Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-28@12:51:49 GMT

انتصاب مدیرعامل‌شهرفرودگاهی‌امام(ره)

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۷۴۱۲۶

وزیر راه و شهرسازی در حکمی علی رستمی، مدیرکل سابق فرودگاه مهرآباد را به عنوان مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) منصوب کرد. ناطقان: محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی در حکمی علی رستمی، مدیرکل سابق فرودگاه مهرآباد را به عنوان مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) منصوب کرد.

در بخشی از حکم وزیر راه و شهرسازی، خطاب به رستمی آمده است؛

«.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

. لازم است در طراحی و بازنگری سازمان و مدیریت اجرایی و فرآیند‌های عملیاتی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) بر اساس استاندارد‌های بین‌المللی اقدام کنید. ایمنی و استاندارد، الزامات غیر قابل شکست در عملیات هوانوردی است. از شما و هیئت مدیره شرکت انتظار می‌رود بر اساس برنامه‌ریزی‌ها و مطالعات انجام شده و چشم‌انداز در نظر گرفته شده برای شرکت شهر فرودگاهی، طی یک برنامه مشخص نسبت به ارتقای موقعیت فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) اقدام کنید.

شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با محوریت توسعه لجستیک در پهنه‌های تعیین شده در طرح جامع، در هم افزایی با فرودگاه به منزله موتور محرکه اقتصادی منطقه عمل خواهد کرد، لذا استقرار سیستمی مبتنی بر برنامه‌ریزی‌ها و مطالعات انجام شده لجستیک توسط مشاوران ایرانی و بین‌المللی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های قانونی منطقه آزاد و ویژه اقتصادی یکی از وظایف اصلی پیش رو خواهد بود. تدوین و نهایی سازی برنامه پنج ساله توسعه بر اساس مطالعات طرح جامع که پیش‌تر به تصویب وزارت راه و شهرسازی رسیده، جهت تایید و تصویب در مجمع شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از اولویت‌ها و اقدامات ضروری است.» منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: مدیر عامل شهر فرودکاهی ، فرودگاه امام ، انتصاب

منبع: ناطقان

کلیدواژه: فرودگاه امام انتصاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۷۴۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان ایلام اعلام کرد: این آیین معنوی در شهر ایلام به امامت حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در مصلی امام خمینی (ره) این شهر اقامه می‌شود.  

دیگر خبرها

  • ۸۵ زائر گیلانی حج تمتع به عربستان اعزام شدند
  • ◄ بانوی مهمانداری که رئیس هواپیمایی ژاپن شد!
  • ۸۵ گیلانی امروز به سرزمین وحی اعزام می شوند
  • انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان(۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • اختصاص ۲ هزار میلیارد برای بهسازی فرودگاه بم
  • انجام ۲ پرواز به مقصد مدینه منوره
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۷ اردیبهشت
  • فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! + عکس
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام