابل کویت و مالزی به دیدار پنجم و ششمی راه یافت که سه شنبه مقابل امارات برگزار می شود.

عنوان پنجم و ششمی آسیا برای جوانانی که دومین رویداد بین المللی خود را تجربه می کنند. عنوانی شایسته است که نوید روزهای خوش برای این رشته را همراه دارد.

کد خبر 6091508

دیگر خبرها

  • تیم هاکی روی یخ جوانان ایران از سد مالزی گذشت
  • اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان
  • همدان میزبان چهارمین اردوی تیم ملی هاکی سالنی آقایان 
  • دعوت ۴ کاراته کای کهنوجی به اردوی تیم ملی
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • ۳۳ نفر به اردوی تیم ملی هاکی روی یخ دختران دعوت شدند
  • اولین پیروزی تیم زیر ۱۸ سال هاکی روی یخ ایران
  • پیروزی جوانان هاکی روی یخ ایران در قهرمانی آسیا
  • برنامه روز پنجم مسابقات تیراندازی
  • برنامه روز پنجم مسابقات/ ۲ تیرانداز در خط آتش